Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder
Indlæg: 12 dec 2021 18:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 dec 2021 18:50
Indlæg: 1
Hej, jeg er helt ny på på dette. Jeg går igennem lidt hårde tider, dødsfald i familien.
Og jeg kan ikke overskue alt lige pt, er der nogen som kan give nogle tips på et godt sætt at få en kick så man ikke føler så meget lige pt. Vil bare få slukke og ikke føle så meget lige nu.

Vh wingslayer


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2021 19:55 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Ja livet er ikke altid let, det skal nok gå og jeg kan godt følge dig i trangen til at skrue lidt ned for følelses presset.
Har du tilgang til truxal, seroqel eller benzoer af en art så vil jeg kigge den vej.
Pas på mht benzoerne de har ret stort misbrugspotentiale.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2021 23:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 apr 2016 01:54
Indlæg: 151
Flyttet til anden tråd - beklager


Senest rettet af Københavnerdrengen 16 dec 2021 01:54, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 16:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Du har skrevet i den forkerte tråd, Københavnerdreng. :-)

Til Wingslayer: Tag ind på Christiania, og køb en joint. Eller drik noget alkohol. Der er ingen grund til at tage stærkere stoffer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 17:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Tror bestemt ikke at en joint hjælper trådsarter, enspænderen. Hvis vedkommende ikke er vant til at ryge samt er meget sårbar og skrøbelig psykisk, så er joints slet ikke vejen frem. Tvært imod.
Der er jeg faktisk mere enig med de andres indlæg.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2021 20:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Hov. Sidder lige og læser det igen og du har nok ret i at det er forkert placeret, enspænderen. Beklager. Jeg var lige hurtig nok :oops: Joints ville jeg dog stadig undgå hvis OP ikke er vant til det i den her situation.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2021 19:43 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 dec 2021 21:54
Indlæg: 6
Wingslayer skrev:
Hej, jeg er helt ny på på dette. Jeg går igennem lidt hårde tider, dødsfald i familien.
Og jeg kan ikke overskue alt lige pt, er der nogen som kan give nogle tips på et godt sætt at få en kick så man ikke føler så meget lige pt. Vil bare få slukke og ikke føle så meget lige nu.

Vh wingslayer


Har ingen gode råd, men jeg sender god energi og karma til dig. Hold dig munter og gør ting som gør DIG glad!.

Med riciko for at lyde nedeladende, har du overvejet at tage ind til en caffe i byen, sætte dig til rette (måske med en bog, tegneblok eller sudoku) og nyde en go latte (eller whatever du nu kan lide).

Bare husk, selv om du føler, at du er alene, så er der mange andre der er i lignende situationer - du er ikke alene.

_________________
E̸̦̬͂ȓ̷̺̳̦̖ ̴̘̟̒l̸̨͈̳̰̄̒̚i̴͓͎̜̘̥̊̿v̴͉̫̲͕͗͌̀͜ẽ̸̻͕͍̓̃̽̆͝t̶̫͎̘̜̪̞̲́̒̈̿͌̇ ̴̢̘̻̞̊̀́̿̈́ẹ̴͙̠͙̫̈n̵̖̊̊̍ ̷̣̬̗̳̖̟̀̋́ķ̴̘͚͖͚̫͔̄ø̵̡̫̩͎̘̐̆͑ͅn̶̳͙̯͙̳͐͂̿́͋͝͝s̶̭̱̉͑̓͊͌s̴̡̩̪̩̿͜y̸̧̰̗͖͔̍̈́͗̄̐ğ̶̢̟̼̠͎̩d̶̛͎̩̪̤͕̓͌̉͋̉͠ò̴̺̍m̵̯̩̣̤̥͗̂̕


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 02:22 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Altså der findes jo en forskellige masse downers, prøv at start fra toppen med de "mindst" skadelige, evt. god kamillete med noget CBD cannabisblomst/olie(fuldt ud lovligt og kan købes onlne eller fysisk i større byer), og evt. truxal eller oxazepam bagefter hvis det ikke batter nok, men hold dig så vidt muligt væk fra opiaterne efter min mening, det er VIRKELIG at spørge om mere ballade end man startede med. Ikke at man også kan slå sig på benzoer, men føler selv det er til en mindre grad, især på den korte bane.

God energi herfra <3

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 16:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Hvad med at give dig tid til at gå ind i sorgen? Være i den, prøve at acceptere den hvor svært det end må være.. Jeg synes selv, at jeg har mistet en del venner. Flere herindefra. Da det skete prøvede jeg at dulme sorgen med hass og diverse, intet af det var særligt sundt og noget grænsende til psykose. Var fx overbevist om Den Gule Saks besøgte mig i virkeligheden et tidspunkt, da jeg var voldskæv. Et lyserødt billede tegnede sig i skyerne og jeg mente, at det var DGS der ville fortælle mig, at han trods døden stadig havde det godt og var 'til stede'. Det er IKKE en sund måde at behandle sorg på, i min optik. Giv dig lov til at være ked af det, græd, lav noget mindless aktivitet (kan selv gode lide at svømme og bare fokusere på at komme frem og tilbage på svømmebanen), få snakket med nogle venner.. Prøv at mediter uden formål, sid ned og kig ud i luften eller luk øjnene. Jeg tror bestemt på, at ens tanker kan påvirke ens fysiske system, og derfor er det rart at få slukket for de tanker en gang imellem. Som zendiva siger, kan det også være rart at tage et sted hen, hvor der ikke er så mange mennesker, og hvor man kan sidde og nyde et eller andet uden at tænke for meget på sorgen.
Og så husk at det tager tid.. Du har trods alt et helt livs erfaring og oplevelser med den afdøde, det er bizart for hjernen at skulle ændre den tilegnede forståelse man har iboende i sig..
Det er pisse unfair og jeg føler kun med dig. Alt det bedste og kram herfra.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 17:02 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Spaffeh :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 17:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
spaffeh skrev:
Hvad med at give dig tid til at gå ind i sorgen? Være i den, prøve at acceptere den hvor svært det end må være.. Jeg synes selv, at jeg har mistet en del venner. Flere herindefra. Da det skete prøvede jeg at dulme sorgen med hass og diverse, intet af det var særligt sundt og noget grænsende til psykose. Var fx overbevist om Den Gule Saks besøgte mig i virkeligheden et tidspunkt, da jeg var voldskæv. Et lyserødt billede tegnede sig i skyerne og jeg mente, at det var DGS der ville fortælle mig, at han trods døden stadig havde det godt og var 'til stede'. Det er IKKE en sund måde at behandle sorg på, i min optik. Giv dig lov til at være ked af det, græd, lav noget mindless aktivitet (kan selv gode lide at svømme og bare fokusere på at komme frem og tilbage på svømmebanen), få snakket med nogle venner.. Prøv at mediter uden formål, sid ned og kig ud i luften eller luk øjnene. Jeg tror bestemt på, at ens tanker kan påvirke ens fysiske system, og derfor er det rart at få slukket for de tanker en gang imellem. Som zendiva siger, kan det også være rart at tage et sted hen, hvor der ikke er så mange mennesker, og hvor man kan sidde og nyde et eller andet uden at tænke for meget på sorgen.
Og så husk at det tager tid.. Du har trods alt et helt livs erfaring og oplevelser med den afdøde, det er bizart for hjernen at skulle ændre den tilegnede forståelse man har iboende i sig..
Det er pisse unfair og jeg føler kun med dig. Alt det bedste og kram herfra.


Vise ord!!^^

Desuden er ægte hardcore narkomani tit udspringet af at dulme smerten - benzoer vil kneppe dig og du opdager det først når fælden er klappet, hold dig langt væk fra dem!

Jeg kender bestemt til voldsom sorg og tiden samt et klart sind er din ven =)

Gode tanker sendes din vej!! <3 Tingene bliver aldrig som før, du har noget voldsomt med i baggagen, men det kan gøre dig stærkere med tiden, især hvis du ikke fucker det op med at fucke dig selv helt op!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 20:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
^ det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 dec 2021 22:59 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Sæt dig med en god ven, tal løs, græd løs. Åben uden selvkritik og selvcensur op for posen, få tankerne ud, få det sagt. Føl at Verden er skide uretfærdig - det er den. Bliv bitter, bliv sammenbidt - bliv vred. Bliv træt af at høre dig selv, sige det. Lad mørket fylde til du kun kan få øje på lyset.
Glæd dig ved lyset, glæd der ved alt det gode du har mistet, og påskøn du har haft det. Nægt at fokuser på at du har mistet vedkommende, men fokuser på hvorfor du er ked af at have mistet vedkommende. Lad alle de gode oplevelser fylde mørket, og undgå automatreaktionen hvor du ledes hen til at vedkommende er død. Dét faktum har meget lidt at gøre med personen, og det er ikke derfor du savner vedkommende.

Det tog mig 3-4 år at komme der til. Mit råd er at undgå at være bitter for længe, og husk at der ikke er noget dee slukker. Det pauser, men i pausen blive tilstanden kun værre, og det er ikke sikkert man er bedre rustet efter pausen.
Føl!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 dec 2021 11:29 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Rusmidler er ofte en uholdbar lappeløsning, når man er på et skøbeligt punkt. Det er set utallige gange, at egentlie misbrbug er udsprunget fra lignende situationer, og først anerkendt af personen flere år efter.
Jeg stemmer i med de andre, som råder dig til at bearbejde sorgen ædru, selvom det er hårdt.
Jeg kondolerer

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team