Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 sep 2016 17:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 sep 2016 16:42
Indlæg: 8
Hej alle sammen
Jeg er ny her inde :hjerte:

Og jeg håber i kan hjælpe mig ;) jeg har nogle elvanse ADHD medicin - som jeg for få min ADHD / ADD
Og i gamle dage fik jeg motiron - så nu er mit spørgsmål - jeg ved man kan sniffe begge - gør jeg dog også en gang i mellem med min elvanse

Men tror i at jeg kan tage elvanse + at knuse motiron ned i - for at forstærke virkningen af elvanse'S
Rus

Og er der nogle har inde der har prøvet det ;) mine elvanse er 40mg og mine nye elvanse er 70mg
Og motiron er på 10mg

Mvh ninna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 19:52 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Nu kan det være jeg lyder gammel, men burde du ikke bare passe din behandling? Jeg går ud fra du får dem af en grund.

Rusmidler er spændende, men man bør også tænke sig om. Er man i behandling for en eller flere diagnoser, er man måske ikke et sted, mentalt eller fysisk, hvor det er smart at begynde at eksperimentere.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 sep 2016 20:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 sep 2016 16:42
Indlæg: 8
Frugthat skrev:
Nu kan det være jeg lyder gammel, men burde du ikke bare passe din behandling? Jeg går ud fra du får dem af en grund.

Rusmidler er spændende, men man bør også tænke sig om. Er man i behandling for en eller flere diagnoser, er man måske ikke et sted, mentalt eller fysisk, hvor det er smart at begynde at eksperimentere.


Jo men nu har jeg altid sniffet mine piller da jeg ikke kan lide og synke dem
Og nu fik jeg så også motorion i gammel dage - spørgsmålet var nu kun om man kunne blande de 2 ting


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 sep 2016 17:06 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Det er generelt en skidt ide at blande stimulanser, så jeg ville fraråde det.

Desuden, er jeg den eneste, der ikke kan forstå hvorfor man ville blande lisdexamfetamin op med noget så kedeligt som methylphenidat for rusens skyld?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2016 08:55 
Så du kan ikke lide at synke dem. Hvad gør du så når du skal spise og drikke, hakker du så også din bøf i stykker, tørrer den og sniffer løst?


Top
  
 
Indlæg: 08 sep 2016 09:59 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Ø Tripperen! skrev:
Så du kan ikke lide at synke dem. Hvad gør du så når du skal spise og drikke, hakker du så også din bøf i stykker, tørrer den og sniffer løst?

Nu var det en driveby poster, personen har ikke svaret på indlæggene siden de blev lagt op, men ja det lyder til at være en alvorligt dårlig undskyldning for bare at skulle sniffe alt muligt. Meget dårlig vane.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2016 21:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du kan altså IKKE sniffe elvanse. Det aktive stof er lisdexamfetamin, som kun er aktivt oralt igennem leveren. Så hvis du føler du får noget ud af at sniffe dem (udover spildt dex) så er det altså placebo. Æd dem i stedet, det er det eneste de dur til.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team