Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jun 2024 12:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 feb 2018 11:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2018 10:49
Indlæg: 5
Hej,
Min veninde og jeg har i lang tid overvejet at prøve nogle slags stoffer. Her for nylig fik hun skaffet noget ritalin, så jeg villle bare spørge om det var et godt stof at starte med, og ligesom hvad det gør ved en. Prøvede at goodgle det, men fik intet ud af det. Så ville bare lige høre her.
Tak på forhånd

_________________
hvad så der


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 12:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Også husk at bare fordi det måske er sjovt, så er det altså stadig rimelig skadeligt, så aftal inden i kaster jer ud i det, at det er noget i kun gør hver anden månede eller sjældnere. Det er altså sjovest at tage stoffer til fest end at det bliver hverdag. Det bliver desværre hurtigt hverdag for mange. For 5 år siden troede jeg i hvert fald at jeg var fornuftig nok til aldrig at prøve andet end alkohol, cannabis og svampe. Desuden troede jeg kun jeg kunne finde på at gøre den slags til meget særlige begivenheder. Men har haft perioder hvor det var hver weekend og der begynder andre mennesker altså at se skævt til en. Det er ikke det værd! Og det mener jeg uanset om de bare er nogen fordumsfulde mennesker manipuleret af medierne eller ren faktisk har omtanke for en. Stoffer er sjove, men de er lidt ligegyldige hvis man kun er venner med andre der tager dem.

Ok. Det var lidt skræmmekampagne agtigt det her, man kan sagtens have et velfungerende liv med stoffer involveret, det kræver bare en form for disciplin. Håber i har den disciplin også vil jeg lige høre om i vælger ritalin fordi det er det i kan få fat i, eller har i overvejet andre sager også? Jeg er af den overbevisning at tidlig start af stimulansforbrug har flere langtidskonsekvenser end f.eks. et mere psykedelisk stofforbrug (cannabis og lave doser af svampe er imo at fortrække til nybegyndere).

Og til det med alder som Mr. Gone nævner, så håber jeg i er over 20 år gamle :)

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 14:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 07 feb 2018 10:49
Indlæg: 5
Altså til jer begge, så er jeg 19, og hun er 20, men har alligevel prøvet lidt af hvert. Vi ryger begge to en del skunk, i hvert fald til fester, men føler ikke vi får et ordenlig kick ud af det.
Og til Hector, så havde vi faktisk snakket om at vi godt ville prøve LSD, men jeg syntes at det var en dårlig idé at starte med da jeg føler det er lidt hårdere. Så jo, det var lidt bare fordi hun fik fat i det.

_________________
hvad så der


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2018 15:22 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Husk lige på at ritalin rusen godt kan være ret subtil, dvs. at man føler sig ikke så blæst som man måske er. Den fejl lavede jeg de første mange gange jeg tog ritalin, fordi jeg ikke kendte rusen, så endte med at sidde helt cracked 3 dage uden søvn uden at forstå hvor blæst jeg egentligt var.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team