Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 13:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 jan 2021 20:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Hørte om dette event fra Ras Moneys Grillbar

Citat:
Efter at have været fældet af forsamlingsforbud, er vi i Psykedelisk Samfund endelig blevet klar til at lave begivenheder online. Vi glæder os til at slå de digitale døre op til første Psykedelisk Søndag den 31. Januar!

Konceptet er at bringe psykedelisk viden, kultur og fællesskab ud til alle interesserede.

I denne første udgave byder vi velkommen til David Erritzøe, psykiater ved Centre for Psychedelic Research ved Imperial College, som vil fortælle om deres forskning. David Erritzøe har blandt andet undersøgt mikrodosering, og er chief investigator på et nyt forsøg med behandling af depression med DMT.

Vi vil også gerne fortælle alle interesserede om foreningen Psykedelisk Samfund: vores formål, vision og aktiviteter. Vi bringer desuden et nyhedsindslag fra strømningerne i den psykedeliske bevægelse, både globalt fra afkriminalisering eller legalisering af medicinsk psykedelika i amerikanske delstater, og lokalt, hvor mentalt sundhedspersonale og undergrundsterapeuter mødes og diskuterer god praksis i psykedelisk medicin (artikel).

Aftenen afrundes med intet mindre end en psykedelisk-musikalsk sæt fra DJ Ras Money, også kendt som Raske Penge eller Rasmus Poulsen, vores ven og åndsfælle, der vanemæssigt afholder musikalske stream-events i Ras Moneys Grillbar.

Psykedelisk Søndag er tilgængelig for alle med en internetforbindelse. Psykedelisk Samfunds medlemmer har mulighed for at mødes, stille spørgsmål, debattere og simpelthen hænge ud i et privat online-rum. Vi udbeder frivillige donationer for at dække vores udgifter og støtte til foreningen.



https://psykedelisksamfund.dk/event/psy ... endag-24-1

-

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Senest rettet af Steve Holt! 22 jan 2021 12:39, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jan 2021 12:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Det rykkede til den 31/1..

https://www.facebook.com/events/317850466197376/

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2021 00:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Blir fedt!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2021 13:33 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 dec 2004 14:22
Indlæg: 2447
Geografisk sted: Schwiez
glæder mig

_________________
Magien, er dig selv.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2021 11:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Jeg er klar med mine tømmermænd og joints.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2021 11:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 dec 2016 14:21
Indlæg: 266
Geografisk sted: København
Jeg er også klar, men frygter desværre lille deltagelse pga. håndbold - trist at de lige sker samme tidspunkt.

_________________
"Klarsyn er som absolut gehør - bare med øjnene."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2021 13:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
toml op type event!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2021 18:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 apr 2007 17:03
Indlæg: 529
Geografisk sted: Astralt plan
Det var rigtig hyggeligt! Jeg var med fra starten, men faldt i søvn under Raske Penges dj-set. Ikke fordi det var et kedeligt set, men bare enormt hyggeligt og afslappende og da jeg lå på sofaen, foran brændeovnen, med kæresten og hunden ved siden af mig, måtte jeg bare overgive mig til Ole Lukøje....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 feb 2021 21:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 apr 2002 01:01
Indlæg: 313
Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Perfekt! Det er jo også en form for tripping :)

Bull Lee skrev:
Det var rigtig hyggeligt! Jeg var med fra starten, men faldt i søvn under Raske Penges dj-set. Ikke fordi det var et kedeligt set, men bare enormt hyggeligt og afslappende og da jeg lå på sofaen, foran brændeovnen, med kæresten og hunden ved siden af mig, måtte jeg bare overgive mig til Ole Lukøje....


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team