Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:43


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2017 11:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 11:34
Indlæg: 3
Hej med jer.

Jeg prøver pt at undersøge mulighederne for at ryge (eller, dampe) med en såkaldt vaporizor. Jeg skriver herinde for at høre, om der eventuelt er nogen som kan guide mig lidt i processen, da jeg er fuldstændig nybegynder.
Jeg vil gerne prøve det, for at se om det for mig kan være et alternativ til beroligende receptmedicin, jeg i lang tid ret modvilligt har taget. Jeg leder derfor efter noget mere "organisk" som kan virke afstressende. Mine spørgsmål er helt konkret:

Hvilken plante/mærke/slags skal jeg gå efter? I må som sagt gerne være meget pædagogiske, da jeg stort set ingen erfaring har. Det behøver ikke give et kæmpe High eller buzz, mere den slags man kan bruge til at slappe af på, måske blive træt og falde i søvn?
Mit andet spørgsmål: kan nogen anbefale en bestemt vaporizor, jeg bør købe?

Jeg har selvfølgelig kigget på nettet, men synes det er lidt uoverskueligt at vide hvad man bør gå efter.

Jeg vil meget gerne undgå almindelig rygning pga sygdom.

På forhånd tak for hjælpen :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 11:48 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Har du overvejet og spise det istedet? Fx lave en gang grøn smør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 11:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 11:34
Indlæg: 3
Ja, jeg har læst lidt om det, men det virker som om det er enormt nemt at overdose, når man spiser, så det er jeg umiddelbart lidt nervøs ved. Men tak for tippet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 12:05 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744