Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 dec 2021 21:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2021 21:30
Indlæg: 2
Hejsa prøvede coke for første gang og tog et par baner hvor jeg tog mere for hver gang, men ingen af gangene synes jeg at kunne mærke det. Har puttet lidt på tungen og er ikke i tvivl om det er coke. Gør jeg noget forkert eller er det dårlig coke eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2021 21:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2010 18:50
Indlæg: 569
Geografisk sted: L.A.
Hvordan er du ikke i tvivl om det er coke, efter at have haft puttet lidt på tungen? Især hvis det er første gang du prøvede coke? :)

Anbefaler at købe et testkit til at tjekke om det er coke, eller prøve at købe noget et andet sted og se om det ikke giver virkning.

_________________
Hi Karin.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 dec 2021 22:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 dec 2021 21:30
Indlæg: 2
Leah skrev:
Hvordan er du ikke i tvivl om det er coke, efter at have haft puttet lidt på tungen? Især hvis det er første gang du prøvede coke? :)

Anbefaler at købe et testkit til at tjekke om det er coke, eller prøve at købe noget et andet sted og se om det ikke giver virkning.



Puttede lidt på tungen og det smagte klamt og lammede og hvad jeg var hørt er det hvad coke gør, men hvor kan man købe sig et test kit?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 dec 2021 01:16 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 853
Geografisk sted: Milano
Torben32 skrev:
Leah skrev:
Hvordan er du ikke i tvivl om det er coke, efter at have haft puttet lidt på tungen? Især hvis det er første gang du prøvede coke? :)

Anbefaler at købe et testkit til at tjekke om det er coke, eller prøve at købe noget et andet sted og se om det ikke giver virkning.



Puttede lidt på tungen og det smagte klamt og lammede og hvad jeg var hørt er det hvad coke gør, men hvor kan man købe sig et test kit?

Hvis du har fundet frem til denne side, kan du nok også godt finde ud af at google dig frem til hvor man kan købe et test kit.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2021 16:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 dec 2021 16:15
Indlæg: 12
Det kan sagtens være det ikke er Coke.
Der findes rigtig mange forskellige stoffer der giver den samme “bedøvelse” på tungen/ i munden som Coke gør.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2021 01:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Mange, der ikke har prøvet det før, men måske har prøvet andre stoffer, har måske en forkert opfattelse af, hvad coke gør.
Selvfølgelig er der forskel på, hvor potent dit cola er, men mange tror, man får en eller anden rus, der bare sætter ind BANG.
Den kommer nærmere snigende og har ofte også meget af gøre med noget mentalt - hvilken setting du er i.
Pludselig - uden at man har mærket en pludselig rus - befinder man sig i en lækker tilstand, hvor du måske taler mere, føler dig godt kørende som med adrenalin og har det lækkert, men uden at du taber kontrol, ser syner osv. Bare en overall lækker fornemmelse, hvor du føler dig ovenpå.
Den bedste rus kommer oftest når du ikke tænker over, at 'nu skal den være der', men bare lader den komme af sig selv.
Noget af det bedste coke giver faktisk ikke en lokalbedøvende fornemmelse - det er ofte cutstoffer, der gør det. Fx lidokain, som tændlæger bruger som bedøvelse, der kan være blandet i.
Det rene, lækre coke, som man næsten aldrig kan få fingrene i, smager ikke af særligt meget og lugter heller ikke kemisk, som mange tror, at det skal :
Jeg har prøvet ren coke (ved rensning) på 99 procent - ingen smag, ingen lugt.
Coke i den gode ende, hvor leddene er færre, og dermed færre cutstoffer i, kan godt lugte, men skal helst føles blødt, rent og lækkert at indtage.
Det er en forkert opfattelse, at coke skal være så kemisk som muligt for at det er godt.
Jeg tror, du har haft for høje forventninger til, hvordan dit stof skal være og hvordan rusen sætter ind.
Jeg vil anbefale dig at 'go with the flow' og lade være med at overtænke det. Så skal du nok få en god rus ud af det - så længe det altså ER coke.
Det kan godt være skamcuttet, men min erfaring er, at det sgu er sjældent du får cola af en sælger, uden at det rent faktisk ER cola i en eller anden kvalitet - om det så er 10 procent eller 60 procent rent.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 dec 2021 02:44 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Torben32 skrev:
Leah skrev:
Hvordan er du ikke i tvivl om det er coke, efter at have haft puttet lidt på tungen? Især hvis det er første gang du prøvede coke? :)

Anbefaler at købe et testkit til at tjekke om det er coke, eller prøve at købe noget et andet sted og se om det ikke giver virkning.



Puttede lidt på tungen og det smagte klamt og lammede og hvad jeg var hørt er det hvad coke gør, men hvor kan man købe sig et test kit?

Der er satme også mange andre ting som smager klamt og bedøver udover kokain :lol:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team