Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 01:10


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 sep 2017 13:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 sep 2017 13:15
Indlæg: 8
Goddag! :D

Jeg er helt nybegynder, hvad angår det online markedet og hvordan det fungerer.
- Hertil leder jeg efter en guide!

1. Hvordan finder man og hvad hedder de forskellige markeder?
- og hvilke er bedst og mest trygge?

2. Anonymitet, hvordan bør man gøre for at undgå at blive busted og samtidig få det bedste produkt?
- Og er det bedst at bruge bitcoin (og kan det gøres anonymt nok)?

3. Levering, bliver det leveret til en adresse eller behøver man møde en skummel dealer?
- Bør man få det tilsendt til en anden adresse, end ens hjemadresse?

I det hele taget, hvad er jeres erfaringer og tips?

Venlig hilsen, en håbefuld nybegynder!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 14:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
1. Igennem flere år var Alphabay det største og bedste marked på Darknet, men det blev busted for et par måneder siden. Det tredjestørste marked, Hansa market, blev også busted. Vi må konstatere at det ikke længere er så sikkert at handle på Darknet, som det har været. Men hvis du insisterer, så er det største og bedste marked i dag Dream market. Du kan let finde adressen ved at søge efter det her på det almindelige internet. Men du skal downloade Tor-browseren for at få adgang til hjemmesiden. Den er også let at finde.

2. Se http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... minimering. Hvis du bruger en bitcointumbler kan de ikke spores af politiet.