jeg er kommet fast på Christiania de sidste 20 år, og selv om jeg ikke ryger den slags tobak mere, kommer jeg der stadigt fordi det er et fedt sted generelt, og jeg er blevet stoppet (med weed) en gang i alle disse år, så selv om de kører hetz på pusherne nærmest dagligt og tropper op og er møg provokerende og generer andre der slet ikke er relateret til noget "illegalt" kan du undgå dem (næsten) helt . Så vil jeg da lige dele nogle "regler" jeg selv bruger for at undgå at møde de svin på min vej + extra
- tag derud efter klokken 18 -medmindre du har tænk dig at bruge mange timer derude, i så fald tag derud først på dagen

- de kommer til tider dagligt, ostefjolserne, men er normalt gået hjem igen efter 16-18 tiden
- gå ind og ud af hjørne indgangen (hvor bådsmandsstræde og prinsessegade krydser)
- virk afslappet og følg med strømmen - der er for det meste en lind strøm af mennesker gående til og fra staden, fra Christianshavns torv
- i forhold til bil, ville jeg lade den stå hvor du nu skal bo i kbh, og tage offentlig transport,
- her ville jeg så tage metroen til Christianshavns torv på vejen ud, grunden er at ostene til tider holder razzia på hele stationen eller står halvvejs nede
af trappen, hvor du ikke kan se dem, og tjekker dem der er på vej ned til metroen, så hvis der er fri bane på udturen, er der stor chance for at der også er det på vej tilbage. i det tilfælde at stationen er inficeret tager du self en bus hjem i stedet. Så god ide at planlægge det med rejseplan, hvis du ikke er kendt i kbh
- og hvis du har mulighed for det, så tag en ven med der har mere forstand på hash, for det er ikke alle der sælger god ryger, er selv blevet snydt et par gange i starten af min røg periode, folk kan virke nok så flinke selv om det er kamellort de sælger dig.
- køb ALDRIG ALDRIG færdigrullede joints
- køber du meget, så bed om en xtra pose, bid et gram af put d i xtraposen og så i lommen, den store klump gemmes så godt som muligt i din taske etc.
og så er kunsten jo den at skulle du blive taget, afleverer du grammet og prøver ikke at blive visiteret
Og så håber jeg du/i får en fantastisk tur Med god ryger og ingen oste