Du lyder som en fornuftig knægt allerede i det du kommer her og spørger til råds! Som FSO siger er hjernen først færdigudviklet omkring 25 års alderen, og da vil prøver at drive et harm reduction-forum er det klart at det vil være det første svar her. Når det så er sagt tror jeg at langt den største del af brugerne her inde ikke selv har fulgt denne regel nr 1. og stadig fået gode oplevelser og liv efterfølgende.
Én af farreren er at er at man ikke kender sig selv godt nok til at forstå de ting der kommer op i et trip og man herefter vil isolere sig selv social pga. man måske har opført sig pinligt foran en vennegruppe. Eller som med fx hash, at man begynder at ryge mere og mere og prioritere det frem for de normale aktiviteter man burde have gang i som 18-årig. Som fx at drikke sig i hegnet hver weekend, ja hvor herrer besvares.
Eller at man vælger at tage 5 x begynder dosis til en fest med 10+ pers og nye mennesker man ikke kender, så har man opskriften på en oplevelse man ikke ved hvor bærer hænd

Set & Setting - Alfa & Omega!
Du kunne evt. begynde at samle dine egne SN, sæsonen er skudt i gang! Så har du dem til når du er klar, vil ikke fraråde at spise en 1 - 2 -3 - 4 - 5 stks mens du er på marken, det er som om de bare bliver nemmere at spotte. Rul et par milde jays og gå så på jagt
Held og lykke med det hele uanset hvad du vælger, det lyder til at du er på rette spor. Og husk nu: Set & Setting - Alfa & Omega!

Edit: Og nej, man kommer ikke på et evighedstrip, med mindre man har dybt skizofrene tendenser i forvejen.
Reedit: Hvis du ønsker at afprøve psykedelikas effekter inden den fulde tur, kan jeg anbefale åndedrætsøvelser med hyper ventilering, download en torrent med iDoser, hent appen Luminate og gå på opdagelse i sinde helt ædru! Daym boy siger jeg bare

Lidt om placebo:
https://psykedeliskforskning.dk/da/trippe-paa-ingenting-placebo-psykedelika-og-kontekstuelle-faktorer