Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 apr 2024 08:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 aug 2016 00:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 aug 2016 23:36
Indlæg: 1
Hey, er ny her så undskyld hvis det her er blevet spurgt tusinde gange før.

Jeg regner med at tage til staden til oktober, da jeg holder ferie der. Hvis jeg kommer i bil hvor langt væk skal jeg så parkere
for at minimere risikoen for at politiet stopper mig? Jeg har hørt en del om at folk bliver stoppet når de kommer i bil. Ville det være en god ide at parkere bilen feks 10km derfra og så tage en taxa eller er det unødvendigt?

Jeg har kun røget en gang før, og kan ikke huske så meget om det, men kan dog huske at jeg syndes at det var ''overrated'' så tror det weed jeg fik dengang var noget dårligt lort.. Hvilken slags skal jeg købe hvis jeg gerne vil have noget som der giver mig et godt grine-flip på et ''relaxed'' måde hvis det findes? :)

Hvis jeg køber joints som der allerede er lavet hvor mange skal jeg så købe for en uges brug? Og er 500-1000kr. nok til en uge?

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2016 01:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Jeg ryger ikke selv hash, så jeg er ikke så stærk i at guide omkring selve købet. Til gengæld er jeg Amager-dreng og kender lidt til logistikken.

Du KAN risikere, at du stoppes til rutinetjek, hvis man parkerer tæt på Staden. Især hvis de holder øje på afstand med folk, der går ind og ud, og ser dig gå ud kun for at sætte dig ind i din parkerede bil lidt væk.

Hvis du vil være sikker, så vil jeg anbefale dig at parkere bilen ved en metro-station udenfor p-zonerne (så slipper du for p-billet). Fx nær Øresund station eller alternativt Lergravsparken eller fx Vanløse, hvis du kommer fra den retning. Det er dog bedst på Amager-siden, idet hele centrum jo er svært tilgængeligt i forhold til nem parkering, og der er langt kortere fra "ikke-p zoner" på den side til Christianshavn, end hvis du kommer fra Vanløse-enden af metroen.

Så tager du metroen de 5-10 min til Christianshavn station, der ligger 5. min gang fra Staden.

Hvis du har totalt noia på, når du HAR købt, så gå den 15 min lange vader fra Christianshavn til Kongens Nytorv med dit stash i lommen og tag toget retur til din øse - der har været historier om visitationer af passagerer, der står på toget på Christianshavn metrostation, men det er jo kun relevant til din tilbage-tur til bilen :-D.

Jeg tror sgu ikke der er så mange, som tager Så mange forholdsregler, men hvis du er den nervøse type, kunne ovenstående være et bud :-D.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2016 08:24 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 apr 2016 16:58
Indlæg: 14
Hej,
Først og fremmest vil jeg foreslå ikke at købe færdigrullede joints. Jeg har ikke prøvet færdigrullede så mange gange, men de gange jeg har, har jeg ikke været positivt overrasket. Desuden kan du aldrig være helt sikker på hvad der er i. Og så er der selvfølgelig en rar følelse af at være dygtig, når man selv har rullet sin joint ;)
For 500-1000 til en uge, skulle du kunne komme på månen og tilbage igen mange gange, især når du ikke er vant til det! Jeg ryger dagligt for tiden, og en lille pose for 300 kr er nok til en uge eller to for mig. Jeg ryger også ren skunk på pibe, så der går ganske lidt til spilde.
Hvis i er flere om det, og i har tænkt jer at være konstant skæve i en uge, kunne det dog godt være at du må punge ud med en 500-mand eller noget i den stil.
At undgå politi ved jeg ikke så meget om. Jeg kommer altid selv med metroen, og er aldrig blevet stoppet.

Held og lykke med projektet
Mvh
Blæksprutten


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 aug 2016 13:50 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Nu er du opsat på at tage på staden, men jeg vil foreslå et alternativ og det indebærer løg og de mørke kroge af internettet.

En smal risiko for at pakken bliver "mistet" når den bliver sendt til dig, men i det mindste vil du altid kunne benægte kendskab til produktet og vil derfor ikke kunne blive sigtet af politiet.

Hvis du stadig er opsat på at tage på staden så var jeg derinde sidste uge, tog ikke noget med ud derfra men kiggede omkring og kunne ikke se osten nogen steder. Tror sgu det er bare at holde følerne ude når de går derind, hvis du ser noget er det bare at prøve en anden dag. Ellers hold dig til at køber under 9,9 gram Hash eller 49,9 gram Pot/Marijuana, så lander du på den mindste bøde (2000kr) hvis du bliver taget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 aug 2016 02:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2008 01:42
Indlæg: 361
Okay. Jeg forstår godt du gerne vil gøre det godt som muligt. Bare rolig. Du behøves ikke at have noir på. Tjek "Politirazzia på Christiania?" på facebook. God og brugbar side til info om panserner og staden. Hold gerne lige selv øje når du skal der ind. Parker på Bådsmandsstræde, som er vejen på højrehånd når du kører på prinsessegade, altså vejen inden staden. P-vagterne holder sig væk, har altid holdt der.

Gå ind på staden og køb hvad du skal bruge, tag hjem og vupti, god ryger.

_________________
“I think of going to the grave without having a psychedelic experience is like going to the grave without ever having sex. It means that you never figured out what it is all about." - Terence McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 aug 2016 23:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 aug 2016 21:53
Indlæg: 2
jeg er kommet fast på Christiania de sidste 20 år, og selv om jeg ikke ryger den slags tobak mere, kommer jeg der stadigt fordi det er et fedt sted generelt, og jeg er blevet stoppet (med weed) en gang i alle disse år, så selv om de kører hetz på pusherne nærmest dagligt og tropper op og er møg provokerende og generer andre der slet ikke er relateret til noget "illegalt" kan du undgå dem (næsten) helt . Så vil jeg da lige dele nogle "regler" jeg selv bruger for at undgå at møde de svin på min vej + extra

- tag derud efter klokken 18 -medmindre du har tænk dig at bruge mange timer derude, i så fald tag derud først på dagen ;) - de kommer til tider dagligt, ostefjolserne, men er normalt gået hjem igen efter 16-18 tiden

- gå ind og ud af hjørne indgangen (hvor bådsmandsstræde og prinsessegade krydser)

- virk afslappet og følg med strømmen - der er for det meste en lind strøm af mennesker gående til og fra staden, fra Christianshavns torv

- i forhold til bil, ville jeg lade den stå hvor du nu skal bo i kbh, og tage offentlig transport,

- her ville jeg så tage metroen til Christianshavns torv på vejen ud, grunden er at ostene til tider holder razzia på hele stationen eller står halvvejs nede
af trappen, hvor du ikke kan se dem, og tjekker dem der er på vej ned til metroen, så hvis der er fri bane på udturen, er der stor chance for at der også er det på vej tilbage. i det tilfælde at stationen er inficeret tager du self en bus hjem i stedet. Så god ide at planlægge det med rejseplan, hvis du ikke er kendt i kbh

- og hvis du har mulighed for det, så tag en ven med der har mere forstand på hash, for det er ikke alle der sælger god ryger, er selv blevet snydt et par gange i starten af min røg periode, folk kan virke nok så flinke selv om det er kamellort de sælger dig.

- køb ALDRIG ALDRIG færdigrullede joints

- køber du meget, så bed om en xtra pose, bid et gram af put d i xtraposen og så i lommen, den store klump gemmes så godt som muligt i din taske etc.
og så er kunsten jo den at skulle du blive taget, afleverer du grammet og prøver ikke at blive visiteret :(

Og så håber jeg du/i får en fantastisk tur Med god ryger og ingen oste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2016 05:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 aug 2016 21:31
Indlæg: 8
Citat:
Hvis jeg køber joints som der allerede er lavet hvor mange skal jeg så købe for en uges brug? Og er 500-1000kr. nok til en uge?


Det kan man jo ikke rigtig sige, det svarer til at spørge hvor mange øl du bør tage med på Roskilde festivalen. Som udgangspunkt vil jeg sige at hvis du ikke er vant til at ryge er det højst usandsynligt at du kan ryge mere end en joint på en aften hvis du har den for dig selv, men hvis den skal gå på omgang vil det variere alt efter hvor mange man er om den. Jeg ville satse på 1 joint pr. mand pr. aften. Gør du det i nogle dage vil du opbygge en mængde af stoffet i din krop som gør at du kan ryge lidt mere, men tager du nogensinde dig selv i at ryge mere end to joints om dagen er du ude i et regulært fast forbrug som du bør overveje om du vil gøre til en del af dit liv. Det begynder også at blive ret usundt på det tidspunkt, ikke fordi hash er særlig farligt men fordi det er skidt at inhalere røg uanset hvad det kommer fra. Røg i lungerne er pisse usundt, om det er fra en joint eller et lejrbål.

Jeg var inde på staden en 5-6 gange i løbet af August og så aldrig skyggen af en politimand, men de kommer derinde med jævne mellemrum. Jeg har aldrig nogensinde oplevet noget med dem og har aldrig så meget som set dem stå ved stationen eller noget af det man hører om så jeg kan ikke sige andet end at det nok er sjældent at det sker. Man ved de kan komme forbi, men jeg betegner det som pænt trivielt at komme ud med sin hash. Jeg stikker det bare ned i bukselommen og går ud og taget 9A. Det har jeg ialt gjort over 50 gange i år og har aldrig nogensinde haft noget besvær, hverken omkring staden eller på vej væk.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team