Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:01


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 okt 2017 01:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2017 18:25
Indlæg: 4
Hej alle

Jeg er meget interesseret i ayahuasca cermonier for mentalt helbred og spiritualitet, jeg har prøvet 2 cermonier i Holland.
Men har flere ting jeg gerne vil arbejde med en hvad der kunne nåes på en weekend.

Jeg tror på at den rejse er bedst at dele med ligesindet, så hvis der nogle af der også leder efter andre ligsindet og bor i Østjylland må i gerne smide mig en pb.
Det skal siges at jeg hverken leder efter nogen der sælger eller vil købe, men nogle der er interesseret i at være med til at skabe et sikkert og trygt miljø til indtagelse og udvikling.

Jeg er en mand på 27, skal igang med min kandidat til sommer. Jeg er ikke interesseret i folk der tager ayahuasca for andre formål en indsigt eller personlig udvikling.

vh Godsk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2017 13:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2017 18:25
Indlæg: 4
Er der virkelig ingen herinde der er interesseret?
Hvis der er nogen af jer med bare det mindste interesse for hvad jeg foreslår eller med meget erfaring med ayahuasca og cermonier, så vil jeg virkelig gerne høre fra jer!
Selv hvis det bare er information om andre miljøer mere dedikeret til ayahuasca.

Jeg har ikke selv kunne finde noget, jeg har ingen alternativer andet end at betale flere tusinde kroner for flere professionelle cermonier eller at gøre det selv uden en makker.
Håber nogen af jer kan give lidt konstruktiv feedback, selv hvis i ikke er interesseret i at deltage.

vh Godsk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2017 21:26 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2017 17:52
Indlæg: 15
Jeg har indtaget Aya en hel del gange efter hånden, men jeg bor på sjælland. Healingrejser laver Aya ceremonier over på jylland, med små doser og pædagogisk overflade terapi(efter egen mening). Dem kan du kontakte, hvis det har interesse.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 nov 2017 23:44 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2011 20:43
Indlæg: 48
Jeg er helt grøn lige på det felt, men jeg er yderst interesseret :) er selv fra Århus omegn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 nov 2017 18:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2017 18:25
Indlæg: 4
The Wizard? skrev:
Jeg har indtaget Aya en hel del gange efter hånden, men jeg bor på sjælland. Healingrejser laver Aya ceremonier over på jylland, med små doser og pædagogisk overflade terapi(efter egen mening). Dem kan du kontakte, hvis det har interesse.


Hej Wizard tak for svaret. Tror godt jeg kunne finde på at tjekke Healingrejser ud, om ikke andet til at blive mere fortrolig med det, men mit langsigtet mål er ideelt set at kunne tage det pseudo cermonielt et par gange om måneden, så det ville det blive dyrt hvis det skal ske igennem et firma.

Når du har taget det, har det så været i shamanisk, terapeutisk eller i privat regi? Og hvis privat hvilken af opskrifterne har du så haft mest success med hvis du har benyttet dig af flere?
Jeg overvejede selv at prøve opskriften her hvor der anvendes en slow cooker.
https://addictionresource.com/drugs/aya ... uasca-tea/

vh Godsk


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 nov 2017 01:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 okt 2017 18:25
Indlæg: 4
Jeg er stadig på udkig folk :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2017 13:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 apr 2012 11:36
Indlæg: 15
Indlæg slettet...


Senest rettet af foggy 11 feb 2018 09:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2018 14:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2018 14:17
Indlæg: 2
Jeg har ikke prøvet Aya endnu, men Spirit of Aya laver retreats på Sjælland og i Spanien ved jeg. Jeg har tænkt mig at deltage der til en start, men på sigt har jeg tænkt mig selv at tage ansvar for processen #becomeyourownshaman.

Jeg ved mindst ét sted, hvor de forskellige dele kan købes og jeg har et indre kald til at beskæftige mig med plantemedicin, så det føles naturligt selv at tage ansvar for processen på et tidspunkt, men jeg erkender, at jeg nok ikke vil forsøge det, mens jeg er helt alene, så jeg skal finde nogle ligesindede, når jeg kommer så langt, så tænkte jeg lige ville gøre mig synlig her på tråden :) ...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2018 14:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 02 feb 2018 14:17
Indlæg: 2
Jeg bor i midtjylland i øvrigt :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 feb 2018 20:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 feb 2018 19:49
Indlæg: 10
jeg bor i tårnby men er meget interreseret i ayahuasca og den spirituelle rejse det kan sende mig ud på, synes jeg er nået min grænse for hvad lsd kan gøre for mig lige pt, og gode svampe synes jeg er svære at få, aner intet om fremskaffelse eller fremstilling af aya, men tager gerne en tur til jylland for at prøve en ceremoni eller hjælpe med at sætte en op, eller bare for at møde ligesindede nye venner......tror dybere sandhed ligger gemt i alt, også i aya, holder øje med tråden her


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2018 17:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2018 13:34
Indlæg: 3
Geografisk sted: københavn
Jeg bor i København, og er nybegynder. Jeg er interesseret, hvis nogen tager intiativ til noget, også i Jylland :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team