Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 15:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 nov 2016 05:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2016 04:17
Indlæg: 2
Hej gutter. Dette er mit første indlæg her på siden, så jeg håber i vil tage godt imod det :D

Efter jeg tog amfetamin første gang igår har jeg en del spørgsmål til en masse ting, da der skete en del (synes jeg selv)

Jeg ved godt der er mange der ikke magter svare på alle mine spørgsmål, men jeg vil meget gerne have svar på de her ting. Hvis du bare kan svare på bare et par stykker, så er der forhåbentlig en anden der kan svare på nogle af de andre spørgsmål.

Jeg ved godt der er meget tekst og du tænker sikkert "Fuck det er mange spørgsmål til ét amfetamin trip" Men jeg er stadig lidt brændt, da det ikke er så længe siden jeg tog det, og jeg ved ikke hvorfor, men jeg skriver meget mere end jeg plejer lige nu.


Tog Amfetamin første gang igår, da min dealer lige havde fået noget hjem. Jeg gav 300kr for 2g og startede med at tage en bane. Efter 20min tog jeg 2 baner, hvorefter jeg begyndte at mærke virkningen. Jeg havde det pisse fedt, så min veninde, min ven og jeg begyndte at gå mod min venindes hus. Da vi nåede der hen tog jeg 3 baner. På dette tidspunkt havde jeg tømt den første pose med 1g. efter noget tid tog jeg så 2 baner igen også tog jeg tre store baner sidst på aftenen. På det tidspunkt havde jeg ikke mere tilbage, hvilket vil sige at jeg i alt tog 2g fra klokken 16.00 til klokken blev 21.00.

Jeg er dog i tvivl om et par ting nu.

Søvn?
Klokken er lige nu 03.30, så det er egentlig kun omkring 6-7 timer siden jeg tog de tre sidste baner. Mit problem er bare, at jeg slet ikke kan falde i søvn. Overhovedet. Jeg har ikke rigtig følelsen i kroppen mere, men jeg har lagt mærke til at jeg konstant sidder og rykke min kæbe rundt og laver alle mulige underlige ting med mine læber, mens min tunge danser i min munder og bliver ved med komme ind og ud af min mund.
Jeg har egentlig ikke noget problem med min mund, da jeg synes det er meget sjovt, men jeg føler lidt, at jeg gør det fordi jeg har så meget energi.
Jeg vil meget gerne høre om nogen af jer her inde kender en hurtig og nem måde at falde i søvn på? Jeg har ikke adgang til hverken stoffer eller andet medicin end Panodil lige i øjeblikket. Jeg ved ikke hvor mange der er vågne på nuværende tidspunkt, men jeg har brug for søvn da jeg skal til et møde imorgen.

Fugtig Amfetamin indtagelse?
Jeg fik varen direkte fra køleskabet. På det tidspunkt var det bare et par klumper. Men efter en gåtur på 10-15min, hvor jeg havde opbevaret poserne i min pung, fik det en underlig konsistens. Det var meget tandpasta agtigt. Jeg havde godt hørt, at man skal fyre det ned på en tallerken og lade det tørre, men jeg gad ikke vente, så jeg fik det ud med en tandstik og cuttede det med mit Club Jensens kort. Det var ikke så svært at lave en slags pulver ud af det og lave banerne, men det var skam heller samme pulverform som jeg er kender fra coke. Alle de baner jeg tog var "våde" da jeg ikke lige magtede tørre det på en tallerken.
Da jeg så kom hjem og ikke kunne sove, begyndte jeg at søge lidt rundt omkring og fandt ud af at det våde i amfetaminen er acetone, og at man skal tørre sin tandpasta for at fjerne acetonen, da det er giftigt. Så nu er jeg bange for at der sker noget med mig, eftersom jeg har indtaget 2g uden at tørre det.
Er der nogen af jer der har prøvet det før? og er der nogen der ved hvad der kan ske og om der overhovedet sker noget med mig?
Jeg vil også gerne vide hvordan i tørrer jeres amf på en diskret måde? Og hvordan man kan tørre det hvis man ikke er hjemme (Altså inde på en klub, en fastfood restaurant, en bus osv.)?


Næseblod?
Jeg har taget coke nogle gange og har fået næseblod fra det en enkelt gang. Men i løbet af dagen igår, fik jeg næseblod 2-3 gange. Første gang var det ikke så meget, der sad egentlig bare noget blod i min næse, sammen med noget amf der havde klumpet sig sammen. Men den sidste gang løb det meget, og jeg havde svært ved at følge med. Jeg synes slev det så rimelig sejt ud, da jeg har set folk få næseblod af stoffer i film. Det var faktisk ikke noget jeg kunne mærke som sådan og jeg fik det ikke dårligt af det, men vil stadig gerne vide om det er normalt.
Er det farligt at få næseblod efter et par baner amfetamin?
Er der nogen af jer der har prøvet det eller ved i om det er normalt?
Jeg brugte et sugerør som jeg havde bidt over, da jeg skulle tage det - Tror i jeg begyndte at bløde fordi den var lidt skarp der hvor jeg havde bidt sugerøret?


Forslag til aktiviteter?
Jeg synes det var pisse fedt, hvis man ser bort fra, at jeg valgte et dårligt tidspunkt at gøre det på og at jeg ikke tørrede det. Det er noget jeg helt klart skal prøve igen! Jeg brugte tiden på, at høre musik, chatte med mine venner på de sociale medier, danse lidt, finde en film som vi ikke så fordi jeg blev ved med at afbryde fordi jeg havde lyst til at snakke og så brugte jeg virkelig meget tid på at gå ud på toilettet og og laver baner (Det lidt tricky på grund af konsistensen og fordi jeg rystede så meget)
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvad i bruger jeres tid på?
Jeg vil også gerne vide hvad der er pisse sjovt og spændene at lave og hvilke ting man bare skal holde sig fra når man er påvirket?
Jeg vil også spørge jer om hvor meget i plejer at tage? Hvordan i tager det? Og om i tager flere baner i løbet af aftenen eller om i kun tager noget i starten?



:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 09:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Du har simpelthen taget alt for meget amfetamin imo. 2 gram på 5 timer er simpelthen alt alt alt for meget!!!!

Jeg holder det normalt til MAX en streg i timen, hvis jeg skal blæse den af. Og sniffer ikke mere end et 1 over måske 2 dage, max. Nu om dage synes jeg 0,4 kan være rigeligt til at holde mig kørende i en dag eller to, så længe det er nogenlunde kvalitet.

Det er meget normalt at amfetamin kommer som "speedpaste" og er fugtigt, jeg plejer bare at tage det hele ud og tørre det på en tallerken og derefter smider jeg det i en pose igen.

Personligt kan jeg rigtig godt lide at lave musik, når jeg er på amfetamin og bruger generelt ikke socialt så meget mere. Men ellers er det sgu super hyggeligt at sidde nogle drenge og snitte den lidt med et par genstande og så bare snakke og høre musik natten lang.

Vil foreslå dig at du får læst mere op på stofferne, inden du får et rap over nallerne

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 10:11 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
2 gram amfetamin på en aften? Og det var første gang?

Det er totalt hovedløst det du har haft gang i, det er så ekstremt jeg sidder og tænker om det er troll eller virkeligt.

Du syntes det er sejt at få næseblod af narko? Du har suget amf paste som stadig er fugtigt, du ved godt at en af grundene til du har fået næseblod på den måde, er at der stadig er opløsningsmiddel der ikke er fordampet i amf paste som f.eks. acetone, det har du så suget i vildskab op i næsen.

Beklager mit udbrud her, men det er fandme for sygt, hvis du kan bruge din computer til at komme her ind og spørge, hvorfor har du så ikke brugt noget tid på at undersøge det stof du skal tage?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 16:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
BasicReality skrev:
du ved godt at en af grundene til du har fået næseblod på den måde, er at der stadig er opløsningsmiddel der ikke er fordampet i amf paste som f.eks. acetone, det har du så suget i vildskab op i næsen.

Dét kan du vist på ingen måde udtale dig om. Jo, det er da en mulighed, men der kan ligeså godt være tilsat vand for at øge vægten, hvilket sandsynligvis er forklaringen på fugtigheden.
Næseblodet kan fx også komme pga tørre slimhinder pga mængden af pulver. Især i de mængder OP har indtaget.
Men ingen af os ved det.

Der ud over er jeg enig med de andre. At spørge om de ting man undrer sig over efter man har indtaget stoffet er bare for dumt - især, når man har overdoseret.
Der er folk der stiller træskoene på denne måde hvert år, så tænk dig om fremover. Kend dit stof og din dose

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 17:26 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Frugthat skrev:
BasicReality skrev:
du ved godt at en af grundene til du har fået næseblod på den måde, er at der stadig er opløsningsmiddel der ikke er fordampet i amf paste som f.eks. acetone, det har du så suget i vildskab op i næsen.

Dét kan du vist på ingen måde udtale dig om. Jo, det er da en mulighed, men der kan ligeså godt være tilsat vand for at øge vægten, hvilket sandsynligvis er forklaringen på fugtigheden.
Næseblodet kan fx også komme pga tørre slimhinder pga mængden af pulver. Især i de mængder OP har indtaget.
Men ingen af os ved det.

Nej du har ret, vi kan ikke vide med sikkerhed at det er acetone der har gjort det, men en ting er sikkert og det er at acetone VIL forårsage næseblødninger, det er et faktum og vi ved at man bruger acetone til at rense amf med, ved ikke, er det helt ude at skide det jeg siger her? Hvis det er så beklager jeg da virkelig.

Noget helt andet er så at jeg tvivler på sandheden i denne her historie, det lyder simpelthen for grotesk til at det kan være sandt.

Han siger selv at han syntes det ser sejt ud at have næseblod fordi han har set det i film, han påstår at have indtaget 2 gram amf første gang i øvrigt på en aften, det lugter af en troll, det håber jeg det er, hvis det ikke er så er det sgu deprimerende.

Edit:
Beklager min passiv aggressivitet, tror jeg holder en pause for tråde som den her.


Senest rettet af B-R 02 nov 2016 18:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 17:43 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
BasicReality skrev:
Frugthat skrev:
BasicReality skrev:
du ved godt at en af grundene til du har fået næseblod på den måde, er at der stadig er opløsningsmiddel der ikke er fordampet i amf paste som f.eks. acetone, det har du så suget i vildskab op i næsen.

Dét kan du vist på ingen måde udtale dig om. Jo, det er da en mulighed, men der kan ligeså godt være tilsat vand for at øge vægten, hvilket sandsynligvis er forklaringen på fugtigheden.
Næseblodet kan fx også komme pga tørre slimhinder pga mængden af pulver. Især i de mængder OP har indtaget.
Men ingen af os ved det.

Nej du har ret, vi kan ikke vide med sikkerhed at det er acetone der har gjort det, men en ting er sikkert og det er at acetone VIL forårsage næseblødninger, det er et faktum og vi ved at man bruger acetone til at rense amf med, ved ikke, er det helt ude at skide det jeg siger her? Hvis det er så beklager jeg da virkelig.

Noget helt andet er så at jeg tvivler på sandheden i denne her historie, det lyder simpelthen for grotesk til at det kan være sandt.

Han siger selv at han syntes det ser sejt ud at have næseblod fordi han har set det i film, han påstår at have indtaget 2 gram amf første gang i øvrigt på en aften, det lugter af en troll, det håber jeg det er, hvis det ikke er så er det sgu deprimerende.

Acetone fordamper til gengæld hurtigt ved stuetemperatur, og som Frugthat også siger, er vand et meget almindeligt cut-middel og tit er grunden til den fugtige konsistens.

Og hvorfor skulle historien ikke være sand? For mig ligner "bare" (i anførselstegn, fordi det stadig er total hovedløst) en ung dreng, der har roddet sig ud en ordentlig amfetamin-koger uden at have læst op på sagerne.
To gram gade-amfetamin er (heldigvis) sjældent nok til at påføre dig varige skader, da renheden er så absurt lav.

Til undskyldmor:
Hvis du i fremtiden har tænkt dig at eksperimentere med euforiserende stoffer, vil du så ikke læse op på det før, du tager dem? Nu gik det godt denne gang, da din amfetamin formentlig er noget værre møg, men havde du siddet med et rent produkt, kunne det have endt meget værre. Hvis du bare kaster ting i hovedet, før du finder oplysninger om dem, kan det i yderste tilfælde have fatale konsekvenser.
Husk, at du ikke kan fortryde, når du først har taget dit stof. Derfor gælder det om at have hovedet med sig, og sørge for at være godt oplyst. Jeg kan anbefale dig både at læse rundt her på forumet og på www.erowid.org. Der finder du tonsvis af god information om alle tænkelige stoffer.
Håber du har lært lidt af din oplevelse og vil tage vores kommentarer til dig :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 nov 2016 17:47 
BasicReality skrev:
Frugthat skrev:
BasicReality skrev:
du ved godt at en af grundene til du har fået næseblod på den måde, er at der stadig er opløsningsmiddel der ikke er fordampet i amf paste som f.eks. acetone, det har du så suget i vildskab op i næsen.

Dét kan du vist på ingen måde udtale dig om. Jo, det er da en mulighed, men der kan ligeså godt være tilsat vand for at øge vægten, hvilket sandsynligvis er forklaringen på fugtigheden.
Næseblodet kan fx også komme pga tørre slimhinder pga mængden af pulver. Især i de mængder OP har indtaget.
Men ingen af os ved det.

Nej du har ret, vi kan ikke vide med sikkerhed at det er acetone der har gjort det, men en ting er sikkert og det er at acetone VIL forårsage næseblødninger, det er et faktum og vi ved at man bruger acetone til at rense amf med, ved ikke, er det helt ude at skide det jeg siger her? Hvis det er så beklager jeg da virkelig.

Noget helt andet er så at jeg tvivler på sandheden i denne her historie, det lyder simpelthen for grotesk til at det kan være sandt.

Han siger selv at han syntes det ser sejt ud at have næseblod fordi han har set det i film, han påstår at have indtaget 2 gram amf første gang i øvrigt på en aften, det lugter af en troll, det håber jeg det er, hvis det ikke er så er det sgu deprimerende.


Engang købte jeg to gram våd gade amf, og da det var tørret ind, havde jeg 0,4g tilbage af noget skamcuttet Amfetamin. Så 2g våd gadespeed, behøver sådan set ikke at være en vanvittig dosering.

Bare en reminder på, hvad gadespeed kan være for en størrelse. Det er aldrig til at vide.


Top
  
 
Indlæg: 03 nov 2016 02:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 nov 2016 04:17
Indlæg: 2
Tak for svarene indtil videre - Her er noget mere info omkring varen og mit trip

Jeg har valgt at skrive lidt mere om oplevelsen, jeg oplevede nemlig også nogle sære ting klokken 8.45 om morgenen, et par timer efter jeg Skrev indlægget. Udover det valgte min ven (ham der var sammen med mig da jeg tog Amfetamin) og jeg at købe 2G igen, for at tørre det, hvorefter han sniffede 0.3-0.4g for at se om han kunne mærke noget. Det skal siges, at dette også var hans første gang.



Jeg vil gerne starte med at sige, at dette ikke bare er noget jeg finder på, da jeg faktisk håber på at få besvaret mine spørgsmål
Men altså, jeg forstår ikke hvorfor i synes 2 gram var meget? jeg synes det var sådan tilpas, hverken for voldsomt eller for mildt. (Jeg havde læst en del om det før jeg tog det. det gør jeg nemlig altid når jeg skal prøve noget nyt. Og jeg så at man kun skulle bruge 0.4 for at opnå et lidt intenst trip. Og jeg tror skam også at efter den første og de to andre baner, så havde jeg nok taget 0,4g. Det var der jeg begyndte at kunne mærke det. Men efter noget tid syntes jeg ikke det var den samme følelse som før, så jeg tog mere og blev ved. Det var sådan jeg endte med at tage det hele!)
Det skal også siges at efter jeg havde taget størstedelen af det, så synes jeg alt virkede lidt "dødt" omkring mig. Jeg følte ikke rigtig, at det var mig der styrede en stor del af min krop. Da jeg kom hjem ved 23 tiden og lagde mig i mit værelse, begyndte jeg at fryse virkelig meget, selvom jeg lå under dynen og radiatoren var tændt. Mine muskler var også alle spændte på en underlig måde - det var lidt som om de var "frosne" men alligevel rystede forskellige dele af mine krop unaturligt meget skiftevis. Det var ikke fordi min krop rystede som når man fryser.. Jeg kunne sådan mærke mine muskler gå amok. Og da klokken så blev 8.45 og jeg skulle op, så virkede alt så mystisk. Jeg er slev 175cm høj, men da jeg rejste mig fra sengen, efter alle de timer, føltes det virkelig som om at jeg var mindst 2m høj på en helt vildt realistisk måde - det er så svært at forklare man...
Min ven købte to gram af min dealer igen i dag for at tørre det og se hvor meget jeg ville ende med, da en del af jer kom ind på det. Det blev så i alt 1,4g da det var tørt. Det var delt i to poser med 0.7g i hver. Han prøvede så at lave en bane med halvdelen af indholdet (Efter øjemål) hvorefter han sniffede det. Der er tale om den ven jeg var sammen med da jeg tog Amfetamin første gang. Og i dag var så hans første gang. Han sagde, at han kunne mærke det, og jeg kunne skam også se på ham, at det uden tvivl havde ramt ham. Så jeg tvivler virkelig på, at den amf vi køber, er så dårlig som nogen af jer har givet udtryk for.
Jeg undrer mig dog stadig meget over jeres reaktion til min oplevelse, og tænker at det måske handler om en form for tolerance? Jeg har nemlig taget rigtig meget MDMA, virkelig mange gange! Jeg har også fået en vis tolerance overfor MDMA, og måske har dette på en måde opbygget en tolerance overfor amfetaminen.. Det er blot et gæt, husk det.

Hvis du tror jeg er et barn der spiller smart eller hvis du mener, at dette er en troll, så tager du altså fejl. Jeg har fulgt med her på Psychedelia enormt lang tid, da jeg synes det var spændene læsning. Men efter min første gang med amfetamin, var jeg så forvirret, (selvom det var pisse fedt) at jeg valgte at oprette en profil og lave mit første indlæg. Jeg har prøvet, at beskrive det hele bedst muligt.

Efter at have læst jeres kommentarer, om hvor sygt det er at tage så meget første gang, er jeg nu mere desperat efter at få svar på mine spørgesmål.

Jeg ved, at der er en stor del af jer der stadig vil tage min oplevelse seriøst og svare på nogle af de spørgsmål, som jeg har stillet.

Endnu engang tak for jeres svar. Jeg håber bare på, at finde ud af mere, da jeg er så forvirret lige nu :roll:

:peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 05:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Dit amfetamin er lort, nok 10% rent. Du har taget for meget af det. Dit hjerte og dine blodkar er trætte (vasokonstriktion) - derfor ryster og fryser du. Du havde det underligt, fordi din hjerne og psyke er kvæstet efter de store mængder dopamin, som du kemisk har tilført den. Du fik en lille smagsprøve på en stimulanspsykose. Vær taknemmelig resten af dit liv for, at du slap så billigt.

Du er dybt uansvarlig og bør nok holde dig væk fra alle rusmidler, indtil du er blevet gammel nok.
Det er dog rigtig godt, at du søger svar nu. Jeg håber virkelig, at du tænker dig MEGET bedre om i fremtiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 09:46 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Hvor gammel er du? Du siger du har taget rigtig meget MDMA, det kan såvidt jeg ved godt spille ind på din tolerance. Men det er altså kun tolerancen overfor de positive virkninger, der skal stadig ikke meget mere end 2 gram ren amfetamin til at man kan få dødelige bivirkninger med i købet. Det du har købt er ikke rent, det er det sjældent i Danmark. Personligt har jeg ikke prøvet amfetamin mere end et par gange, men en streg (omkring 0.1 gram) har været nok til at jeg havde det vildt i 3-4 timer (og det fik jeg af en ven, som har de rigtige kontakter). Hvis du skulle tage så meget for at få en virkning i samme tidsinterval, skal du virkelig overveje at skrue ned for dit indtag af stimulanser (coke, mdma og amfetamin). Ellers vil jeg skyde på du snart er daglig stofbruger med en kæmpe depression og det der er værre af fysiske lidelser!

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 11:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Tror du skal slå lidt koldt vand i blodet. Du har eddermame fået brugt næseskaftet de sidste par dage, så vil anbefale en pause. Og de andre har 100% ret i at dit produkt er skamcuttet, dvs. En masse lort der er usundt ryger op i din næse og gir dig næseblod, øger din chance for at blive syg etc.

Noget du VIRKELIG skal fatte af alt det der er blevet skrevet her, er at du forhelvede skal lave research inden du tager stoffet... havde det været rent amfetamin, Ritalin eller "adderall"(amerikansk amf. Piller, ved ikke engang om vi har det i DK...) du havde indtaget i de mængder (1-2g) havde jeg sgu ikke være overrasket over en mindre stimulant psykose i dit hoved. Havde du været ligeså uansvarlig med smertestillende medicin (opiater), var du sgu nok død eller døden nær for længst.

Kan godt forstå du er forvirret når du kører på dampene fra dit amfetamin, med søvn der sikkert kun svarer til en halvfesen lur. Og grunden til at folk tror du er mindreårig eller en troll, er fordi din opførsel afspejler "uansvarlighed". Kan godt forstå hvis man blir lidt stødt over det, men det er trodsalt når vi laver fejl at vi lærer.

Så nu har jeg en forespørgsel til dig: smut ind på www.erowid.org og læs om de stoffer du tager og har taget. Vidste du godt at det er optimalt at tage mdma højst en gang om måneden, hvis ikke mindre ofte? Ja, man kan godt tage det oftere uden de store skavanker på kort sigt, men hvis det er noget der fortsætter i længere perioder, kan du altså ende med meget seriøse problemer.

Håber du rapportere tilbage og reflektere lidt over hvad der er blevet skrevet.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 12:52 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
undskyldmor skrev:
Tak for svarene indtil videre - Her er noget mere info omkring varen og mit trip

Jeg har valgt at skrive lidt mere om oplevelsen, jeg oplevede nemlig også nogle sære ting klokken 8.45 om morgenen, et par timer efter jeg Skrev indlægget. Udover det valgte min ven (ham der var sammen med mig da jeg tog Amfetamin) og jeg at købe 2G igen, for at tørre det, [b]hvorefter han sniffede 0.3-0.4g for at se om han kunne mærke noget. Det skal siges, at dette også var hans første gang.[/b]



Jeg vil gerne starte med at sige, at dette ikke bare er noget jeg finder på, da jeg faktisk håber på at få besvaret mine spørgsmål
Men altså, jeg forstår ikke hvorfor i synes 2 gram var meget? jeg synes det var sådan tilpas, hverken for voldsomt eller for mildt.
:peace:


Det er fuldstændigt sindssygt at sniffe så stor en dose af et stof!!! ISÆR FØRSTE GANG.

Heldigvis lyder det til at jeres speed ikke har været af den bedste kvalitet, hvilket I nok skal være rigtigt glade for med jeres uforsvarlige omgang med stoffer!

Enten vil jeg foreslå jer at anskaffe noget bedre kvalitet eller prøve at rense det selv, det burde være meget ligetil. Så kan I prøve igen med et ordentligt produkt og prøve stille ud. Husk at amfetamin virker rigtigt længe også selvom I ikke har det euforisk mere. Sørg for at få noget søvn, væske og god mad. Og læs nu lige lidt op og pas på jer selv.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 nov 2016 15:53 
Offline
Stodder
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2007 15:19
Indlæg: 716
Den gennemsnitlige renhed for speed beslaglagt i Danmark er 5 %, så en dosis på 0,3-0,4 g svarer i virkeligheden til 15-20 mg hvilket er en passende dosis. Kilde

Problemet er bare hvis man så en dag får noget der meget renere, så kan det lige pludselig blive livsfarligt at tage så meget.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2016 13:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
leaf skrev:
Den gennemsnitlige renhed for speed beslaglagt i Danmark er 5 %, så en dosis på 0,3-0,4 g svarer i virkeligheden til 15-20 mg hvilket er en passende dosis. Kilde

Problemet er bare hvis man så en dag får noget der meget renere, så kan det lige pludselig blive livsfarligt at tage så meget.

Et andet problem er, at du ingen anelse har om hvad de resterende 95%, du smider i snudeskaftet, er.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2016 14:19 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
Philip Fry skrev:
leaf skrev:
Den gennemsnitlige renhed for speed beslaglagt i Danmark er 5 %, så en dosis på 0,3-0,4 g svarer i virkeligheden til 15-20 mg hvilket er en passende dosis. Kilde

Problemet er bare hvis man så en dag får noget der meget renere, så kan det lige pludselig blive livsfarligt at tage så meget.

Et andet problem er, at du ingen anelse har om hvad de resterende 95%, du smider i snudeskaftet, er.

gå altid ud fra at det er rent!! -når der doseres! ellers ka det ende forfærdeligt galt.. od osv
(men gadeamf er nasty-creepy, mørknet derimod.. )
@TS få fat i et test-kit, så er du mere sikker på hva du har..
peace put og god weekend

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 nov 2016 17:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
leaf skrev:
Den gennemsnitlige renhed for speed beslaglagt i Danmark er 5 %, så en dosis på 0,3-0,4 g svarer i virkeligheden til 15-20 mg hvilket er en passende dosis. Kilde

Problemet er bare hvis man så en dag får noget der meget renere, så kan det lige pludselig blive livsfarligt at tage så meget.


Derfor man altid skal dosere lavt og gå udfra at kvaliteten er højere end den er.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 aug 2017 22:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 aug 2017 04:33
Indlæg: 12
Damn, der er sagt mange rigtige ting i denne tråd! Men er sgu lige nødt til, at kommentere alligevel. Nu skal jeg ikke skræmme livet af dig, men... de to tilfælde jeg kender til folk er døde af OD, har det været næseblod efterfulgt af hjertestop - pulp fiction style. Og det er ikke alle der har en John Travolta med en adrenalinsprøjte ved hånden, så... Tag det stille og roligt. Du er ung og dit hjerte er sikkert godt, så du kan nok holde til en del, men der er ikke nogen grund til, at skynde sig. Man kan få kæmpe fest på hatten i et okay roligt tempo! Personligt ville jeg altid som hovedregel, holde en pause (evt. stoppe for aftenen), hvis næsen begyndte at løbe - og ja det er sket et par gange.

Pas på dig selv og held og lykke med det :rocking:

PS. ville sgu ønske jeg kunne "like" nogen af de her drenges svar! Det er godt nok et stærkt hold herinde! :hjerte: #nohomo


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 17:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 12:05
Indlæg: 8
Væk igen


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team