Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:04


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mangler råd
Indlæg: 01 nov 2018 01:02 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2018 00:40
Indlæg: 2
Jeg har røget cannabis en gang sammen med en jeg kendte, men som jeg ikke længere taler med.

Jeg har en anden kammerat som kender nogen der kan skaffe det, men har aldrig selv røget med ham. Havde det været okay at spørge ind til det gennem ham? Hvordan skulle man spørge om det? Det kan virke som et dumt spørgsmål, men jeg håber skam at i vil tage det seriøst. :? :peace:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 01:26 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Du kan da spørge folk om hvad du vil, desto høfligere du kan gøre det desto bedre. Hvor gammel er du?

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 02:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 okt 2018 23:57
Indlæg: 108
du kan da bare spørge ham du kender. alle kan skaffe røg iøvrigt. det er bare at spørge folk på gaden om de ryger den fede og kan skaffe noget eller ved hvor man kan skaffe i den by man befinder sig i.

jeg plejer bare at spørge direkte om de mennesker jeg ved der ryger kan skaffe noget godt røg til mig. bare et gram eller to og det kan de fleste selvom de ikke selv sælger.

ellers går jeg rundt i byen og spørger folk hvor man skaffer et par gram og så henviser folk til et eller andet gadehjørne bypark eller ved springvandet eller hvor de nu står og sælger i den by jeg befinder mig i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2018 07:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 nov 2018 00:40
Indlæg: 2
Mange tak for hjælpen, jeg er iøvrigt 18.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team