Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Nu har jeg efterhånden brugt en lille formue hos somashop.dk. Først spiste jeg 10 ololiuhqui frø uden effekt. Bagefter virkede mit ayahuasca ikke. Så prøvede jeg mit hbwr-ekstrakt med 10 frø til hver- ingen effekt.
Det sidste jeg har tilbage er en "medium" dosis ayahuasca som jeg regner med at smide ud, og så min færdigbryggede meskalin, som jeg håber virker. Men generelt er jeg utrolig skuffet over de produkter fra soma - er der andre der har nogen erfaringer, dårlige som gode, om somas vil jeg rigtig gerne høre dem?

/deer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har oplevet det samme med LSA frø fra Ethno, og har også hørt om andre der har oplevet det samme med dem.
Dog ikke hørt om noget omkring Soma, men kan godt være deres ikke er meget bedre.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Men deres tørrede kaktus sparker røv! Det vil jeg personligt skrive under på :lol:

Hilsen
Fanny

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jep! Jeg har heller ikke haft nogle dårlige erfaringer med Soma, dog heller ikke Ethno! 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
EP har for tiden højpotente Baby Woodrose frø fra Madagascar...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
mmmmh.. lyder eksotisk og spændende :P Det sku måske være man skulle til at studere HBWR frøene igen. De har trodsalt været katalysator for alt det jeg står for idag :D

"Thank you Woodrose :wink: "

Titel:
Dedikeret medlem

Fanny: Der skulle være nok til at få det sjovt? Min interesse er da ihvertfald blevet meget mindre efter de mange fiaskoer. Det er jo så spørgsmålet hvor vidt det er godt eller skidt :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Måske kan det være at du ikke har været parat til de oplevelser der ventede og så hoppede virkningen fra for at skåne dig?
Jeg gætter bare.. Har hørt om folk der har taget et stærkt hallucinogen og som først fik en virkning et stykke tid senere. De har ofte sagt at de fandt ud af at de slet ikke var klar til det den dag virkningen ikke dukkede op. Men at de var klar da virkningen kom.

Ved godt dette ikke holder i et fysisk/kemisk diskution, men jeg tror dog stadig på den slags.

-Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Mit ayahuasca fra SomaShop virkede fantastisk, det gjorde kaktussen også... Derimod havde jeg ikke held med ayahuasca'en fra EP.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har intet at klage over hos SomaShop. Hvis jeg skal være ærlig, så er det nok den bedste service jeg er blevet behandlet med på nettet. Og en glimrende kommunikation mellem køberen og sælgeren - det er sjældent man kan handle med nogen, som tager sig så godt af sine kunder, IMO.

Det eneste der irriterer mig ved SomaShop, det er at de nogle gange hæver priserne på de forskellige ting. Men de giver til gengæld også rabat, hvis man køber større mængder af samme vare, og det bliver ofte billigere end den gamle pris :)

Meskalin derfra virker fortræffeligt - og man kan heller ikke sammenligne aya og meskalin. Meskalin skal bare indtages og holdes inde, mens aya drejer sig om to bryg som man skal indtage på de rigtige tidspunkter for at få effekt... det øger samtidig muligheden for ingen effekt :)

Jeg har kun erfaringer med køb af kaktus og aya fra Soma.

Titel:
Dedikeret medlem

Third aya: det kan godt være du har ret, det vil jeg ikke udelukke som en mulighed. Det er jo svært at vide selv, men føler mig klar. Noget andet er så om jeg også er det. Desuden havde jeg et ret lækkert trip på en mindre dosis hbwr-frø for nogen måneder siden.

Bakkenbart: Hvilket ayahuasca ingredienser brugte du? De samme som mig?

Aliaarhus: Ja, der vil jeg give dig ret. Det er en dejlig service at de skriver personligt tilbage, så man ved at der er kontakt og "virkelige" personer i den anden ende. Nu håber jeg bare mit meskalin giver mig den ønskede effekt, og ellers vil jeg sætte min lid til third ayas teori og så vente et par år inden jeg igen vil forsøge mig med psykedelika.

/deer

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg brugte Psychotria Viridis og Banisteriosis Caapi, den eneste gang jeg har haft held med ayahuasca. Virkningen fra Viridis skulle være mere enestående end den fra Mimosa Hostilis (nu jeg kommer til at tænke over det, har jeg også prøvet Mimosa Hostilis og Harmala fra SomaShop, og det virkede ikke, men det var nok, fordi jeg spiste frøene hele) - og et plus ved SomaShop er, at de har hakket deres Viridis fint ud, hvor du bare får hele blade hos EP, hvilket fylder utrolig meget i gryden og er pisseirriterende. Desuden virkede dét sæt (Fra EP) heller ikke, selvom jeg tilberedte det, som jeg selv mener, at jeg skulle, og kogte begge dele. Så jeg vil klart foretrække Soma frem for EP - Soma er også billigere.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er vist ikke så underligt at SomaShop er billigere - De er nemlig ikke til at finde i en søgning i CVR-registeret!

Noget kunne tyde på at de ikke betaler skat af deres produkter...

En helt anden ting, som folk åbenlyst har misforstået - SomaShop.dk har intet med den oprindelige Københavnske smartshop Soma at gøre...
De lever allerhøjst på det gamle Soma's gode rygte.

Bakkenbart > Foretrækker du at få produkterne pulveriserede?
Jeg har en idé om at alkaloiderne bedst bliver bevaret i de hele blade, men jeg har ikke nogen at referere til.

Titel:
Dedikeret medlem

Bakkenbart: Jeg har nemlig også en plan om at prøve de 2 produkter du nævner, da de eftersigende skulle være stabile - lidt ligesom hbwr overfor ololiuhqui.

Dextrose: Da jeg fik min pakke stod der navn og adresse bagpå, så tror sgu ikke de snyder i skat.. men hvem ved!?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Haha! De betaler ikke skat...

Dextrose - Det kan sagtens være, at alkaloiderne bevares bedst i de hele blade, men når man skal til at brygge, er det bedst, at Viridis'en er pulveriseret, og JEG gider i hvert fald ikke stå og finhakke 50 gram blade, inden jeg skal lave min ayahuascabryg. Desuden var det pulveriseret, dengang det virkede for mig, og jeg garanterer dig, at der ikke var noget at klage over. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvad fanden har navn og adresse med skattesvindel/virksomheds-registrering at gøre?

Jeg undrer mig bare over at de hverken er til at finde i CVR-registeret under foromtalte søgning, eller skriver CVR-nummer på deres website.

De gør også en helt del ud af at være anonyme, hvilket jeg også finder ret atypisk ved virksomheds-drift...
Der står intet andet end en e-mail adresse på deres kontakt-side, og oplysningerne på domain-navnet er også hemmeligholdte.

Men igen, jeg skal ikke gøre mig klog på ham/hende/deres måde at lave forretning på - jeg undrer mig bare...

Bakkenbart: Jeg købte en OBH Nordica el-kaffemølle til sølle 150-200 kr. til netop det formål at knuse frø, urter og hvad jeg ellers måtte ønske pulveriseret! ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Sådan et pletskud fra OBH kunne have sparet mig for noget arbejde gennem tiden... fx er det ret besværligt at knuse Mimosa Hostilis-rodbark uden, skulle jeg hilse og sige, men det er alligevel ikke så alvorligt, at jeg vil gå ud og investere i én - også på trods af, at den kun koster 150-200 kr. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Bakkenbart: Ved ikke om det var mig der misforstod det, men skal barken fra mimosa hostilis skæres i mindre stykker, eller er det fint nok at koge det som hele stykker?

/deer

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis stykkerne ser sådan ud som på dette billede så skal de skæres i tyndere stykker som den du kan se i højre hjørne.

http://www.ethnobotanylabs.com/pics/brazilianmhrb1.jpg

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Hmm... det stod der ingen steder i min opskrift, men jeg må jo bare forsøge mig igen! har til et trip mere.. liggende et sted i skraldespanden!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]