Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 12:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 jun 2017 15:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Hey Psych, har kigget rundt herinde i mange år men har først idag lavet en profil da jeg er blevet forhindret i at lade min bevidsthed forblive upåvirket. Jeg har søgt lidt rundt (både her og andetsteds) men føler ikke jeg har fået fyldestgørende svar, overhovedet. Jeg har prøvet lidt af hvert, men det er efterhånden også en del år siden jeg har taget noget af de hårde sager..

Sagen er den jeg ligger inde med en masse sprut af forskellig art, ren morfin, ketogan, og (desværre) mindre end 2 gram tjald.
Jeg har altid røget meget, men bliver nød til at se nogle ændringer i mit liv, og det er her et tjald stop kommer ind i billedet, detaljer om min situation er ikke så skide væsentlige men jeg skal da huske og nævne at jeg ikke ligefrem er fyldt med livsglæde.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer har erfaringer med blandingen af disse substanser, værende godt eller skidt, gode råd om indtagelse og alt det andet.
Denne tråd er smidt ind under "grundskolen" fordi jeg udover at sniffe/ryge/drikke/æde hvad jeg har fået stukket i hånden er lidt on novice i narkoens verden.
Jeg håber andre herinde sidder med en bedre smag i munden end jeg gør, og til alle der har læst herned til må i også have en skøn weekend.


-det endeløse mørke på den anden side af solen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2017 16:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad dit egentlige spørgsmål er, så jeg prøver bare at fyre noget af. :)
For at tjekke kombinationer, er det altid et godt sted at starte her: https://wiki.tripsit.me/images/3/3a/Combo_2.png
Billede

Som du selv siger, går du ikke så meget i detaljerne og det er helt fair. Hvis du går rundt med depressive tendenser og tanker, så er det dælme farligt at bevæge sig ud i opiater, så der skal du virkelig have godt fat i dig selv.
Det bedste at gøre, er at få talt med nogen. Få noget terapi ved en psykolog/psykiater i stedet for at drukne det i alkohol og stoffer, start med at gå ned til lægen og fortæl hvad du går rundt og rumsterer med.

God vind med det hele! :)

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2017 17:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Jeg kan efter en gennemlæsning også godt se mit opslag er en direkte spejling af min psykiske tilstand, rodet og uden nogen former for kontekst eller fornuft.

Super fed tabel tilgengæld, den gemmer jeg til fremtiden.

Som jeg er, afhængigheds disponibel og et stort rod for tiden, vil jeg tage dit råd om at holde mig væk fra opiaterne, ihvertfald for en stund.

Kan som en del andre af de fejldiagnosticerede og paranoide unge mennesker ikke helt tage denne slags ting til lægerne, da jeg enten bliver krise indlagt eller sendt væk i samme situation som jeg kom.

Tak for et svar, du ønskes lige så god vind herfra, fra en dude til en anden. :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 jun 2017 00:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 30 mar 2013 19:26
Indlæg: 121
deliriumimithovede skrev:
Hey Psych, har kigget rundt herinde i mange år men har først idag lavet en profil da jeg er blevet forhindret i at lade min bevidsthed forblive upåvirket. Jeg har søgt lidt rundt (både her og andetsteds) men føler ikke jeg har fået fyldestgørende svar, overhovedet. Jeg har prøvet lidt af hvert, men det er efterhånden også en del år siden jeg har taget noget af de hårde sager..

Sagen er den jeg ligger inde med en masse sprut af forskellig art, ren morfin, ketogan, og (desværre) mindre end 2 gram tjald.
Jeg har altid røget meget, men bliver nød til at se nogle ændringer i mit liv, og det er her et tjald stop kommer ind i billedet, detaljer om min situation er ikke så skide væsentlige men jeg skal da huske og nævne at jeg ikke ligefrem er fyldt med livsglæde.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogle af jer har erfaringer med blandingen af disse substanser, værende godt eller skidt, gode råd om indtagelse og alt det andet.
Denne tråd er smidt ind under "grundskolen" fordi jeg udover at sniffe/ryge/drikke/æde hvad jeg har fået stukket i hånden er lidt on novice i narkoens verden.
Jeg håber andre herinde sidder med en bedre smag i munden end jeg gør, og til alle der har læst herned til må i også have en skøn weekend.


-det endeløse mørke på den anden side af solen


Morfin og i endnu højere grad ketogan er meget afhængighedsskabende, så pas på med dem, hvis din psyke er det mindste problematisk. Selv med en sund psyke kan morfin eller ketogan nedlægge en ellers velfungerende person og gøre personen afhængig meget hurtigt. Har set det ske for de stærkeste personligeder.

BLAND IKKE morfin/ketogan med alkohol.
Nogle synes det er rart at blande hash og opiater, andre synes hash ødelægger den følelse opiater giver.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2017 16:46 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 jun 2017 15:24
Indlæg: 24
Endte med at sluge de 3 ketogan piller uden andet den anden dag, overraskende god effekt i krop (dog i meget begrænset tid) men generelt var det ikke noget jeg ville svinge yderligere til, morfinen ligger stadig og samler støv, jeg regner ikke med at poppe noget morfin så det bliver nok bare liggende til jeg har glemt det igen.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team