Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 feb 2017 21:58 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 21:16
Indlæg: 4
Hey psy,
Spørgsmålet: har det renere coke en anden påvirkning end det, der er blandet op?

Sidste weekend fik jeg prøvet noget andet coke end det jeg er vant til. Den første streg vi nuppede havde tæt på ingen synlig effekt, så efter en halv times tid tog vi streg mere. Det resulterede i, at halsen lukkede sammen på os der havde taget for anden gang, hvilket jeg aldrig har prøvet før. Jeg snakkede med dem jeg havde købt det af, som fortalte, at det er noget af det reneste jeg kan finde. For første gang modtog jeg coken som klump, hvor jeg normalt ellers kun har set coke når det er blandet op. Den virkning vi forventede var egentlig, at vi fik en masse energi og samtidig ville stå sådan og trippe lidt med benet til musikken. Jeg fik dog sidenhen at vide, at det renere coke har en anden effekt. Hvor man bare skulle få virkelig lyst til at snakke og blive frisk men ikke noget overdrevet, men at det også er meningen, at det går ind og bedøver halsen. Derudover var eftersmagen meget kraftigere i det her end det jeg er vant til, smagen blev hængende i munden i utrolig lang tid efter.

(mht halsen)
Jeg læste i en anden tråd, at det kan skyldes at man suger for hårdt og det derfor havner i halsen. Min kammerat suger som regel svagt, ikke noget voldsomt, hvorimod jeg plejer at suge noget mere til, men det skete for os begge.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 00:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Har prøvet meget forskelligt coke førhen i min tid som forbruger.;D Min halsen lukket tit sammen som havde man en klump i halsen, det bedøver jo halsen når det ryger i svælget, tror det er normalt. Husk coke kan sagtens vræe blandet op selvom du får det i en klump/sten. Man kan bare presse det sammen efter det er cuttet op..

Coke ryger altid i halsen som man snøfter , eller hiver det op igennem næsen.

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 08:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 21:16
Indlæg: 4
Okay, jeg har aldrig oplevet det er gået i halsen før ;D Ud fra beskrivelsen kan du så tyde om det er noget pænt ren coke eller om jeg bare bliver snydt? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 09:29 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Ren kokain virker lokalbedøvende, det er sandt. Men slet ikke på den måde, du beskriver. Det lyder nærmere som om, det er cuttet op med lidokain, som er et lokalbedøvende stof (som lammer meget kraftigere end kokain), der også bliver brugt hos tandlægen. Det har ingen indvirkning på rusen, udover at det er pænt irriterende i en times tid.

Og du har helt ret i at grunden til, at det for mange havner i halsen er, at de suger for hårdt. Hvis det sker, så snif noget blidere. Det skal i næsen, ikke i halsen.

Mht kvaliteten nævner du ikke noget om den effekt, det egentlig havde på dig. Virkede det? Gjorde det dig udadvendt og snakkesagelig? Det lyder ikke umiddelbart til at du har fået et synderligt rent produkt, OP.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 09:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2747
Eller gik du i boksen og sad og sumpede?
Hvor store streger tog I?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 16:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Hubbie skrev:
Okay, jeg har aldrig oplevet det er gået i halsen før ;D Ud fra beskrivelsen kan du så tyde om det er noget pænt ren coke eller om jeg bare bliver snydt? :)



Som Phili Fry skriver , så kan det jo selvfølgelig være cutter op med tandlæge bedøvelse kender jeg godt til.

Så bliver alt helt lammet på en falsk måde. Men alt kokain jeg har sniffet godt eller skidt, har altid påvirket min hals, nogle gange kan det være svært at drikke ryge en smøg, man føler man blivr kvalt:P

Elelr så har jeg bare sniffet for hårdt hver og eneste gang:D

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 16:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Goose89 skrev:
Hubbie skrev:
Okay, jeg har aldrig oplevet det er gået i halsen før ;D Ud fra beskrivelsen kan du så tyde om det er noget pænt ren coke eller om jeg bare bliver snydt? :)



Som Phili Fry skriver , så kan det jo selvfølgelig være cutter op med tandlæge bedøvelse kender jeg godt til.

Så bliver alt helt lammet på en falsk måde. Men alt kokain jeg har sniffet godt eller skidt, har altid påvirket min hals, nogle gange kan det være svært at drikke ryge en smøg, man føler man blivr kvalt:P

Elelr så har jeg bare sniffet for hårdt hver og eneste gang:D


https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... =4&t=47595

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 17:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 21:16
Indlæg: 4
 Jeg tog det sammen med nogle lidt mere rutineret gutter end hvad jeg selv er, så efter to mindre streger rådede de mig til at smide det ud og købe noget af en de kendte, pga den kraftigere smag og det med halsen. Så den helt klare effekt er svær at sige, da jeg også sugede deres coke. Men jeg fik virkelig lyst til at snakke, hvilket jeg normalt ikke oplever. Sidst på aftenen var det bare den effekt jeg kendte, når jeg sugede "det opblandet" coke.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 19:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Goose, hvis du oplever at have svært ved at drikke eller ryge, er dit kokain næsten garanteret cuttet med lidokain. Ren kokain giver slet ikke samme form for lokalbedøvelse. Den er meget mildere og virker i langt kortere tid.

Og det lyder også som om du sniffer for hårdt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2017 19:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 feb 2017 21:16
Indlæg: 4
Okay, mange tak for hjælpen :)))


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2017 00:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2016 22:30
Indlæg: 109
Philip Fry skrev:
Goose, hvis du oplever at have svært ved at drikke eller ryge, er dit kokain næsten garanteret cuttet med lidokain. Ren kokain giver slet ikke samme form for lokalbedøvelse. Den er meget mildere og virker i langt kortere tid.

Og det lyder også som om du sniffer for hårdt :)



Du har nok fuldstændig ret Philip Fry:P. Nu skal det siges det er et overstået kapitel for min side det med coke, men havde en vane med altid gå og snøfte op når jeg sugede.

Ja det lidokain er noget klamt stads, man kan jo ikek engang drikke sin øl efter det lort. Som om hals røret er blevet smal som et sugerør:P

_________________
Everything will be okay in the end.
If it´s not okay, it´s not the end.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team