Substans/er: Øl og ketamin Setting: Hjemme eller hos ven Var du sammen med andre: Nej Erfaring: Ved en hel del efterhånden
Dosering og anden informaton om substanserne 600-800 mg ketamin i løbet af aftenen og en 8-10 øl
Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm. Frisk mentalt.
Triprapporten Vil ligge ud med at undskylde for stavefejl, og eventuelle komma punktum fejl. (ikke min stærke side)
Jeg havde fået noget ketamin, som jeg selvfølgelig glædede mig til at tage, da det er og vil nok altid være mit favorit stof. Så jeg tænkte jeg ville lave en festlig aften ud af det for mig selv, så hamrede ned i den nærmeste kiosk for at købe nogle bajere, da jeg godt kan lide blandingen mellem alkohol og ketamin.
Jeg kommer hjem, knapper en bajer op i højt humør da jeg er så skidespændt på endnu en tur i det magiske K-hole. Ligeså forsigtig starter jeg ud med en lille streg på 60 mg, da det var langtid siden sidst og jeg bedre kan lige at opbygge rusen ligeså langsomt. Der går cirka 5 minutter, så begynder virkningen ligeså stille at komme. Jeg genkender den dejlige dissociative følelse og bliver i endnu bedre humør, samt kan mærke at min energi begynder at stige.
Her beslutter jeg mig så på en ny streg på 70 mg, og så kører ketamin bussen ellers bare derud af. Masse af dejlige rutsjebaneturer igennem forskellige universer, med masse af smukt at se på. Det er smukt, men ikke noget som jeg ikke har prøvet før. Jeg forsætter med at tage ketamin og hører oldies musik som jeg har sat på, i en 4 timers tid, hvor jeg så kommer lidt til mig selv igen. Så beslutter mig for at stene lidt rundt på nettet, og høre oldies musik. Da jeg har gjort det i en halv times tid tænker jeg, at jeg lige skal have en lille en, før jeg skal have en lur. Jeg finder vægten frem, og liner en bane op på 140 mg op(på dette tidspunkt har jeg nok drukket 8 øl)
Jeg suger stregen, ligger mig ned i min sofa.
Der går omkring 2 minutter denne gang, og sofaen med mig på forsvinder i et sort hul. Jeg kan mærke en dejlig kildren i maven, da det føltes som et frit fald på 1000 meter. Men lige pludslig stopper sofaen og forvandler sig til en hospitalsseng som jeg er spændt fast i. Jeg kan skimte ud af øjenkrogene, at der er en portør i helt hvidt der kører med mig. Gangen som jeg bliver kørt rundt i er steril og helt hvid.
Jeg kan mærke frygten stiger lige så stille i mig, og jeg begynder at råbe og skrige til manden, om at jeg ikke hører til der, og hvad fanden det er han laver. Nu kommer der så en anden hen til der hvor jeg bliver kørt rundt, hun siger at jeg bare skal tage det roligt, og at jeg altså have lagt der hele mit liv, og de prøvede alt for at gøre mig rask. Jeg bliver ekstrem panisk på dette tidspunkt, og de eneste tanker der er i mit hoved, er at hele mit liv har været en stor drøm, at alt som jeg nogensinde har sagt, gjort, alt det er kun sket oppe i mit hoved, og at jeg hele mit liv har været på et psykiatrisk hospital. Jeg ser i små glimt mine forældre der græder, over at jeg nok aldrig bliver rask. Ubehaget er så stort at jeg virkelig kæmper mig hjem i den sofa jeg startede i.
Det lykkes til sidst, men jeg ved ikke hvor jeg er henne på det tidspunkt, jeg husker at tænke det er en andens lejlighed. Jeg fumler efter noget der ligner en tlf, da jeg tænker at jeg ikke klare den og jeg bliver nødt til at ringe til en ven. Da jeg for fat i telefonen smelter den i min hånd, jeg kan virkelig se den smelte mellem mine fingre. Jeg bliver mere og mere panisk nu, og med et er jeg tilbage i hospitalssengen igen, hvilket er det allersidste jeg kan huske før jeg vågner næste dag, heldigvis i min sofa!
Det var det mest intense trip, jeg nogensinde har haft. Alt det føltes som om det var virkeligt.
|