Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 03:14


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 apr 2018 13:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2018 13:34
Indlæg: 3
Geografisk sted: københavn
Jeg vil gerne prøve ayahuasca. Jeg er erfaren hashryger, og har prøvet svampe nogle gange. Jeg synes ikke, at svampe var noget særligt, selv om jeg optrappede dosis.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med kontakter til ayahuasca?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 apr 2018 13:56 
Hej Tanketorsk og velkommen til.

Vi må ikke hjælpe dig med kontakter til Ayahuasca, da psychedelia.dk ikke er til anskaffelse af psykoaktive substancer. Vi kan derimod henvise dig til en, som kan skabe rammerne for en session eller ceremoni.

Hvad var din dosis Svampe på? :)


Top
  
 
Indlæg: 05 apr 2018 14:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 apr 2018 13:34
Indlæg: 3
Geografisk sted: københavn
Hej Ø-tripper.

Ok, jeg forstår at man selvfølgelig ikke lige kan lægge links til formidling varer her. Jeg aner bare ikke, hvor jeg skal søge. Jeg har jo hørt og læst om arrangementer, hvor man prøve det, og hvor der er folk til stede, som har forstand på det.

Jeg vil meget gerne høre om erfaringer. Jeg er lidt nervøs, fordi jeg har hørt, at man bliver konfronteret med lidt af hvert. Men samtidig vil jeg gerne konfronteres, da jeg lider af sorg og manglede mening med livet, og længes efter at mærke mine negative følelser fuldt ud.

Jeg husker ikke helt, hvor mange svampe jeg indtog af gangen. Jeg har prøvet the med svampe i nogle gange, hvor andre har doseret, og engang købte jeg en større portion, som jeg indtog herhjemme af flere omgange. Som jeg husker det, endte jeg med 40-50 tørrede svampe ad gangen, som jeg lod trække i kogende vand, hvorefter jeg indtog både vand og svampe. Min oplevelse var, at virkningen mindede om at ryge mange stærke joints. Ikke nogen skræmmende hallucinationer, i hvert fald ikke mere end, at min hjerne kunne observere og analysere hallucinationer og tanker på vejen. Måske er jeg en af dem, som men tanke og vilje kommer til at modarbejde rusen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 apr 2018 13:26 
Det er ikke så velset, at dele behandler navne herinde af en eller anden årsag, så vi tager den videre på PM :)


Top
  
 
Indlæg: 06 apr 2018 15:14 
Mr. Gone skrev:
Google og facebook er også gode værktøjer ;)

Jeg fandt i hvert fald 2 separate steder på under 1 minut ved at bruge google :D


God vind!


Men der får man ikke nogen brugervejledning med som forklarer, hvad der vender op, og hvad der vender ned :)


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team