Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 16:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 mar 2017 02:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2017 00:06
Indlæg: 3
dav jeg vil gerne bestille en fin pakke online. men det kræver bitcoin så vidt jeg har forstået. nogen der kan guide mig igennem hvordan jeg laver sådan en anonymt? jeg har lavet en med en falsk email, men der bliver stillet krav til id, kørekort eller pas. hvilket jeg ikke synderligt har lyst til at udlevere online grundet pakken's indhold.

tusind tak på forhånd


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2017 13:28 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du kan oprette en anonym pung her: www.blockchain.info.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2017 23:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Som nævnt ^ opret der. Der findes utallige guides angående det - bare søg lidt på Google. Findes også
En tråd her på siden! :)

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2017 15:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2017 00:06
Indlæg: 3
Tak for hjælpen :) håber den er anonym. Men jeg skal binde en tlf til den desværre. Håber dog det går.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2017 17:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 mar 2017 18:59
Indlæg: 20
Hej.
Jeg ved ikke så meget om anonyme wallets men kan du ikke bare tumble bitcoins så behøver du ikke at tænke og bøvle med sådan noget pjat
At tumble bitcoins er bare det samme som at vaskepenge så de ikke kan spores tilbage til dig og du kan derfor benægte alt og derved dropper politiet sagen, hvis det skulle komme så langt som næsten aldrig sker :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 apr 2017 17:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du kan vælge at binde en email til den, i stedet for en telefon. Brug en anonym email.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 apr 2017 23:15 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 14 mar 2017 00:06
Indlæg: 3
har køb bitcoin på en konto og overflyttet den til en anden som jeg dermed har købt min pakke fra. hvis den bliver taget i tolden vil dette så være nok til at jeg kan benægte det? tak for jeres hjælp btw :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 apr 2017 11:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du skal altid benægte ethvert kendskab til det, hvis din pakke bliver taget i tolden. Hvis der kun er tale om en mindre mængde stoffer, vil politiet sandsynligvis opgive sagen. Men hvis der er tale om en større mængde stoffer kan du risikere en ransagning af din bolig, samt en undersøgelse af dine bitcoins bevægelser på internettet. Du kan aldrig være 100 % sikker på at du ikke bliver dømt for besiddelse af ulovlige stoffer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team