Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg og en kammerat købte for noget tid siden nogle mærker som vi ville prøve (vi er begge førstegangs brugere). Første gang tog vi hver 1½ mærke, på hvad jeg fik at vide var på 160 mics. Der fik ingen af nogen effekt. En uge efter besluttede vi os for at prøve igen og tog 2 mærker med en times mellemrum. Igen fik jeg ingen effekt. Dog blev min mate blæst efter at have suget et par bonghoveder. Mit spørgsmål er så : Hvorfor virker de ikke på mig?
Håber nogen kan hjælpe mig.

Magnum

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg har haft samme oplevelse med én type mærker!
Jeg husker ikke hvad de hed, men de var sort/røde og smagte temmelig bittert og skulle efter sigende være 150 µg(bullshit...der var ikke engang 10 µg/mærke tror jeg)
Jeg prøvede først ét mærke, men selv efter et par timer, var der kun en meget lille opkvikkende virkning.
Et par uger senere skulle jeg så prøve lidt mere. Jeg pattede på 6½ mærke over et par timer, men med meget skuffende resultat.

Jeg er selv temmelig uerfaren med LSD, men noget siger mig, at det er mærkernes skyld, at jeg ikke kunne føle nogen egentlig psykedelisk effekt.

Så Magnum...jeg tror bare at du skal vente til der kommer nogle anstændige mærker i omløb igen. Så skal du nok blive blæst af 160 µg :wink:

Vh CC

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Fredsduerne er gode!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Magnum skrev:
Jeg og en kammerat købte for noget tid siden nogle mærker som vi ville prøve (vi er begge førstegangs brugere). Første gang tog vi hver 1½ mærke, på hvad jeg fik at vide var på 160 mics. Der fik ingen af nogen effekt. En uge efter besluttede vi os for at prøve igen og tog 2 mærker med en times mellemrum. Igen fik jeg ingen effekt. Dog blev min mate blæst efter at have suget et par bonghoveder. Mit spørgsmål er så : Hvorfor virker de ikke på mig?
Håber nogen kan hjælpe mig.

Magnum

Hvordan har i indtaget mærkerne?

I har forhåbentlig ikke bare skyllet dem ned med noget vand! ;D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
vi lod dem ligge på/under tungen i min. et kvarter før vi slugte dem, så det er nok ikke derfor..

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Jeg er heller ikke så erfaren på området. Men sidste (og eneste) gang det lykkeds mig at få fat på lsd fik jeg 8 mærker som vist nok hed krager. De sad sammen da jeg fik dem. 4 af dem gav jeg til en ven som aldrig rigtigt fik noget ud af dem.

Ud af de 4 jeg selv havde virkede det første overhovedet ikke. Det andet sendte mig steder hen jeg aldrig troede fandtes, kunne hverken se gå eller høre. Det tredie delte jeg med en anden og fik en acceptabel virkning. Det fjerde og femte (som jeg fik tilbage af min ven) gav ingen virkning overhovedet.

Jeg ved ikke om det kan skyldes dårlig fordeling på mærkerne...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]