Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 23:49


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 21 sep 2017 10:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 sep 2017 10:25
Indlæg: 9
Jeg har i en anden tråd heinde nævnt at jeg vil prøve LSD, sammen med en god ven. Mit formål og ønske, er at få noget spirituelt ud af det.

Men i takt med at min interesse er steget for LSD, har jeg selvfølgelig læst og læst og læst! Interssant læsning.

"den indre rejse" bind 1 & 2 er bestilt og skal læses igennem. Nå nok om det

Mit egenlige spørgsmål går ud på om LSD kan fungere som et smart drug? I min søgninger fandt jeg nogle artikler med folk, der havde micro dosseret LSD f.eks. hver 3 dag. De havde derved opnået større kreativitet, mere fokus og bedre overblik.

Hvad mener i, er der hold i dette? Har i selv nogle erfaringer?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2017 15:20 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Mr. Gone skrev:
Ja det kan helt klart. Jeg har selv leget en del med mikrodosering, både med lysergamider (LSD, ALD-52, ETH-LAD osv.), svampe og 2c-b.
Min erfaring er bredest med lysergamider, og må sige at de gør en forskel - jeg bliver til en hvis grad åbnet socialt og kreativt, bliver mere produktiv samt lidt af et humørboost (antidepressiv effekt), får lettere ved at forholde mig til livet.

Hvorfor filan i Silvan har du så ikke budt ind med sådan nogle guldkorn, i den tråd jeg har oprettet, hvor jeg efterspørger PRÆCIS det der? :mrgreen:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team