Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2024 20:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hvilket stof?
Indlæg: 06 jun 2017 16:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2017 16:24
Indlæg: 1
Hej

Jeg har en personlighedsforstyrrelse (tidligere kendt som borderline) og deraf har jeg bivirkninger i form af depression.
Jeg får følgende: Lamotrigin, quetapin, Venlafaxin.

Er der nogle stoffer, som jeg kan tage uden at det kommer i forbindelse med den medicin?
Jeg tænker primært på stoffer, som kan give energi og "glæde"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2017 20:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg tror det er en rigtig dårlig ide at lege med stoffer i din tilstand og især med det medicin du er på.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2017 20:39 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 jul 2016 22:08
Indlæg: 538
Quetiapin gør det meget svært (læs: nært umuligt) at få noget ud af stimulanser hvis du er oppe i højere doser som +400mg.
Det er ej heller anbefalelsesværdigt at blande venlafaxin med stimulanser, taget sammen med MDMA kan det resultere i serotonin syndrom og i bedste fald tager det en stor del af euforien ved at tage stoffet.

Og som Buttkraken siger så er det heller ikke særligt gennemtænkt at anvende stoffer som giver dig nedtur på når det sjove er overstået.

Hvis du skal tage stoffer er stimulanser nok noget af det sidste jeg ville tage med det medicin du får og din psykiske tilstand.

Selv hvis du skulle kunne få virkning ud af coke, amf eller whatever, så ville nedturen være brutal og nådesløs hvis du ønsker at tage stoffet for at modvirke din depression.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team