Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Bluelight: Favorite PLUGGING methods

Altså, opløs pillen/krystallerne i mindst muligt vand og så op i røven med opløsningen. Hvor svært kan det være? :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Psyko skrev:
Hvis du læser den bluelight thread, så anbefaler han at man knuser pillen og placerer pulveret på et stykke toiletpapir. Denne rulles så sammen til en pølse, som stoppes op i rektum. Simple as(s) that! ;)
Præcis, eller i en kapsel som jeg fik anbefalet.

Titel: HmmMm?
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Guro:Fun:Djai skrev :

Citat:
sniffe: 86%
oral: 54%
anal: 90%

Hmm.. det er jeg nu ikke helt enig i, hvad angår at sniffe. efter min mening vil det tage længere tid om at blive optaget, og det hele bliver ikk ordenligt optaget.
da det bare sætter sig og flyder ned af halsen, til maven

Og hvor skægt har man det så hva ? :?

Titel: Re: HmmMm?
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BuFu skrev:
Hmm.. det er jeg nu ikke helt enig i, hvad angår at sniffe. efter min mening vil det tage længere tid om at blive optaget, og det hele bliver ikk ordenligt optaget.
da det bare sætter sig og flyder ned af halsen, til maven.

Min erfaring er at MDMA optages MEGET hurtigt når det sniffes. En enkelt knust pille og jeg er lam på fem min, hvilket må siges at være hurtigt.

Hvis du ikke suger hårdt til kommer det ikke helt ned i svælget, men kun op hvordet skal sidde bagerst i næsen. Så kommer du ikke til at sluge det og selv hvis du gjorde skulle det nok virke senere.

Titel: Hmm
Junior medlem
Brugeravatar

BRB Skrev :

[/quote]Min erfaring er at MDMA optages MEGET hurtigt når det sniffes. En enkelt knust pille og jeg er lam på fem min, hvilket må siges at være hurtigt.
Citat:

Altså. ? :?

Du skriver når du sniffer MDMA ? :shock: det er umuligt for MDMA at blive optaget på 5min, medmindre det blev sprøjtet ind. Det tager ca. 30-40min for mavesækken at nedbryde noget.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ups..det fucekde vist lidt op, vi prøver igenner :D

BRB skrev :

Citat:
BRB Skrev :

Min erfaring er at MDMA optages MEGET hurtigt når det sniffes. En enkelt knust pille og jeg er lam på fem min, hvilket må siges at være hurtigt.

Altså. ? :?

Du skriver når du sniffer MDMA ? det er umuligt for MDMA at blive optaget på 5min, medmindre det blev sprøjtet ind. Det tager ca. 30-40min for mavesækken at nedbryde noget.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Æd nu bare jeres forbandede kix som alle os andre normale mennesker, ikke!? :D

Har prøvet at knuse piller, hakke i lortet i 117år, og så sniffe shittet - og det svier som en mutthafucka, og tager længere tid om at virke.

Hygge derude ;o)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BuFu skrev:
Du skriver når du sniffer MDMA ? det er umuligt for MDMA at blive optaget på 5min, medmindre det blev sprøjtet ind. Det tager ca. 30-40min for mavesækken at nedbryde noget.

Heldvigvis ikke mavesækken der skal på arbejde når man sniffer det. Hvis du ikke tror på mig kan du forsøge selv. Jeg bliver ramt på max 5 min.

IN$DU skrev:
Har prøvet at knuse piller, hakke i lortet i 117år, og så sniffe shittet - og det svier som en mutthafucka, og tager længere tid om at virke.

Det svier ja, men kunne have været MEGET værre. Bare man holder sig fra at suge for hårdt så det kommer ned i svælget så man kan smage det, er det ikke ubehageligt overhovedet.
Tror ikke på at det tager længere tid at blive optaget når du sniffer det end når du æder det. Så må det være fordi du suger for hårdt og så sluger det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BuFu skrev:
BRB, ja. Fandt selv lige ud af at det ik skal igennem mave sækken da det bliver sniffet. My bad. Men MDMA kan fandme ik have virkning efter 5 min. Ved snifning!!

Jeg holder fast ved hvad jeg har skrevet. De par gange jeg har gjort det har jeg været ramt så hurtigt som jeg skriver.

Amf og Coke sparker også til med det samme. Er lige ved at kigge på Erowid efter info. omkring nasal indtagelse af MDMA. Skriver igen hvis jeg har heldet med mig.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Ja man bliver ramt inden for 5 min når man sniffer kix, det er sgu rigtig!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Smider nogen citater fra Bluelight's forum:

shizzy skrev:
.... if youve never railed its gonna really hurt, but get used to it and it can become pretty enjoyable, comes on (for me usually) in 10 minutes or less and damn its a head rush, give two a go in one line if your game.

pimpolicious18 skrev:
I usually snort about a half, and chew 1 to 1 1/2 off the top. It hits me pretty instant, 5 minutes or less, it usually lasts longer if you eat some rather than just railing.

Fra disse tråde:
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... ight=nasal
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... ight=nasal

Railing er slang for at sniffe MDMA hvis man skulle være i tvivl :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det var fandme underligt. For jeg sniffede sq da 2 Armani'er. Og ikke for at være kong gullerød.. Men der skete intet. Men holder os fast i Mdma som er knust og bliver sniffet ik virker på 5, 10 min. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

BuFu skrev:
Det var fandme underligt. For jeg sniffede sq da 2 Armani'er. Og ikke for at være kong gullerød.. Men der skete intet. Men holder os fast i Mdma som er knust og bliver sniffet ik virker på 5, 10 min. :D

Jeg har lige 2 armani'er tilbage fra fredag, så jeg kan da forsøge mig med dem også ;)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Heheh.. Yes yes, det må du jo. Men de er også utroligt små, og efter min mening er det sådan at det giver et mærkeligt trip, efter en 45 mins tid og man tror at nu kommer det ultimative så bliver man træt og falder i søvn. Men som sagt, hvert sit trip :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
MDMA kan knuses til præcis lige så små krystaller som andre amfetaminer! Og jeg tror at de fleste som gør i at sniffe MDMA skaffer det som mere eller mindre renstof / pulver. Alle fyldstofferne som bruges til at lave tabletter med er ikke behagelige at få i næsen (ren MDMA gør for øvrigt også RET ondt!), og kan forsinke stoffets optagelse fra næsens slimhinde.
Bryder mig ikke selv om at optage stoffet ad den vej; for hurtigt comeup, og så virker stadset endnu kortere tid end hvis man indtager det oralt. Det kan givetvist være ret intenst, men de få gange jeg har prøvet det har oplevelsen alt i alt ikke kunnet matche påvirkningen som jeg ville få ved oral indtagelse, hovedsageligt på grund af den meget kortvarige effekt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jaja, bla bla :D

Efter min mening og erfaring skal man først æde dem og når ens trip er ved at være nede eller er nede skal man sniffe mdma.. som en såkald "Kit start".. ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det hedder "Kick start", og du burde være taknemmelig over at blive oplyst af en kvalificeret person...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Hey Dex. Det kan da godt være at knægten kører med sine helt egne opdigtede definitioner...og det skal han da have lov til :lol:

Vh CC

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*BuFu* Når dit MDMA-trip er ved at være nede bør du lade være med at indtage mere! Jeg gider ikke til at forklare dig det i detaljer, da du ikke virker som om du er modtagelig overfor lærdom. Hejhej!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Lærdom, jo, men det er da ret underligt. At jeg lige pludselig kan sniffe 2 armanier uden den mindste virkning ?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]