Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 dec 2013 21:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 aug 2013 14:29
Indlæg: 4
Substans/er: Ketamine
Setting: Hjemme eller hos ven
MODs installed: Ja
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne:
Omkring 250 mg hver. Nok mere.

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm:
ADHD, men ellers friske og i super humør.

Triprapporten
Triprapport – Ketamin

Mit første møde med ketamin var i Israel hvor jeg arbejde frivilligt.
Det var mig som havde købt det. En aften skulle vi da også prøve det, vi var vidst en seks stykker. Men det er om en helt anden jeg vil fortælle jer omkring.

En af de mere erfarne gutter fortalte os om k-hullet. Min franske ven og jeg var vældig nysgerrige. Men frygtede det også på samme tid. Efter vi havde prøvet ketamin for første gang, gik der nogle dage hvor vi snakkede omkring vi skulle gøre det eller ej. Der var netop nok tilbage til vi begge to kunne ramme hullet.
Vores er et gammelt slidt værelse med affald og rod over det hele. Men vi brugte alt vores tid på det værelse.

En aften besluttede vi os for at gøre det. Vi var begge to rigtig nervøse. Jeg kan huske jeg fortalte de andre det var ligesom at springe ud fra en klippe. Det var virkelig et sus i maven, allerede inden man havde sniffet det. Vi havde fået fortalt det enten var det bedste eller værste øjeblik i vores liv.
Min ven og jeg sniffede en ordentlig bane hver og satte os hen i den lille slidte sofa sammen. Vi låste døren og lagde hovedet tilbage.
Jeg kan begynder pludselig at falde. Først falder jeg ned af et bjerg, men i den samme stilling som jeg sidder i, i sofaen. Der er et kæmpe lys spot mig på. Som senere viser sig at være den lampe jeg stirrer lige op i. Bagefter falder jeg ned og ned i vores poolen. Lyset bliver længere og længere væk fra overfladen. Og mens jeg falder ned på bunden er der kæmpe statuer på bunden. De minder mest om hovederne på Påskeøen.
Men med et brag står jeg hjemme hos min savnede familie. Vi er i min baghave og min mor har lavet mad. Og lige så pludseligt som jeg kom i min baghave, så var jeg ude på stigen bag huset. Og svævede tilbage i min krop, i en slowmotion. Jeg vågner så op og kigger over på min ven. Han tripper med åbne øjne i modsat til mig. Han er også ”vågen” og kigger på mig. Vi tager hinanden i hånden, for det er sådan et stærkt øjeblik.
Jeg falder tilbage i k-hullet. Jeg falder nu igennem sofaen og ned under huset. Jeg svæver i samme stilling som jeg sidder i sofaen. Det føles som om jeg har en jetpack på da jeg svæver rundt under huset.
Min ven og jeg vågner begge op, mere eller mindre. Vi krammer hinanden, og er stolte af os selv.
Jeg er stadig langt væk, og begynder at få kvalme. Ser små mænd og hatte rundt omkring. Men de andre kommer ind til os og vil hører om trippet. Jeg kan slet ikke snakke og ligger mig i seng med kvalme.

Det var mit bedste trip hidtil. Jeg håber I nød læsningen.
Jeg vil aldrig glemme det.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team