Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 29 nov 2021 15:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2021 14:26
Indlæg: 2
Hej venner.

Er der nogen der ved hvor omfattende eller om der overhoved er visitering til tam tam her d. 3/12 ved indgangen? :D

Søger også gode fif til hvor man kan have sit stash uden at blive nuppet ved indgangen. :P

På forhånd tak :hjerte: :hjerte:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2021 18:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 nov 2021 07:56
Indlæg: 14
Nu har jeg aldrig været til Tam Tam 2021. Men har aldrig oplevet at de laver en grundlig kropvisitation af nogle i indgangen. Hvis der dog er politi og hund og hunden giver signal til man måske har stoffer på sig, så bliver man selføgelig visiteret, men selv her har jeg oplevet at de gør det meget overfladisk. Ikke noget med kigge folk i underbukser ikke sokker:)
Så jeg ville ikke tænke over det, og bare putte det ned i din sko eller på indersiden af din jakke i ermet.

God Tam Tam!!! og pas på dig selv :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 nov 2021 18:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 nov 2021 14:26
Indlæg: 2
Topgunman skrev:
Nu har jeg aldrig været til Tam Tam 2021. Men har aldrig oplevet at de laver en grundlig kropvisitation af nogle i indgangen. Hvis der dog er politi og hund og hunden giver signal til man måske har stoffer på sig, så bliver man selføgelig visiteret, men selv her har jeg oplevet at de gør det meget overfladisk. Ikke noget med kigge folk i underbukser ikke sokker:)
Så jeg ville ikke tænke over det, og bare putte det ned i din sko eller på indersiden af din jakke i ermet.

God Tam Tam!!! og pas på dig selv :P




Mange tak for svar :tnx: :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team