Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 sep 2020 04:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 sep 2020 04:45
Indlæg: 1
Jeg Skriver denne tråd af bekymring og undren.

Min ven og jeg købte idag 4 stk 80 mg oxycontin og jeg er selv helt uden tolerance og min ven er ifølge ham selv lidt tolerant men jeg er nu lidt i tvivl, men vi startede med at sniffe ca en halv 80’er og 1 time senere tog vi resten så vi på det tidspunkt nok havde fået 40 mg hver, og jeg kan tydelig mærke effekten behageligt og kløe overalt, vi tog derefter hjem hver især og min ven tog de 3 resterende 80’er med hjem, og her 5 timer senere har jeg fået en sms om at han har ædt resten dvs 240 mg, og er ret bekymret som jeg kan læse mig til er det en meget høj dosis på trods af tolerance og jeg tror ikke han har nogen særlig tolerance, så kunne godt tænke mig at høre om ca. 280 Mg oxycontin depot er nok til en overdosis på en voksen ret stor mand højest sandsynlig uden videre tolerance kan ikke få fat i ham længere og ved ikke om han sover den ud eller noget værre. :cry:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2020 05:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 aug 2008 23:18
Indlæg: 301
Hvis du er i tvivl så tøv ikke med at ringe til giftlinjen (8212 1212)!

Hele scenariet lyder usikkert as fuck, pas på med at eksperimentere alene (bedste HR råd hvad angår opioider er brug aldrig alene imo)!
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få kontakt til ham uanset hvad. Så ud til ham ASAP, hurtigst muligt så du kan checke om han er okay (og tag Naloxone med hvis tilgængeligt)! Eller hvis du kender en der bor tættere på, så bed den person om at checke op på din homie.
Ville også give giftlinjen et kald med det samme, og forklare hvordan og hvorledes og så ellers høre om de synes det er en god ide bare at sende en ambulance ud til ham med det samme. Shit hvis den virkelig er gal er der vigtig tid at vinde ved at sende en ambulance med det samme i forhold til først at checke op på ham inden den bliver tilkaldt.

Er ked af jeg først ser din post nu her, jeg håber fandme at han er okay! Vend endelig tilbage med status hvis du har tid/lyst.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2020 14:37 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hold os lige opdateret? Er han der stadig??

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team