Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 23:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Er det rigtigt at hvis man putter en kex op i nummeren, så bliver den optaget meget bedre end hvis man sniffer eller hapser den :?: :?: må undskylde hvis det her har været oppe før, men jeg har søgt i søgemaskinen.. :wink:

Mhv ZachyOn :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ja, men søg lidt mere der sku gerne være et par tråde om det så vidt jeg ka huske :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

vel, formoder at nasal indtagelse, vil optages noget hurtigere end anal.. men anal kontra oral vil anal nok være hurtigst..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Kender et par stykker der har gjort det.. Men personligt synes jeg at det er ret klamt (selvom de sagde det blev optaget hurtigere, og virkede kraftigere).. Desuden har dem der gjorde det kun gjort det i desperate tider.. (rockerblæserstilen).. :?

Titel:
Insane psychedelia user!

Op i røven med jeres lortek3x!!!! :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hehe, skulle lige til at give Jensus en reprimande for offtopic, men opdagede så det var et link. Anygays, bliv på topic, ellers bliver jeres posts slettet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

thanx for svaren, ikke rigtig noget jeg har tænkt mig og prøve i praksis. men jeg havde bare hørt at man optog det meget bedre i ass, noget med 90% eller noget i den stil. Nogen der har nogen tal på hvor meget man optager på forskellige måder, altså sniffe/oral/anal.

Mhv Zachyon

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
sniffe: 86%
oral: 54%
anal: 90%

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Guro joker du?
Ellers vil jeg da gerne se en kilde på de tal

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

hvis kilden på disse tal er rigtige, kan man jo sige at det man sniffer og ikke bliver optaget fortsætter igennem ens system..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*G* Ja, det har været diskuteret ret grundigt før! Har dog aldrig set deciderede tal for biotilgængelighed ved de forskellige optagelsesveje.
Årsagen til at snifning og anal absorption virker bedre end oral indtagelse, er at stoffet ikke bliver ledt til leveren som et af de første trin i optagelsen, og udsættes for såkaldt "first-pass metabolisme".
Keep in mind at FPM er en af kroppens vigtige sikkerhedsmekanismer mod forgiftning, og at mange substanser kan virke helt uventet kraftigt hvis man indtager dem på en måde der går udenom denne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tak for svarene, ja nu har jeg definitivt ikke tænkt mig og proppe en kex op i nummeren, da der jo er minimal fordel ved og gøre det analt i forhold til snifning.

Mhv ZachyOn

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, jeg ville ikke tage de procentsatser for seriøst.
Man kan på ingen måde måle så præcist et optag i kroppen, det eneste man kan sige er, at snifning og bamseøje-metoden er mere effektive end at hapse dem, som Prometheus siger (pga FPM).

Men umiddelbart ville jeg sige at prutten er den bedste metode (altså derhvor der optages mest), da stoffet ikke løber i svælget men bliver der til det er optaget helt...

Jeg siger GO FOR IT! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den eneste grund til at proppe kix op i røven,skulle være at du havde kvalme eller lign.
Der er ingen grund til at bruge baglugen til MDMA.

Et stof der ville være bedre at tage på denne måde,ville være Morfin f.eks.Stoffer der har en dårlig bio tilgængelighed på grund af delvis elimenering i maven.

MDMA har en meget høj BT,så spis du bare løs.
Måske kunne det være en ide at sniffe dem hvis du gerne vil have de virker hurtigere.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Nu går jeg ud fra det er kix der snakkes om, og ikke ren MDMA.
Så vil jeg bare lige tilføje, at problemet med at sniffe kix er at de somregel gør HERRE nas i hele området omkring næsen, har prøvet hvor det næsten var til at holde ud... av for saddan' !!!

men hva faen.. man må lide for.. øøh... trippet...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Den eneste grund til at proppe kix op i røven,skulle være at du havde kvalme eller lign.

Går kvalme væk hvis man putter ting op i røven?

Sry for offtopic, kunne ikke dy mig... :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
noname skrev:
Går kvalme væk hvis man putter ting op i røven?

Hvis det er stikpiller der modvirker kvalme så ja. Taler desværre af erfaring :lol:

Har selv én gang puttet en enkelt kix i røven. Hørte bagefter at den helst skal knuses først så den optages hurtigst og bedst. Det forklarer nok at jeg vågnede næste dag og stadig var lidt kixe blæst (hvilket jeg aldrig har været før eller efter den gang), optagelsen var sket for langsomt så den stadig virkede næste morgen.

Her er en tråd fra Bluelight hvor de snakker om de forskellige måder at indtage MDMA, god tråd til folk der gerne vil lære mere om det. I første post bliver der skrevet at de % tal der viser hvor meget af MDMA'en der bliver optaget, ikke passer en skid.
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... 2389&r=126

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

trold: Jeg tager det heller ikke så seriøst, men jeg tror nu alligevel heller jeg vil sniffe lortet end at proppe skidtet op i røven, virker i hvert fald udemærket når man sniffer det, definitivt meget bedre end oral indtagelse.

men jeg har fået svar på mine spørgsmål, så hvis der en mod der synes det bliver lidt for offtopic, så må i gerne lukke tråden for min skyld.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

BRB skrev:
Har selv én gang puttet en enkelt kix i røven. Hørte bagefter at den helst skal knuses først så den optages hurtigst og bedst.

Hvordan hulen vil du få en knust pille op i røven? Er du en af de folk der kan suge luft ind i måsen på kommando? For så kan man jo rykke snitter med røven... WEE :shock:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
noname skrev:
BRB skrev:
Har selv én gang puttet en enkelt kix i røven. Hørte bagefter at den helst skal knuses først så den optages hurtigst og bedst.

Hvordan hulen vil du få en knust pille op i røven? Er du en af de folk der kan suge luft ind i måsen på kommando? For så kan man jo rykke snitter med røven... WEE :shock:

Hvis du læser den bluelight thread, så anbefaler han at man knuser pillen og placerer pulveret på et stykke toiletpapir. Denne rulles så sammen til en pølse, som stoppes op i rektum. Simple as(s) that! ;)

Mvh. Psyko

/Edit: Sludder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]