Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 00:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Syg af joint
Indlæg: 18 sep 2016 22:23 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Hi Folks
Min veninde og jeg sad en dag på jobbet og kedede os lidt. Vi har en hyggelig terrasse hvor nogle af pigerne på vagterne sidder og ryger en lille joint.
Vi fandt denne halve joint, og selvom jeg ikke ryger andet end cigaretter, skulle vi da lige prøve.

Vi delte den... dvs.. hun skulle tage tlfen, og derfor fik jeg vist 2-3 sug mere end hende.
Efter 5-10 min blev jeg fuldstændig skæv. Det hele sejlede, og vi havde den fedeste griner.
Denne sjove effekt fik en brat ende da jeg ca en halv time efter lå og kaldte på Ulrik i den store tlf :(
Der lå jeg så og brækkede mig et par timer.

Jeg prøvede som 17 årig at ryge på en pibe hvor jeg så også lå og brækkede mig.

Vildt øv, når jeg nu lige havde tænkt mig at få det skide sjovt med det kortspil vi var ved at kombinere i vores rus :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 22:52 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hej, og velkommen på boardet :)

Det kan meget nemt tænkes at du har røget lidt for meget, i forhold til din tolerance. Prøv næste gang og nøjes med et par hiv, vente noget tid, og hvis du føler du godt kan klare mere, så tag et par sug mere. En tommelfinger regel som jeg selv brugte meget i starten er, at mærke efter på sig selv, for har man det rart og er tilpas skæv, så vil det meget hurtigt vende til at blive for voldsomt hvis man ryger mere, og så er det bedre bare at vente lidt længere med at ryge mere :)

Håber det er til at forstå.
Mvh Narkopolo :P

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2016 23:38 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Narkopolo skrev:
Hej, og velkommen på boardet :)

Det kan meget nemt tænkes at du har røget lidt for meget, i forhold til din tolerance. Prøv næste gang og nøjes med et par hiv, vente noget tid, og hvis du føler du godt kan klare mere, så tag et par sug mere. En tommelfinger regel som jeg selv brugte meget i starten er, at mærke efter på sig selv, for har man det rart og er tilpas skæv, så vil det meget hurtigt vende til at blive for voldsomt hvis man ryger mere, og så er det bedre bare at vente lidt længere med at ryge mere :)

Håber det er til at forstå.
Mvh Narkopolo :P


Jo det gav god mening. Så jeg siger tak.
Troede bare jeg ikke kaN tåle det.
Men der går nok en god rum tid inden jeg ryger det igen. Det smager jo forfærdeligt synes jeg.

Så drikker jeg hellere lidt krydderkaffe som jeg kalder det når jeg putter lidt amf i


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 11:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 dec 2015 12:04
Indlæg: 164
Hvilket job er det I har, siden I kan sidde og ryge joints i pausen?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 11:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Skal vi ikke bare sige at det er et job hvor vi selv bestemmer hvor meget vi vil lave så længe vi har penge til huslejen på endagsbasis. ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 11:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Det er der mange der tror, fordi de ryger for meget de første gange, og får det meget dårligt, og dette kan undgås ved og gå lidt mere forsigtigt til værks, som jeg beskrev tidligere :)

Ja jeg er også nysgerrig omkring hvilken branche der tillader den slags pauser ;)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 11:48 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Og at man ikke må være synligt skæv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 12:03 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Narkopolo skrev:
Det er der mange der tror, fordi de ryger for meget de første gange, og får det meget dårligt, og dette kan undgås ved og gå lidt mere forsigtigt til værks, som jeg beskrev tidligere :)

Ja jeg er også nysgerrig omkring hvilken branche der tillader den slags pauser ;)


Åh.. Fandt lige ud af at det er ok at snakke om sex.
Derfor... Jeg er Glædespige, og nogle af pigerne i huset ryger lidt joint eller tager lidt AMF for at holde sig oppe i 12 timer.
Televagt og jeg blev bare lidt nysgerrige på denne joint. Som jo altså så endte med at jeg blev syg og måtte lukke min vagt. :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 13:11 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Generelt synes jeg godt man kan få kvalme af at ryge lidt for meget, tænker det er pga. røgen. Har sgu ofte selv lidt kvalme, hvis jeg liger kværner en 2 smøgs alene

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2016 14:04 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 sep 2016 21:41
Indlæg: 6
Geografisk sted: Sydjylland
Mr. Gone skrev:
Min erfaring siger at for meget hash (eller dårlig hash) nemt kan forårsage kvalme. Jeg ved selvfølgelig ikke om der var hash i den joint, men det lyder sådan synes jeg. Ellers var den måske bare alt for stærk. Hvis du nogensinde forsøger dig ad igen, så prøv at skaffe noget pot eller skunk og så lav en tynd joint du kun ryger et par hvæs af til at starte med, som Narkopolo foreslog i sit første indlæg.

Dog vil jeg også pointere at amfetamin og cannabis blandet kan være en ret heftig kombination, selv hvis det er et par dage siden amfetaminen blev indtaget. Jeg kender nogen stykker der har fået det meget skidt af at blande de to stoffer. Det er oftest folk med lav cannabis tolerance, der får det dårligt af blandingen.


Jeg er typen der kun tager amf engang imellem. Og havde ikke taget i lang tid.
Hvis jeg tør prøve igen vil jeg huske ikke at tage for meget. Ja det ser ud til at jeg har en lav tolerance tærskel.
Kan det i øvrigt hænge sammen med at jeg tager stemningsstabiliserende medicin?
Citalopram og Lamictal


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 sep 2016 08:55 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Om det hænge sammen med din medicin, kan jeg personligt ikke lige svare på, men det er der måske andre herinde der kan?

@Mr Gone, synes generelt bare for meget weed kan give kvalme, om det så er hash, skunk eller pot. Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg faktisk det er værst med skunk/pot, men kunne forestille mig, at det var fordi det fylder mere, derfor bliver jointen større og længere. Har intet at holde det i, men har en idé om at røgen forsager kvalmen, som et tegn på "mild røgforgiftning".

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jan 2017 18:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
Li-Fe skrev:
Kan det i øvrigt hænge sammen med at jeg tager stemningsstabiliserende medicin?
Citalopram og Lamictal


Hverken Citalopram eller Lamictal påvirker en cannabisrus, så det burde ikke være selve medicinen :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jan 2017 11:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Tobaks forgiftning faldte mine umiddelbare tanker på?

Khazim> Kan vi vide om lamotrigin interagere med cannabis? :D Er dets virkningsmekanisme ikke mangelfuld kortlagt?

Sidenotits: Har netop fundet ud af kvalme er almindeligt under lamotrigine :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 13:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Var der alkohol indblandet? Ryger du smøger?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jan 2017 13:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 nov 2006 17:29
Indlæg: 1714
Geografisk sted: Gellerup
E.B.E skrev:
Tobaks forgiftning faldte mine umiddelbare tanker på?

Khazim> Kan vi vide om lamotrigin interagere med cannabis? :D Er dets virkningsmekanisme ikke mangelfuld kortlagt?

Sidenotits: Har netop fundet ud af kvalme er almindeligt under lamotrigine :)


Lamotrigin/Lamictal kan have nogle uheldige bivirkninger i fordøjelsessystemet, såsom kvalme, ondt i maven samt tynd mave.

Når det så er sagt, er der umiddelbart intet der tyder på at der skulle være nogen interaktioner mellem Lamotrigin og Cannabis... Har du nogle oplysninger som tyder på det modsatte? Så vil jeg meget gerne læse det :)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 00:35 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Jon2Jon3 skrev:
Hvilket job er det I har, siden I kan sidde og ryge joints i pausen?



Tænkte nøjagtigt det samme:D

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2017 00:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Jeg kommer til at tænke på den gode dr. P interessante teori om hunkøn og psy - her er den så gange 2 :D

Velkommen til Li-Fe jeg er sikker på at du er i gode hænder og får al den hjælp du har brug for.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team