Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:34


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 sep 2018 16:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2018 09:12
Indlæg: 6
Hej alle sammen :-) !!
Jeg har efterhånden prøvet MDMA en god håndfuld gange over et par år.
Jeg har altid lagt på den samme dosis, 80mg. Og er altid blevet godt tilpas blæst. Ikke for vildt, ikke for lidt :-) Settings har altid været hjemme og i trygge omgivelser
Situationen er den, at jeg om en måneds tid skal til en større trance fest i Tyskland, og i den forbindelse vil jeg gerne prøve MDMA i andre settings.
Men jeg tænker at tage en mindre dose, da jeg som sådan ikke ønsker at være ''blæst'' som på 80mg, men mere få en lille buzz på :-)!
Derfor er jeg så lidt i tvivl om dosis.
Jeg tænker mellem 50-70mg. Men jeg tænker at 50 måske er for lidt, og 70 måske for meget
Jeg er meget i tvivl! og vil gerne høre om andre har erfaringer med mindre doser MDMA

Kvinde, 58 kg, og som skrevet har jeg prøvet MDMA en god håndfuld gange.

OG GOD WEEKEND! :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 18:42 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
godt at se nogen, der holder doserne virkeligt fornuftige!
tager du det oralt eller nasalt?

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 19:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg synes det er synd at tage så lidt MDMA. Du går glip af et fantastisk trip. Kan du ikke tage det et par timer i forvejen, og så gå hen til festen når trippet er på vej ned? Hvis virkningen forsvinder for hurtigt kan du redosere med 30-40 mg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 19:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2018 09:12
Indlæg: 6
Ja, better safe than sorry ;-) ! . Og de 80mg er helt perfekt til, at jeg får et fantastisk trip uden at det bliver for lidt eller for meget :-) ! Og uden jeg er helt smadret i flere dage. :-)
Og det vil blive taget oral i en bombe :-)

Jo, det er måske også en mulighed. Men synes ikke at redosere, er lige så godt som den første bombe ;-) . Så det ville også være lidt ærgerligt synes jeg.
Jeg er heller ikke som sådan ude efter at trippe helt vildt, da det er første gang jeg skal tage det blandt mange mange mennesker, lys og alt hvad der hører til sådan et trance event :-) Jeg er mere ude efter lidt eufori, afslapning og varme i kroppen :-)
Nu det er første gang vil jeg gerne starte forsigtigt ud, og se hvordan jeg har det med det/reagere.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 sep 2018 20:58 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg tog en gang 60 mg oralt - jeg vejer omkring 70 kilo.
Ikke fordi man kan sammenligne det 100% med psykelika, men det var lidt samme fornemmelse ift at have et ben i den euforiserede verden og det andet i den 'normale'. Ikke særlig fedt ved lave doseringer - skuffende og lidt ubehageligt. Især fordi, som du også skriver, redoseringen er dårligere end den første (bombe)-dosering. Jeg ville holde mig på de 80 mg hvis du ikke synes du bliver for blæst. Ellers er der jo også den mulighed at sniffe det? Ikke at jeg vil anbefale det, men der skal mindre til for at nå peaket, men trippet bliver også imo mindre interessant og kortere - medmindre du redoserer.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 08:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Lige præcis med mdma synes jeg ikke man behøver nedgradere sin normale dosis pga mange fremmede mennesker. Det kan self blive lidt overvældende ved høje doser. Men når du ligger i den fornuftige ende af skalaen tror jeg sagtens du kan håndtere at være i en menneskemængde. Umiddelbart vil jeg mene du mindst skal tage 60 mg. Men så begynder det altså at være en ret svag eufori er min erfaring. Det kan være lækkert nok. Lidt ligesom at ryge en pot joint kontra en skunk joint. Man kan mærke hvor trippet kan gå hen, men man kommer ikke derud. Det er også bedre kun at tage en dose end at redosere en masse små

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 10:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2018 09:12
Indlæg: 6
Tak for alle jeres input :-) .. Har tænkt lidt over alle jeres svar.
Selvom min dose kun er 80mg, oplever jeg til tider at det kan blive vildt nok, afhængigt af lys, lyd osv :-)
Men jeg tror nok, at jeg har besluttet at tage en bombe oralt med 65mg, og så har jeg med, så jeg kan supplere lidt nasalt, hvis jeg føler det er nødvendigt.
Og bliver det for ''kedeligt'', så ved jeg til næste gang, at jeg sagtens kan prøve med de 80mg i stedet for.

:peace: :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 11:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Vi er alle forskellige og dit valg er jo fornuftigt. Men husk kun at redoser en gang og højest 2 gange.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 11:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 aug 2018 09:12
Indlæg: 6
Tak, det husker jeg :-) ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2018 12:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Læs 58 kilo, og kvinder kan godt være mere følsomme overfor MDMA så det oveni min egen øgede vægtklasse ville det svare til at jeg tog 150-200 mg hvis ikke mere.

Så hold du dig til hvad du selv ved bedst da du selv forklarer at du mistænker at det ville være for meget.

RESULTS:
Psychoactive effects of MDMA were more intense in women than in men. Women especially had higher scores for MDMA-induced perceptual changes, thought disturbances, and fear of loss of body control. The dose of MDMA positively correlated with the intensity of perceptual changes in women. Acute adverse effects and sequelae were also more frequent in female than in male subjects. In contrast, men showed higher increases in blood pressure than woman.

CONCLUSIONS:
The fact that equal doses of MDMA per kilogram body weight produce stronger responses in women compared to men is consistent with an increased susceptibility of women to the 5-HT-releasing effects of MDMA. Our results also indicate that increasing doses of MDMA produce more hallucinogen-like perceptual alterations, particularly in women.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team