Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2017 13:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Goddag! :D

Jeg er helt nybegynder, hvad angår det online markedet og hvordan det fungerer.
- Hertil leder jeg efter en guide!

1. Hvordan finder man og hvad hedder de forskellige markeder?
- og hvilke er bedst og mest trygge?

2. Anonymitet, hvordan bør man gøre for at undgå at blive busted og samtidig få det bedste produkt?
- Og er det bedst at bruge bitcoin (og kan det gøres anonymt nok)?

3. Levering, bliver det leveret til en adresse eller behøver man møde en skummel dealer?
- Bør man få det tilsendt til en anden adresse, end ens hjemadresse?

I det hele taget, hvad er jeres erfaringer og tips?

Venlig hilsen, en håbefuld nybegynder!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 14:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
1. Igennem flere år var Alphabay det største og bedste marked på Darknet, men det blev busted for et par måneder siden. Det tredjestørste marked, Hansa market, blev også busted. Vi må konstatere at det ikke længere er så sikkert at handle på Darknet, som det har været. Men hvis du insisterer, så er det største og bedste marked i dag Dream market. Du kan let finde adressen ved at søge efter det her på det almindelige internet. Men du skal downloade Tor-browseren for at få adgang til hjemmesiden. Den er også let at finde.

2. Se http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... minimering. Hvis du bruger en bitcointumbler kan de ikke spores af politiet.

3. Det bedste vil selvfølgelig være hvis man kan få sine varer leveret til en anden adresse, men hvordan finder man lige en anden adresse? Langt de fleste får sendt varerne til deres egen adresse, og tager chancen. Ifølge vores erfaringer her på Psychedelia er risikoen for at blive taget omkring 1 til 20, hvis man køber fra andre EU-lande, men IKKE Holland (som tolderne har særlig fokus på).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 15:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Enspænderen skrev:
1. Igennem flere år var Alphabay det største og bedste marked på Darknet, men det blev busted for et par måneder siden. Det tredjestørste marked, Hansa market, blev også busted. Vi må konstatere at det ikke længere er så sikkert at handle på Darknet, som det har været. Men hvis du insisterer, så er det største og bedste marked i dag Dream market. Du kan let finde adressen ved at søge efter det her på det almindelige internet. Men du skal downloade Tor-browseren for at få adgang til hjemmesiden. Den er også let at finde.

2. Se http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... minimering. Hvis du bruger en bitcointumbler kan de ikke spores af politiet.

3. Det bedste vil selvfølgelig være hvis man kan få sine varer leveret til en anden adresse, men hvordan finder man lige en anden adresse? Langt de fleste får sendt varerne til deres egen adresse, og tager chancen. Ifølge vores erfaringer her på Psychedelia er risikoen for at blive taget omkring 1 til 20, hvis man køber fra andre EU-lande, men IKKE Holland (som tolderne har særlig fokus på).



Fair!
- Nu skriver du "insisterer", det får mig til at tænke, at du har en bedre ide haha :D
Den dealer jeg havde før, blev dårlig og ustabil. Så vil gerne have en sikker måde at skaffe noget i god kvalitet, men har ikke ligefrem nogle kontakter i det miljø længere. Hvordan ville du gøre for, at finde god kokain?

Og tak for dit hurtige svar!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 15:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg er ret sikker på at det er imod reglerne at skrive forhandler navne?

ellers fyr en google eller en grams søgning af.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 15:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Håber ikke jeg har brudt nogle regler, undskyld hvis det er tilfældet.

- Er bare nysgerrig på, hvordan jeg får skaffet god kokain uden af have nogle kontakter.

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 15:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Buttkraken skrev:
Jeg er ret sikker på at det er imod reglerne at skrive forhandler navne?

ellers fyr en google eller en grams søgning af.


Håber ikke jeg har brudt nogle regler, undskyld hvis det er tilfældet.

- Er bare nysgerrig på, hvordan jeg får skaffet god kokain uden af have nogle kontakter.

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 16:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Google og reddit er dine bedste venner her. Gå ind og læs om de forskellige markeder og hvordan de fungerer. Når du så har sat alt sikkerheden op og fundet en dealer køber du det bare. Sørg for at læse anmeldelser og ratings godt igennem for at finde en god og pålidelig dealer.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 16:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Buttkraken skrev:
Google og reddit er dine bedste venner her. Gå ind og læs om de forskellige markeder og hvordan de fungerer. Når du så har sat alt sikkerheden op og fundet en dealer køber du det bare. Sørg for at læse anmeldelser og ratings godt igennem for at finde en god og pålidelig dealer.



Jeg takker!

Nogle bestemte søgeord der vil hjælpe mig godt på vej?

- Og vil du uddybe mere hvad angår "Når du så har sat alt sikkerheden op"

Venlig hilsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 16:56 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kryptering, tor, vpn, tumble din bitcoins og sådan. Jeg har ikke selv handlet online så har ikke lige sat mig helt ind i det, men det vil jeg klart anbefale dig at gøre når du nu selv vil handle

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team