1. Førstegang af ren interesse. Bare for at se hvad der skete, og hvordan det virkede. De andre gange for healing.
2. Det er billigere at lave det selv, og det virker ligeså godt. Men Shamaner er gode til at synge, spille på trommer og andre instrumenter imens man rejser. De kan også være gode til at guide, hvis det skulle blive nødvendigt.
3. Det har været forskelligt for hvergang.
4. Ja det følte jeg.
5. Kulhydrater i to uger, og ingen krydderier osv. Derudover 24 timers fastning, før drinken blev indtaget.
6. Den åbner systemet op, og gør at forsvarsmekanismerne svækkes. Det gør at medicinen får bedre mulighed for, at gøre sit arbejde.
5. Det har også været forskelligt for hvergang. Et par gange havde jeg det helt fantastisk, et par gange havde jeg det forfærdeligt, engang var der sådanset ingen forskel, og engang var processen slet ikke færdig, så jeg endte med, at tage LSD, når jeg var landet.
7. Jeg forventede intet. Man kan ikke forvente noget ud af en psykedelisk rejse, men man kan have en intension, og det havde jeg nogle gange.
Her er en rapport af min Aya rejse nummer to, som foregik i september måned sidste år:
https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 46&t=52618Håber at det var svar på dine spørgsmål, hvis ikke, spørger du bare igen