Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 15:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 14 sep 2015 15:32 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Kære psychedelia-bruger!
Psychedelia er igang med at komme med på Kulturnatten 2015. Vores ansøgning behandles stadig, men jeg tror det bliver et ja. Hvis det ikke gør, opstiller vi boden alligevel og kalder det for Sub-kulturnatten :lol:

Men altså, i den forbindelse vil vi gerne vise nogle små kortfilm i løbet af aftenen/natten, med brugernes egne trip-sessions. Jeg har selv nogle optagelser af svampeplukning, og fra weekenden fik jeg optaget dele af en DMT-rygnings session, som jeg lige nu skal gennemse. Vi behøver ikke at lave filmene komplette med speak og det hele. Vi kan sagtens præsentere dem først og komme med en kort introduktion på taler-scenen, før de enkelte film vises.

Derfor: Har DU en unik optagelse af dit eller dine venners trip, som du vil dele på Kulturnatten? Så kontakt mig i en pm og send mig gerne filmen. Så vil jeg prøve at nå og klippe det sammen til en eller flere små film, som vi kan vise.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 sep 2015 22:36 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2010 14:10
Indlæg: 79
det lyder spændende og super fedt at I sætter en bod op til Kulturnatten:) noget nærmere om, hvor boden kommer til at være?

Jeg har desværre ikke noget at bidrage med.....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 sep 2015 00:42 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Ja det bliver fedt, og det kommer til at blive startskuddet for en ny æra på psychedelia, hvor vi vil gå mere progressivt til værks.

Arrangementet vil højest sandsynlig komme til at stå i Folkets park på Nørrebro. :) Jeg håber på at se rigtig mange af jer, uanset om I har en historie I vil dele, eller blot hænge ud :mrgreen:

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 09:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2010 14:10
Indlæg: 79
Fedt! Jeg vil klart kigge forbi :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 15:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Film af sessions? De få gange jeg har være i psykedeliske forsamlinger, hvor der er en der render rundt med et camera, har jeg bedt personen slukke det eller også er jeg smuttet - men det er måske bare mig, der ikke gider have et kamera i hovedet i sådanne tilfælde...=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 21:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Tænker næsten det samme som HIF.

Jeg gør det gerne hvis vi er få og tætte venner, men det er ikke ligefrem noget jeg vil dele eller andre folk gider kigge på uden at tænke mongolos! ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 21:05 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Jeg har MÅSKE en fra et solo LSD-trip, Fanny, det vil jeg lige se om jeg kan støvsuge fra min gamle bærbar.. Den ligger hengemt et eller andet sted :)

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 21:34 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Flux. skrev:
Tænker næsten det samme som HIF.

Jeg gør det gerne hvis vi er få og tætte venner, men det er ikke ligefrem noget jeg vil dele eller andre folk gider kigge på uden at tænke mongolos! ;)


Kommer fra ham der stikker en mobil, der filmer op i snotten på mig første gang jeg ryger dmt :lol:

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2015 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 sep 2010 14:10
Indlæg: 79
HopIFjordeN skrev:
Film af sessions? De få gange jeg har være i psykedeliske forsamlinger, hvor der er en der render rundt med et camera, har jeg bedt personen slukke det eller også er jeg smuttet - men det er måske bare mig, der ikke gider have et kamera i hovedet i sådanne tilfælde...=)


At et par venner vælger at filme hinanden under et trip, synes jeg er en fed nok idé:) Jeg tror jeg ville finde det ret sjovt. Både ret tripperen at filme/blive filmet under et trip, men også utroligt sjovt og interessant at se sig selv i en så usædvanlig tilstand. Men det er selvfølgelig op til den enkelte at vurdere om man synes det er fedt eller ej.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 sep 2015 20:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 jun 2012 00:46
Indlæg: 184
Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Vi havde et svampetrip hvor vi filmede 5-10 film af 1-5 minutter og de var hysterisk morsomme at se dagen efter men der var stemning for de blev slettet jeg er nok nostalgisk anlagt men jeg ville gerne beholde dem fordi det kunne være sjovt at se tilbage til hvor smadret en aften det egentlig var!

_________________
The Psychedelic pokémon.

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 16:44 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Halose skrev:
Jeg har MÅSKE en fra et solo LSD-trip, Fanny, det vil jeg lige se om jeg kan støvsuge fra min gamle bærbar.. Den ligger hengemt et eller andet sted :)


Det lyder spændende! Det kunne være sjovt at samle små bidder fra alle muliges trip og så sætte sammen til en film.

At filme et trip er selvfølgelig en ret så grænseoverskridende ting at gøre.. Jeg havde selv svært ved at gøre det, da turen kom til at jeg skulle filmes under DMT-rygning, - og jeg bad faktisk de andre om at standse kameraet, midt imens jeg trippede, fordi jeg kunne mærke at det ikke gik. Senere har jeg filosoferet lidt over hvorfor jeg ikke bare kunne lade kameraet køre, og er kommet frem til følgende: På DMT gennembrud ryger jeg helt uden for rum og tid, hvor 10 minutter opleves som en evighed. Det at der så står et kamera og filmer de 10 minutter, kan måske trække tiden ind i oplevelsen, og derfor var jeg bange for at jeg ikke ville kunne bryde ud af rum/tiden.

Jeg kunne stadig godt tænke mig at filme mig selv på et dybt trip, hvor jeg har glemt at det køre. Man kan jo altid selv være med til at redigere bagefter.

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2015 17:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 sep 2013 14:35
Indlæg: 149
hvis det er så skal jeg på et svampe trip her i weekenden og mine venner som også skal med regner med at filme, hvis der bliver givet accept fra dem af har jeg ikke noget mod at dele dem :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team