Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 jan 2018 23:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 23:02
Indlæg: 3
Hej Psychedelia.
Jeg er en 19 årig fyr der i næste weekenden skal til en fest hvor mig og min kammerat har tænkt os at tage noget kokain, mdma og drikke noget alkohol og ville derfor høre hvad jeres erfaringer/ holdninger er i forhold til at blande de tre ting. Jeg har taget mdma ca. 10 gange og kokain et par gange dog uden den helt store virkning. Er det helt uansvarligt at blande de forskellige ting og i så fald det ikke er, hvordan ville i så gøre det?

Håber i kan hjælpe :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2018 23:20 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
Er det helt uansvarligt at blande de forskellige ting og i så fald det ikke er, hvordan ville i så gøre det?


På samme måde som du kan blande de 3 stoffer du nævner, kan man også lamme sig på en hel kasse øl selv. Personligt ville jeg nok holde mig fra det, da det ville blive liiige lovligt stimulerende for mig og ærlig talt, hvis du får rottekokain du ikke mærker noget af, er det sikkert skamcuttet med creatin og koffein, så ville egentlig bare holde mig fra kokainen, tage MDMA og tage det roligt med alkohollen.

Du siger dog du har taget MDMA 10 gange. Hvor mange måneder har det antal været spredt udover? Håber du er indforstået med mange af de bivirkninger der kan opstå, hvis du ikke lader hjernen hvile efter MDMA-ture.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2018 23:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
Det er spild af MDMA. Gem det til en aften i kun gør det, så får i meget mere ud af det end nu, hvor du bare bliver en smule mere blæst. Og så husk at holde pauser imellem du gør det. Jeg er næsten dobbelt så gammel som dig, men vi har taget MDMA cirka lige mange gange...

Mht. alkohol og kokain, så er det sikkert mange gode HR grunde til ikke at gøre det, men det er ikke noget jeg har den store erfaring med. Men pas nu på det ikke ender med i bliver for smarte og får smurt jer et par håndmadder.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jan 2018 23:27 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Udover at man ikke bør blande stimulanser, så synes jeg ikke kokain og mdma passer sammen overhovedet. Synes kokainen tager meget af mdma'ens virkning og slører effekten.
Synes du burde droppe en af de to stimulanser. Alkohol og mdma kan være meget fint, så længe du ikke drikker alt for meget.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 01:24 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Som de andre skriver, MDMA og kokain passer dårligt sammen, så I må vælge hvad I vil tage den dag. Jeg synes at alkohol går godt sammen med kokain, men ikke med MDMA. Til gengæld passer cola godt til MDMA, men jeg ville ikke drikke cola før comedown. Hvis kokainen virker for svagt, så tag noget mere, indtil det begynder at kunne mærkes. Det virker hurtigt, så du kan prøve dig frem.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 01:49 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Kokain har jo en meget subtil Rud, så synes ikke bare de skal sniffe til de er fucking blæste. Dårligt råd imo.
Tag det stille og roligt i stedet

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 15:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 sep 2016 10:39
Indlæg: 15
Der er vist ikke nogen synergy mellem MDMA og Kokain, tværtimod. Personlig efaring vil jeg råde jeg til kun én af delene, og hvis I vælger MDMA, så ikke drikke alt for meget alkohol da det slører rollet en del. Hvis I vil bruge begge dele, så som der er blevet sagt så er muligheden at bruge kokainen på mdma comedown.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 15:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
MDMA + Ketamin, det fandme sjovt hvis man skal ud i kombinations blæser ;D

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 19:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 23:02
Indlæg: 3
Jordforbindelse skrev:
MDMA + Ketamin, det fandme sjovt hvis man skal ud i kombinations blæser ;D

Også hvis man ikke har prøvet keta før?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 19:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jan 2018 23:02
Indlæg: 3
fudge skrev:
Citat:
Er det helt uansvarligt at blande de forskellige ting og i så fald det ikke er, hvordan ville i så gøre det?


På samme måde som du kan blande de 3 stoffer du nævner, kan man også lamme sig på en hel kasse øl selv. Personligt ville jeg nok holde mig fra det, da det ville blive liiige lovligt stimulerende for mig og ærlig talt, hvis du får rottekokain du ikke mærker noget af, er det sikkert skamcuttet med creatin og koffein, så ville egentlig bare holde mig fra kokainen, tage MDMA og tage det roligt med alkohollen.

Du siger dog du har taget MDMA 10 gange. Hvor mange måneder har det antal været spredt udover? Håber du er indforstået med mange af de bivirkninger der kan opstå, hvis du ikke lader hjernen hvile efter MDMA-ture.


Det har været spredt ud over et års tid


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 21:29 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
hvor lœnge siden sidste tur på MDMA?

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2018 21:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Skunki skrev:
Også hvis man ikke har prøvet keta før?


Nej. Hvis man ikke har prøvet ketamin før, skal man ikke blande det med MDMA, uden at kende effekten af det.
Tænk hvis man slet ikke bryder sig om ketamin rusen, så bliver hele ens MDMA tur ødelagt og man skal vente, før man kan få sig sin ønskede MDMA tur.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jan 2018 03:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 maj 2016 15:12
Indlæg: 313
Som Leah skriver+1, vil lige tilføje : Undgå altid at blande stoffer, især når det er stoffer man ikke har prøvet, som udgangspunkt skal ingen stoffer kombineres før man har erfaring med hver enkelt stof, når det så er sagt så er der nogle stoffer som bedre kan kombineres end andre, hvor mdma+keta er en velkendt kombination blandt forbrugerne, hash og lsd er for nogle verdens bedste kombo, hvorimod andre får det decideret skidt hvis de ryger hash på lsd, så det er igen meget individuelt med mange kombinationer.

Derfor skal man altid passe meget på med kombination, ens aften kan hurtigt blive ødelagt ;-) Hvis du er plørefuld, så skal du aldrig tage ketamin, puha, taler af erfaring ;-)

_________________
Bonzai guru


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team