Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 17 apr 2017 02:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Det er sgu da fremskridt i det mindste! Frygtede faktisk at det lå på de 100%

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 21:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2017 21:15
Indlæg: 5
Hvis du kan få 30-40 % ren coke er det bare at cuttecdet halvtcop med kreatin. Stadig stærkere end Vesterbro coke og 900kr er en ok pris for 1 g. Svar nr 2 tror jeg sagde han fik den rene vare? Hvad er det. Coke kan ik være renere end 85-88% da der er cement og kemikalierester i det. Har prøvet det "rene@ direkte fra en nigerianer røvhul og det der ku være på min lille finger negl var nok til at brække mig øjeblikkelig. Hvordan måles renligheden udenfor et laboratorie? Jeg koger et g i salmiak og den sten der opstår vejer jeg og alt efter vægt vil jeg sige er en direkte indikation af renhed. Fx. får jeg 0,7 g sten er den ca 70% ren.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2017 21:15
Indlæg: 5
Alt hvad der ikke kommer direkte fra udlandet fra organiseret smugling er cuttet, ellers er der noget galt med pusheren. Hvor mange er der ikke sagt, jeg har den bedste, helt rent osv. Hvis det var sådan ville næsten ingen afmellemhandlete tjene penge. Er sikker på at det der florerer i nattelivet er 10-15% med en smule amf. eller retalin. Kend din pusher og se vedkommende tage sine egne salgsvarer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2017 21:53 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Dit coke er altså ikke bare cuttet op med kreatin, men også lidokain og levamisol, bare lige for at nævne nogle få. Og ved mindre din pusher renser sit coke selv, vil jeg næsten aldrig mene man kan stole på, hvad de siger, ved mindre de står og tester med et testkit foran øjnene på dig.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 maj 2017 14:15 
Offline
Coca-entusiast
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 dec 2015 00:35
Indlæg: 524
Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Happy junkie skrev:
Hvis du kan få 30-40 % ren coke er det bare at cuttecdet halvtcop med kreatin. Stadig stærkere end Vesterbro coke og 900kr er en ok pris for 1 g.



Så må renheden på vesterbro ligge et godt stykke under resten af Kbh. For hvis du tager et produkt på 30-40% og cutter er 50/50, tvivler jeg sgu på du får over 500kr for det andre steder i byen.

Happy junkie skrev:
Svar nr 2 tror jeg sagde han fik den rene vare? Hvad er det. Coke kan ik være renere end 85-88% da der er cement og kemikalierester i det. Har prøvet det "rene@ direkte fra en nigerianer røvhul og det der ku være på min lille finger negl var nok til at brække mig øjeblikkelig.


Coke kan sagtens være renere end 85-88%. Det er bare de færreste producenter der gider at gøre det ekstra ud af det, for at opnå et højere resultat. For renser de deres produkt yderligere, tager det længere tid, og tid er lig med større risiko når man laver sit shit i et jungle laboratorie. Ydermere vil det svare et svind i slut vægt på 10% hvilket vil være en profit på 10% mindre. Derfor har de ingen interesse i at lave det renere.

Derudover vil jeg lige tilføje at cement bruges til at udtrække kokain basen af bladene, og da der er en del yderligere trin og filtreringen inden man står med slut produktet, er der ikke cement rester i det færdige produkt. Dette er blot en skrøne. (Med mindre at nogen bevist cutter slutproduktet med cement)

Umiddelbart er det ikke normalt at brække sig af at tage kokain, uanset hvor rent det er. Jeg har kun hørt om 2-3 der reagerer sådan, dig værende en af dem.


Happy junkie skrev:
Hvordan måles renligheden udenfor et laboratorie? Jeg koger et g i salmiak og den sten der opstår vejer jeg og alt efter vægt vil jeg sige er en direkte indikation af renhed. Fx. får jeg 0,7 g sten er den ca 70% ren.


Du er nød til at lave en filtrering i vand først for at få de vand uopløselige stoffer fra som godt kan binde sig til en coke sten, så din metode giver dig ikke noget reelt brugbart resultat.

_________________
#DERUDAF!

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team