Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 mar 2017 19:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 19:50
Indlæg: 7
Hej

Tak for medlemskab - det virker som om I er rigtig gode til at hjælpe hinanden, derfor ville jeg lige komme med en spørgsmål.
Hvad gør I for at dosere den præcise mængde uden brug af vægt (pulver)? Og hvordan får man doseringen op af posen uden at spilde?

På forhånd tak ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 20:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 17 mar 2017 16:10
Indlæg: 6
altså hvis du vil være helt præcis bliver du nødt til at skaffe en vægt, men ærligt du kan altså bare eyeballe, hvis det er coke og du er nybegynder vil jeg bare anbefale at starte lavt fordi man er altid lidt paranoia allerførste gang man tager et nyt stof medmindre man er stiv selfølgelig.
men ærligt der skal virkeligt meget gadecoke til for at overdosere, så jeg ville ikke bekrymre mig for at tage formeget ihvertfald ikke hvis der kun er tale om en enkelt streg


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 20:26 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Hej Amalie,

Den mest oplagte måde at dosere pulver korrekt, uden brug af vægt, er at opløse det i væske (f.eks. vand eller alkohol) og derefter måle det af med et måleglas eller en sprøjte. Så hvis du f.eks. opløser 1 gram stof op til 100 mL i vand, så har du 10 mg stof/mL. Så kan du f.eks. måle 10 mL af opløsningen af og du vil have 100 mg af det givne stof.

Hvis det skal sniffes, så er det bedste nok at prøve dig frem med en lille dose først og se hvordan det virker. Så har du en ide om, hvor meget du skal tage næste gang. Massefylden kan variere ret meget fra gang til gang (også selvom det er det samme stof), så du kan ikke vide, hvor meget der er på øjemål.

OBS: Lad være med at dosere meget potente stoffer på øjemål! Det er ofte sådan, folk kommer galt afsted.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 20:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 mar 2017 19:50
Indlæg: 7
cokeinass2 skrev:
altså hvis du vil være helt præcis bliver du nødt til at skaffe en vægt, men ærligt du kan altså bare eyeballe, hvis det er coke og du er nybegynder vil jeg bare anbefale at starte lavt fordi man er altid lidt paranoia allerførste gang man tager et nyt stof medmindre man er stiv selfølgelig.
men ærligt der skal virkeligt meget gadecoke til for at overdosere, så jeg ville ikke bekrymre mig for at tage formeget ihvertfald ikke hvis der kun er tale om en enkelt streg



Mange tak for svar - Det var også lidt det jeg tænkte ;) Dog ville jeg også lige høre, hvor I transporterer det fra posen og op på pladen for at sniffe det? Man hælder det vel ikke bare ud af posen eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 20:59 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 19:21
Indlæg: 1379
Nogen gør, og andre skaffer sig en lille pulverske (google hvis du ikke kender dem).

_________________
Tilgiv Tilbliv


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 21:01 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Køb en masterblaster hvor de skriver hvor meget den dosere pr gang. Det burde være det letteste


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 22:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 feb 2017 17:35
Indlæg: 77
Som andre siger start med en lille smule
Hvis du føler du kan holde til mere efter gør du det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2017 22:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Jeg vil sige afhængig af stoffet ville jeg sgu ikke eyeball noget som helst, det kan være så små doser at det er MEGET nemt at fejlvurdere!

Jeg bruger en lille handy spatel til at få det op af posen normalt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 13:18 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2015 09:12
Indlæg: 23
Geografisk sted: Nørrebronx
BasicReality skrev:
Jeg vil sige afhængig af stoffet ville jeg sgu ikke eyeball noget som helst, det kan være så små doser at det er MEGET nemt at fejlvurdere!

^Jeg har det på samme måde, især hvis det er en type narkotika jeg ikke benytter regelmæssigt eller med flere måneders mellemrum.


Hvis du ved hvor meget der er i posen kan du lave den klassiske med at dele bunken i to, tag den ene fra og dele den i to osv. indtil du rammer den mængde du skal bruge. Det betyder godt nok at alt skal ud af posen, men personligt jeg mener at eventuelt spild herved er minimalt.
Med hensyn til at få det op af posen, plejer jeg blot at hælde det ud eller forme en ske af et lille stykke papir. Det handler dog mest om hvor håndterbart stoffet er - er det krystaller eller fint pulver, og "klistrer" det til posen? - og ikke så meget om den ønskede mængde.

God HR ville dog være at anskaffe en vægt eller låne én af en ven. :)

_________________
Sometimes I think I lost something important to me but it turns out I already ate it.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 14:00 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Hvad er det for stoffer du er interesseret i, Amalie? Hvis det er kokain, så kan du købe den i små poser, som kun indeholder en enkelt dosis (0,25 g). Hvis det ikke er kokain, så gør du bedst i at anskaffe dig en vægt. De er ikke særlig dyre. Du kan få en god 0,001 g. vægt for 2-300 kr.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 mar 2017 23:51 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 jan 2015 01:26
Indlæg: 52
Du kan købe massere af små og billige juvelervægte(milligram) for billige penge.

Jeg ejer personligt denne, og har også købt den herfra: https://www.alabazar.dk/shop_dk/juveler ... -001g.html


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 10:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2009 23:20
Indlæg: 1316
Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Enspænderen skrev:
Hvad er det for stoffer du er interesseret i, Amalie? Hvis det er kokain, så kan du købe den i små poser, som kun indeholder en enkelt dosis (0,25 g). Hvis det ikke er kokain, så gør du bedst i at anskaffe dig en vægt. De er ikke særlig dyre. Du kan få en god 0,001 g. vægt for 2-300 kr.

En enkelt dosis? Mig bekendt ligger kokain på ca 50 mg per dosis (altså, 0.05 g).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 mar 2017 14:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg har den samme vægt som dig, Krølletop. Den er endnu billigere hos Amazon: https://www.amazon.co.uk/Smart-Weigh-Pr ... ref=sr_1_1.

Jeg er vant til at købe små poser med ca. 0,25 g. kokain. Det er selvfølgelig ikke rent, men jeg kan ikke mærke noget til de andre stoffer. Jeg tror bare det er flormelis.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team