Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: kokain
Indlæg: 13 jul 2020 00:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jul 2020 22:33
Indlæg: 1
Så jeg har røget lidt hash og skunk før, men vil gerne prøve coke. Jeg har derfor købt noget, men det er i nogle små klumper. Er det godt, og hvordan kan jeg lave det om til pulver?
Håber ikke det er et super dumt spørgsmål hehe


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 13 jul 2020 01:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Det er ikke til at sige, om det er godt eller ej. Mange vil paastaa, at god kokain kommer i klumper, men der er ingen garanti, da det let kan presses.
Du burde kunne hakke det i stykker med et dankort. Hvis det er fugtigt, kan du laegge det ovenpaa en tallerken, som du placerer over en radiator.
Det vil toerre ganske hurtigt, og du kan derefter sniffe dit skamcuttede narko, og tro du er en fandens karl i ca. 32 minutter.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 13 jul 2020 18:35 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hvis det ikke virker med dankortet kan du smadre det med en hård genstand fx en morter eller en hammer. Bare sørg for at lægge noget imellem, fx et stykke plastik eller madpapir.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 14 jul 2020 18:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Hindbaerroulade skrev:
….og du kan derefter sniffe dit skamcuttede narko, og tro du er en fandens karl i ca. 32 minutter.

Griner :-D

Held og lykke OP.
Eftersom du aldrig har prøvet det før håber jeg faktisk at du bestemmer dig for at lade være. I bedste fald vil kokain give dig nogle dejlige oplevelser, som du vil få intet ud af på sigt, andet end hverdagen ser lidt mere grå ud, i kontrast til din kokain rus.
Og næste du gang du drikker, vil du selvfølgelig ikke nyde det ligeså meget uden kokain, og du vil derfor gøre det igen.

Det er ikke det man har lyst til at høre når man stiller et spørgsmål som dit, men den får du alligevel lige med


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 14 jul 2020 20:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
MitLivMitValg skrev:
Hindbaerroulade skrev:
….og du kan derefter sniffe dit skamcuttede narko, og tro du er en fandens karl i ca. 32 minutter.

Griner :-D

Held og lykke OP.
Eftersom du aldrig har prøvet det før håber jeg faktisk at du bestemmer dig for at lade være. I bedste fald vil kokain give dig nogle dejlige oplevelser, som du vil få intet ud af på sigt, andet end hverdagen ser lidt mere grå ud, i kontrast til din kokain rus.
Og næste du gang du drikker, vil du selvfølgelig ikke nyde det ligeså meget uden kokain, og du vil derfor gøre det igen.

Det er ikke det man har lyst til at høre når man stiller et spørgsmål som dit, men den får du alligevel lige med

Sikke noget dømmende pladder. Har du du også næste uges aktiekurser i den spåkugle? At du ikke har kunne håndtere dit stofbrug behøver du ikke projicere over på andre. “Just say no” er død og borte

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 15 jul 2020 11:38 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Frugthat skrev:
MitLivMitValg skrev:
Hindbaerroulade skrev:
….og du kan derefter sniffe dit skamcuttede narko, og tro du er en fandens karl i ca. 32 minutter.

Griner :-D

Held og lykke OP.
Eftersom du aldrig har prøvet det før håber jeg faktisk at du bestemmer dig for at lade være. I bedste fald vil kokain give dig nogle dejlige oplevelser, som du vil få intet ud af på sigt, andet end hverdagen ser lidt mere grå ud, i kontrast til din kokain rus.
Og næste du gang du drikker, vil du selvfølgelig ikke nyde det ligeså meget uden kokain, og du vil derfor gøre det igen.

Det er ikke det man har lyst til at høre når man stiller et spørgsmål som dit, men den får du alligevel lige med

Sikke noget dømmende pladder. Har du du også næste uges aktiekurser i den spåkugle? At du ikke har kunne håndtere dit stofbrug behøver du ikke projicere over på andre. “Just say no” er død og borte

Der står ikke noget i mit indlæg om at han ikke vil kunne håndtere sit stofbrug. Der står at han højst sandsynligt vil gøre det igen næste gang han drikker, og den påstand står jeg ved. De fleste der prøver kokain går ud og gør det igen, og igen og igen. Det er da værd at tage med i overvejelserne inden man gør det først gang.

Er dit indlæg ikke mere fordømmende end mit, eftersom du begynder at gætte på hvor godt jeg kan håndtere mit forbrug af rusmidler?

Forresten så vil c25 indekset stige i næste uge. Det siger spåkuglen i hvert fald.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 15 jul 2020 11:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
MitLivMitValg skrev:
Der står ikke noget i mit indlæg om at han ikke vil kunne håndtere sit stofbrug. Der står at han højst sandsynligt vil gøre det igen næste gang han drikker, og den påstand står jeg ved. De fleste der prøver kokain går ud og gør det igen, og igen og igen. Det er da værd at tage med i overvejelserne inden man gør det først gang.

Er dit indlæg ikke mere fordømmende end mit, eftersom du begynder at gætte på hvor godt jeg kan håndtere mit forbrug af rusmidler?

Forresten så vil c25 indekset stige i næste uge. Det siger spåkuglen i hvert fald.


Du skriver ikke noget om sandsynligheder i dit første indlæg, men at vedkommende vil få en fed første oplevelse og derefter er deres liv mere trist (grå hverdag).
MitLivMitValg skrev:
vil du selvfølgelig ikke nyde det ligeså meget uden kokain, og du vil derfor gøre det igen.

Derfor tager vedkommende mere kokain næste gang de drikker og sådan er det bare. Ifølge dit tidligere indlæg.

Det som Frugthat anfægter, er at du konkluderer mange ting, ud fra en bruger der spørger til at tage kokain første gang. Du kunne bare have skrevet:

"Eftersom du aldrig har prøvet det før, synes jeg det er på sin plads at gøre opmærksom på det store afhængigheds potentiale kokain har. Jeg har personligt set mange falde i det typiske weekendforbrug der blev til hverdagsforbrug! bla bla bla..."

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 15 jul 2020 12:05 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Leah skrev:
MitLivMitValg skrev:
Der står ikke noget i mit indlæg om at han ikke vil kunne håndtere sit stofbrug. Der står at han højst sandsynligt vil gøre det igen næste gang han drikker, og den påstand står jeg ved. De fleste der prøver kokain går ud og gør det igen, og igen og igen. Det er da værd at tage med i overvejelserne inden man gør det først gang.

Er dit indlæg ikke mere fordømmende end mit, eftersom du begynder at gætte på hvor godt jeg kan håndtere mit forbrug af rusmidler?

Forresten så vil c25 indekset stige i næste uge. Det siger spåkuglen i hvert fald.


Du skriver ikke noget om sandsynligheder i dit første indlæg, men at vedkommende vil få en fed første oplevelse og derefter er deres liv mere trist (grå hverdag).
MitLivMitValg skrev:
vil du selvfølgelig ikke nyde det ligeså meget uden kokain, og du vil derfor gøre det igen.

Derfor tager vedkommende mere kokain næste gang de drikker og sådan er det bare. Ifølge dit tidligere indlæg.

Det som Frugthat anfægter, er at du konkluderer mange ting, ud fra en bruger der spørger til at tage kokain første gang. Du kunne bare have skrevet:

"Eftersom du aldrig har prøvet det før, synes jeg det er på sin plads at gøre opmærksom på det store afhængigheds potentiale kokain har. Jeg har personligt set mange falde i det typiske weekendforbrug der blev til hverdagsforbrug! bla bla bla..."

Du har ret i at jeg ikke skriver noget om sandsynligheder i det første indlæg, så det skulle jeg have skrevet mere tydeligt.
Men det at jeg konkluderer ting ud fra brugerens indlæg er også rigtigt, hvilket godt kan virke fordømmende. Min intention var at skrive følgende, hvilket jeg ikke gjorde særlig godt: Hvis du tager Kokain første gang, så gør du det også anden gang, og det vil ikke gøre dit liv bedre.

For det er nu engang min mening, baseret på at jeg aldrig har mødt nogen der kun har prøvet kokain en gang.
Hvis jeg på noget tidspunkt har givet det indtryk at jeg mener at det at prøve det ender i hverdags forbrug, så har jeg ikke skrevet det særlig godt, for det er ikke min pointe. Jeg har nemlig heller aldrig mødt nogen der har formået at blive hverdags afhængige af Kokain.

Når alt det så er sagt, så synes jeg faktisk også selv at det er irriterende at komme med et spørgsmål og så få et "du burde at lade være" svar, og det vil jeg have med i mine overvejelser når jeg besvarer indlæg fremover. Dermed ikke sagt at jeg ikke vil komme med sådanne svar hvis jeg mener det er passende :-)


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 15 jul 2020 13:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
MitLivMitValg skrev:


Ja, forskellen på at tale i virkeligheden og skrift... Det er nemt at få sendt noget afsted, som modtages af læser ret anderledes, end hvad man havde af intentioner. :)

Til OP:
Fik du prøvet kokain?

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 15 jul 2020 14:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jun 2020 15:45
Indlæg: 131
Leah skrev:
Ja, forskellen på at tale i virkeligheden og skrift... Det er nemt at få sendt noget afsted, som modtages af læser ret anderledes, end hvad man havde af intentioner. :)

Ja :-) Jeg synes nu ikke at jeg skrev noget der indikerede at man ville ende i et dagligt misbrug.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: kokain
Indlæg: 19 jul 2020 23:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Det er aldrig dumt at spørge til råds om noget - hellere det end bare at gøre et eller andet idiotisk. Det er jo det, dette forum er til for.
Derfor er det også irriterende, når man spørger om noget, at folk bare generelt advarer og lader tråden gå i en anden retning i stedet for at svare på spørgsmålet.
Dermed ikke sagt, at grundessensen ikke er korrekt. Coke er ekstremt vanedannende, og indtager du det i forbindelse med alkohol, så opstår der hurtigt en trang til coke, hver gang du drikker.
Simpelthen fordi kombien er lækker. Hurtigt er det ikke lige så sjovt at drikke, medmindre du har lidt coke at supplere med.
På harm-reduction planet er det dog ikke så lækkert, da leveren kommer på overarbejde i forbindelse med kombien, så hold nu igen :-)

Som andre siger, tror nogle fejlagtigt at coke i klumper er bedre end coke i pulver. Sådan behøver det ikke være. Mange dealere presser deres cola i maskiner efter at have blandet det op.
Nogle sprayer det med fx. hårlak, så klumpen holdes bedre sammen uden at smuldre, og de forveksler nogen så igen med god cola, fordi det lugter lidt kemisk pga. sprayen.
Faktum er, at rigtig god coke faktisk ikke rigtig lugter af noget.

Nuvel - du hakker selvfølgelig bare din klump fint ud med spidsen af et kreditkort eller lignende. Hvis du skal bruge det "i byen" kan det være en fordel at gøre det hjemmefra, så du ikke står ude og skal kæmpe med at hakke. Da skal tingene ofte gå lidt stærkt, hvis man er på toilettet.
Skal du tage det hjemme, kan du bare nøjes med at hakke lidt ad gangen.

God fornøjelse


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team