Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:33


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 10 dec 2010 19:34 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Ja efter et par dages nedetid pga. konkurs hos vores tidligere host er flytningen nu overstået. Alt ser ud til at virke fint. Opdager i noget der ikke plejer at ske så send mig endelig en pm.

Lidt mere om årsagen til flytningen.

Den 7 dec. ca kl.06 gik vores server ud fordi at det firma vi hostede hos valgte at gå konkurs, 1000vis af kunder stod uden et sted at hoste og med en side der var nede.

8 dec. kl. 08. ca. 26 timer efter psy gik ned fik jeg kontakt til dem. De var heldigvis ærlige og fortalte det som det var. De var selvfølgelig kede af det. Men vi må jo videre. Så et par timer senere oprettede jeg en konto til psy på den nuværende host.

Den nye/nuværende host er eksperter i at hoste phpBB3 forums og ejes af et medlem af phpbb.com mod gruppe som jeg kender ret godt igennem phpbb.com. Alt hans gear er stabilt og de mange forums han hoster har kørt stabilt i flere år. Han tilbød at flytte siden for os. Det sagde jeg tak til da jeg har ret meget at lave irl lige pt. Det venter vi så på nu. Han regner med at være færdig imorgen tidlig/formiddag.

Og bare rolig der er taget backup af alt. Seneste taget 2 timer før serveren gik ned. Hvis der mangler noget er det alså kun de tråde/posts der blev lavet imellem 04 og 06. og normalt bliver der ikke lavet mange nye post i det tidsrum.

Jeg beklager den nedetid der er, men nogle ting er svære at sikre sig imod. Desværre er den økonomiske krise også hård for hosting firmaerne. Mange er gået neden om og hjem de sidste par år. Nu fik vi så også prøvet det.

Mvh Mikkel


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 dec 2010 19:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Fandt lige en lille fejl.

Tryk på en bruger. Tryk på vis brugers indlæg og følgende fejl bliver vist.
Citat:
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given


Alt virker dog som det skal. Det ser bare lidt irriterende ud. Jeg arbejder på at fikse det. Men det bliver nok først helt ordnet når vi opdatere hele psychdelia.dk her inden for en mds tid.

Indtil da må i nok leve med det. Det beklager jeg. Det skal lige siges det er først deciderede fejl vi har på forummet siden vi skiftede til phpbb3 i 2008, ret godt klaret. Men ordnet bliver det da alligevel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 dec 2010 12:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
DoYouSpeakWak?? skrev:
Fandt lige en lille fejl.

Tryk på en bruger. Tryk på vis brugers indlæg og følgende fejl bliver vist.
Citat:
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 242: preg_replace() expects parameter 4 to be long, string given


Alt virker dog som det skal. Det ser bare lidt irriterende ud. Jeg arbejder på at fikse det. Men det bliver nok først helt ordnet når vi opdatere hele psychdelia.dk her inden for en mds tid.

Indtil da må i nok leve med det. Det beklager jeg. Det skal lige siges det er først deciderede fejl vi har på forummet siden vi skiftede til phpbb3 i 2008, ret godt klaret. Men ordnet bliver det da alligevel.


Fejlen er nu rettet.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team