Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 11:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Personligt kender jeg kun øjendråberne Eye-Lite der effektivt fjerner røde øjne men her på det sidste har de slet ikke virket på mig!
Er der andre lige så gode mærker derude?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg har ikke hørt om noget, men det lyder da underligt at du ikke får fjernet røde øjne.

Hehe du skal bare ryge noget mere, efter 100g så får du ik røde øjne mere :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Er Eye-Lite ikke blevet ulovligt i Danmark?? Jeg kender heller ikke til alternativer..

Titel:
Dedikeret medlem

kontaktlinser.. men de er bare irriterende at have i, hvis man ikke er daglig bruger af dem, idet man får/kan få tørre øjne når man ryger. Og det hjælper et par linser i hovedet ikke meget på! :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Esbon skrev:
Er Eye-Lite ikke blevet ulovligt i Danmark?? Jeg kender heller ikke til alternativer..

Nej man kan købe det i matas. Jeg er selv storforbruger af det.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Junior medlem

Det kan til alt held stadigvæk købes i Danmark :)
Look out for zees bottles

Billede

-Kaese

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Så lige at de havde 2-3 andre mærker mod røde øjne i Matas, har ikke brugt nogle af dem, men du kunne da prøve...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Godt man ikke har det problem :D jeg bruger nemmerlig kontaktlinser og af en eller anden sær grund bliver mine øjne aldrig synligt røde med mindre jeg tager linserne af...

Hmmm jeg havde ellers hørt noget sladder om at eyelite var blevet smidt ud af det danske marked... men det var det jo så ikke :D

Titel:
Jeg vil klart anbefale at lade være med at ryge hash til man er gammel nok til at stå ved det, istædet for at dryppe kemikalier i øjene for mor og far ikke ser du er skæv.

Ellers Kan man også bare forøge forbruget, så ender det med at du ikke får røde øjne så let. Drop bong og andre ryge instrumenter og rul en pind, de giver heler ikke røde øjne i samme stil som en bong eller tjubang.

MVH
Piercer :twisted:

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov
køb nogen øjen dråber med polm allergi, det hjælper...!

Senest rettet af Mini 04 apr 2005 10:50, rettet i alt 2 gange.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Mini skrev:
køb nogen øjen dråber med polm allergi, det hjælper...!

Sejt! Jeg har birkepollenallergi. Hvor finder jeg øjendråber med polm allergi?
...er jeg blevet offer for aprilsnaren?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tjek naturensdroger!

Link : http://www.naturensdroger.nu/sv/dept_251.html

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det burde fandme være forbudt at sælge øjendråber med allergi :shock:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har fået at vide i Matas, at de ikke sælger det mere, det var helt udgået. Men man kan i hvert fald stadig bestille det over nettet fra udenlandske sites... Jeg har ikke købt det for at skjule hashøjne, men for ikke at se så kvæstet ud, hvis jeg skal ud og være lækker i byen efter en lang dag, og jeg må sige, at det ikke er så fantastisk, som man først tror... Langt fra noget vidundermiddel mod røde øjne og tror ikke, at det skjuler en skævert specielt godt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Har det som minimal.. man får flotte øjne af det, syns man og det er et scoretricks, dog kun hvis man tror på det. men jooow det skjuler vel os skæverten, men nok ikke for dem som ser der hyppigt.. det der sker når man ryger er vel at man kommer til at se baldret ud i bund og grund, såssom blodsprængte små øjne osv.. skal satme ha røget meget bong/tjubang før det sker for mig..

Har spurgt efter det i matas flere gange og de har sagt en gang at der går langt tid før det kommer igen fordi det er ude af produktion i øjeblikket.... Sidst jeg var i matas sagde de at det ikke var i på markedet i dk, fordi at det er ved at blive testet, for kemikalier for at se om det er noget som ikke burde sælges her i landet... men tror heller ikke det er helt sundt for øjene i længden... man må ikke overforbruge. har hørt om en hvor ledes det hvide i hans øjne blev helt lysblå pga overforbrug
Godt for øjene er det sikkert ikke, men totalt giftig´t tror jeg nu heller ikke det er... tænkte tidligere på at skrive noget li det minimal nu lige har skrevet og har nu gjot det 8) youre reading my minds mabye :?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Ja der har godt nok manglet EyeLite på markedet i Aalborg i noget tid nu, mærkeligt... Godt min mor købte en masse sjove alternativer med hjem fra London da hun var derovre :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mine øjen kunne godt lide at fucke noget så grusomt når jeg røg, ikke at de blev hamrende røde bare fordi jeg røg, men de blev sygt tørre og begyndte at hænge næsten så meget nogen gange at det så ud som om jeg sov. De kløede også ret meget når de blev så tørre, og det var ret irriterende, men så prøvede jeg så for nogle år siden EYE-lite, og efter en dråbe i hvert øje (var lidt svært de første par gange at ramme øjet præcist) lukkede de helt op... Hold kæft hvor var det nice, og jeg kunne nyde rusen i stedet for at sidde og synes at det var lidt småirriterende at mine øjne klæede sådan.

Jeg ved ikke hvorfor, men det har de altid gjort, men ikke så meget mere. Men skete i aftes/nat, hold kæft hvor var det irriterende, det er ellers ½ år siden jeg sidst har dryppet øjnene...

Står ved at jeg ryger, det skal ikke være en hemmelighed overfor andre, synes selv det er meget bedre hvis man fortæller dem det. Så er der ikke mere i den sag, og hvis de ikke kan acceptere mig bare fordi jeg ryger en joint en gang i mellem i stedet for at drikke mig lam, så er de måske ikke de rigtige venner at omgås ?

Så har ikke brugt det til at fjerne røde øjne som sådan, men det er da en god bivirkning, og hos mig bliver de heller ikke overnaturligt hvide, man kan stadigvæk se blodårene tæt på og så'n. Men skinner lidt mere i forhold til normalt, men ik noget man ser.
Blev bare primært brugt til at friske øjenene op.

Der var også en anden god ting ved det, at ens øjne var friske, og det påvirkede samtidig rusen lidt, så den ikke blev så stener, men stadigvæk bodyload og buzz, og "sløv" i hovedet, men var frisk.

Men så er der jo selvf. også de dårlige ting ved det, at det skader øjnene og så'n, men hvad skader ikke nu om dage ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Har kun go'e erfaringer med eyelite. Har virket hver gang jeg har brugt det, men har heller ikke kunnet fixe noget på det sidste. Tror jeg vil bestille noget over nettet. Nogen der har et link til det?

Jeg har primært brugt det mod røde øjne, og har ik så mange skrupler mht negative bivirkninger. Har ikke følt at der har været nogen, udover som en eller anden skrev, at det bliver meget lettere at skjule at man er blæst.

Ved godt det ikke er det sundeste præperat på pharmacuetens natbord, men synes stadig ikke der er grund til at kalde det skadende/farligt... Håndkøb i Matas må da betyde et eller andet... just my 2 cents. :D

-Bowphus-

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvordan bliver det lettere at skjule det, hvis man er blæst?

De skriver ellers, at det er så ufarligt, at man kan bruge det hver dag...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Altså, nu er jeg en af dem der udelukkende ryger (fed og smøger) og drikker. Så for mig betyder blæst - skæv. Når jeg er skæv, kan jeg, hvis det er vigtigt, godt holde rimlig straight face, men det er altid de røde øjne der afslører mig. Bemærker tit hvordan kæreste og forældre kigger på mine øjne, nærmest stirrer. hehe. Derfor er eyelite ideelt for mig!
Det bedste matas længe har haft på deres sortimentsliste imo. Hvordan skulle det ikke blive lettere Min. Ani.?

-Bowphus-

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]