Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Boom-festival
Indlæg: 17 sep 2017 22:11 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Er der nogen, der har været til Boom-festival i Portugal? Det ser interessant ud: www.boomfestival.org/boom2016/home.

Kan I anbefale at tage med til næste år? Hvilke stoffer kan man få fat i? Kigger politiet forbi?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 12:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Jeg har ikke selv været afsted, men kender en masse der har - de fortæller alle ret fortryllende historier - det er meget mere end musik, der er foredrag, workshops etc - pre og after-boom... Mht stoffer, så er portugal jo ret så liberal, så jeg vil tro at du kan få fat i det meste.. Men altså, det kan du på alle festivaler, især hvis der er en snert af trance på programmet! I Tyskland fx, når du knap nok at komme ind på pladsen før den første med posen fuld af sager kommer og tilbyder.. Det BUGNER med narko! =)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2017 20:08 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg var dernede i 2008. Syntes det var fedt at opleve Boom, men jeg ville ikke tage afsted igen. Har været til Ozora 4 gange og jeg synes det er klart federe end boom. Men de fleste jeg kender har også en bedre oplevelse af boom, end jeg har. Den sommer havde jeg været til 3-4 andre festivaller inden, så jeg var måske ved at være lidt mættet.

Man kan nemt få fat i de fleste gængse stoffer dernede. Måske ikke opiater og andre downers er så nemme at få fat i. Men psykedeliske stoffer, stimulanter og cannabis er der ihvertfald rigeligt af. Dengang jeg var der gik der folk rundt og gav gratis syre til tilfældige ved dansegulvet.

Politiet kommer nok aldrig forbi pga stoffer. Som hopifjorden siger, har Portugal en ret liberal lovgivning. Så længe man ikke er Pablo Escobar, har man nok ikke så meget at frygte.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 12:01 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Jeg regner stærkt med at tage afsted!! Har ikke været der før, men det skulle være ret fedt.

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2017 13:04 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Tak for jeres svar. Det lyder rigtig godt. Jeg vil seriøst overveje at tage med til næste år. Måske er vi flere her fra Psychedelia, som kan tage afsted sammen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 10:16 
Så er det Boom tid, og en af mine homies har i sidste øjeblik meldt afbud. Så hvis der er nogle psyere, der spontant også har lyst til at blive Boomere, så er muligheden her NU. Send mig en PM indenfor 12 timer, ellers giver jeg den væk her på stedet.
Festivalen starter officielt i morgen, men hvis den heldige kommer på mandag-tirsdag, gemmer jeg billetten.
Jeg er her nede sammen med Lektier fra boardet, og nogle andre brødre og søstre.
Billetten er gratis, så længe man medbringer galskab, vanvid og kærlighed. Som noget, der fald ned fra himlen :hjerte: :rocking:


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2018 11:02 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ø Tripperen! skrev:
Så er det Boom tid, og en af mine homies har i sidste øjeblik meldt afbud. Så hvis der er nogle psyere, der spontant også har lyst til at blive Boomere, så er muligheden her NU. Send mig en PM indenfor 12 timer, ellers giver jeg den væk her på stedet.
Festivalen starter officielt i morgen, men hvis den heldige kommer på mandag-tirsdag, gemmer jeg billetten.
Jeg er her nede sammen med Lektier fra boardet, og nogle andre brødre og søstre.
Billetten er gratis, så længe man medbringer galskab, vanvid og kærlighed. Som noget, der fald ned fra himlen :hjerte: :rocking:

Jeg kan ikke selv deltage, men du skal lige have kudos for det opslag der - god stil!
Håber der er en fra boardet der tager imod :rocking:

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 13:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Det er pænt af dig, Ø-tripper, men billetten er personlig, og kan desværre ikke overføres: http://www.facebook.com/boomfest2018 (Se det førstnævnte opslag fra den 17. juli).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 14:03 
Det ved jeg udmærket, but who gives a fuck. Det ser ikke ud til, de kræver ID ved indgangen. Ikke indtil videre :cheers:


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2018 17:08 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 06 okt 2015 12:35
Indlæg: 783
Jeg rejser ikke helt til Portugal, hvis jeg risikerer at blive afvist ved indgangen. Så skør er jeg ikke. Men ellers tak for tilbuddet. Jeg håber I får en god festival.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 18:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2010 23:00
Indlæg: 1268
Geografisk sted: Køleskabet
Hvor er du bare nice, Ø :D
Desværre har jeg ikke mulighed for at tage til Portugal lige nu, men håber I får en fed festival.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 20:01 
Ingen bliver tvunget her, det er en gratis chance. Og de spørger stadig ikke efter ID. Så skøre er de ikke :wink:
Man må også gerne crashe vores Camp, hvis ikke man har nogen at hænge ud med :mrgreen:


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2018 20:11 
Og tak Hindbærroulade, her er rigtig fedt 8)


Top
  
 
Indlæg: 21 jul 2018 20:40 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 aug 2012 19:07
Indlæg: 770
Ha en en rigtig fed festival. :hjerte: :rocking:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2018 21:30 
Ahooo PsychoFreak, we are Flying Hiigh :rocking: :gud: :tnx: :joint:

Og alle de smukke, sjove og søde let påklædte feminine væsner, gør mig mærkelig... :hjerte: :hjerte:


Top
  
 
Indlæg: 28 jul 2018 12:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Er I dernede til imorgen? Og er det fee' ?

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 jul 2018 13:17 
Ja eller til på mandag. Ved ikke om vi kan overskue at køre i morgen.
Om det er fedt, jaa det riiimeligt sweet! :P


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team