Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 04:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA-terapi
Indlæg: 21 okt 2021 08:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 okt 2021 12:51
Indlæg: 2
Hej allesammen

Tilbyder du MDMA-terapi, eller har du prøvet denne form for behandling? Så vil vi meget gerne snakke med dig.

Som de fleste af jer nok ved, er forskningen i fuld gang med at undersøge, hvordan man kan bruge psykedeliske stoffer til behandlinger. Det vil vi gerne sætte fokus på! Vi er to journaliststuderende, som er i gang med at lave en radiodokumentar om MDMA-terapi. Vi er derfor meget interesseret i at tale med nogen, som har lyst til at dele deres erfaringer, oplevelser og overvejelser med os. Vi har respekt og forståelse for, at det kan være følsomt og personligt at tale om, hvorfor vi også kan tilbyde anonymitet. Som udgangspunkt er vi interesseret i at høre om de overvejelser og tanker, man har gjort sig inden, man starter dette forløb, og hvorfor man netop har valgt at gå i MDMA-terapi.

Vi har desuden været i kontakt med administrationen på denne side, som har givet godkendelse til dette opslag.

I er velkomne til at kontakte os via en besked herinde, og ellers kan vi også fanges på nedenstående mails:

Mail: juwil18@student.sdu.dk eller jgrev18@student.sdu.dk

Vh
Julie og Josefine


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2021 14:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Totalt fedt projekt der!

Var engang til en popup psytrance-festival i en skov hvor vi mødte en ældre fyr som godt nok havde en lidt for gøjsern hat og ung tøjstil til hans alder men har var ordenlig cool og hjælpsom og fortalte at han var terapeut og sådan noget flippet krops/åndedræts halløj.
Vi satte os og drak lidt med ham og min ene kammerat og veninden faldt hurtigt i søvn efter, tror hans og min snak kedede dem åbenbart.
Han havde nogle extacy-piller med i en hidsig gul farve og fortalte mig at han ikke gad give dem til mine ven og veninde fordi de ikke forstod sig på alt det vi snakkede om. De var dog en helt speciel slags man ikke kunne få længere som virkede bedst hvis man indtog dem som stikpiller. Tænkte han lød lidt skumlern da han sagde det men tænkte også han var kodyl skarp til at læse mig og sådan noget og fortalte mig alt muligt om mig selv som at jeg ikke vidste som at jeg var helt vildt følsom og ikke altid sagde hvad jeg tænkte, og jeg tit tænkte for meget på andre og ikke mig selv og sådan noget psykolog noget.
Mine ven og veninde sov stadigt og han mente at vi skulle rykke os over i hans lejr som lå i skoven på den anden side af festpladsen, og synes godt nok det var mærkeligt at de blev så stive af 2 drinks men hey det var også sent allerede.
Da jeg spurgte om jeg måtte få min så jeg kunne gå over i buskadset og kløje den op i, insisterede han på at han kunne hjælpe mig og noget med at hvis man ramte den forkerte tarm kunne den sidde fast og det ville være herre giftigt.
Var lidt vissen af de drinks der og han vidste noget om terapi og sådan noget shit så tænkte hva pokker og lagde mig ned og bad ham instruere mig men han gad ikke give mig pillen og da han stak den op synes jeg godt nok at han stak hele fingeren med i og holdte den i ret lang tid indtil jeg bad ham skynde sig da jeg ikke lige synes mine psytrance venner skulle finde mig sådan her med en gammel gut uden at vide at han var terapeut og sådan noget.
Han blev lidt irriteret men efterfølgende blev jeg godt nok ret blæst og han blev ved med at fortælle mig om hvor unik og særlig jeg var ift. de andre der og ville have mig til at lave sådan noget kropsterapi hvor han holdte hænderne over min mave og pressede ned, men synes godt nok han kom tæt på mit skridt og kort efter drak vi lidt mere drinks han havde med og så husker jeg ikke mere end da mine venner vækkede mig om morgenen og sagde at vi skulle væk da en eller anden psykopat havde forgiftet nogle af de unge og hældt hætter i deres øl.
Da jeg kom hjem havde jeg godt nok lidt tømmermænd selvom jeg synes at terapien gik ret godt og havde ikke så ondt i maven selvom jeg havde lidt tyndskid i den gule farve der så de må have været kraftige siden de tog så lang tid om at blive opløst.
Mine venner blev ved med at påstå at det var ham den gamle mand der men tror de bare ikke forstod hvor speciel han var og var lidt misundelige fordi han hellere ville lave mdmda-terapi med mig men havde det godt nok lidt skummelt med hidsige gule farver i tiden efter.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2021 15:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
......... WHAT

fuck det er eddermame en episk historie. Tak for det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 okt 2021 15:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Citat:
" jeg var helt vildt følsom og ikke altid sagde hvad jeg tænkte, og jeg tit tænkte for meget på andre og ikke mig selv og sådan noget psykolog noget."


https://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team