Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: 2CI.. Hjælp
Junior medlem

Geografisk sted: København
Har læst noget om det her 2Ci...Hva er det for noget..Og hvor kan man evt få fat id en henne

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=99624/

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Citat:
Snedige narko-bagmænd har pillet en smule ved ecstasy-stoffets struktur for at gøre det lovligt

Shulgin er ikke en "snedig narko bagmand" :evil:

@psycode
Hvorfor læser du dog overhovedet i sådan en sladder avis, der ikke har læst ordentligt på lektien ?

Hvis du vil vide noget mere om 2C-I, kan du jo starte med at læse i Pihkal, eller UTFSE :!:

Senest rettet af tjalfe 13 sep 2004 15:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Ecstasy-lignende :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
En gammel og dårlig artikel, det rene lort de skriver. Godt gået BT.

Søg på 2C-I her på siden, der er masser om stoffet der er værd at læse. Læs også om det på http://www.erowid.org

Hvis du stadig mangler noget hjælp omkring det, da der måske er noget der ikke er gennemgået her på siden (tvivler jeg på) burde du oprette et topic, dog i det rigtige forum som er Syntetiske stoffer :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Godt nok har jeg kun prøvet det én gang, men ecstasy lignende er det fandme ikke, det er helt sikkert! :)

Btw:

psychedelia.dk skrev:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Lidt lige som svampe, bare sådan mere "syntetisk" i oplevelsen hvis man kan sige det sådan. Og jeg er helt enig med Axia, stoffet minder ikke særlig meget om MDMA i trippet :!:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ud fra min begrænsede erfaring med stoffet(prøvet det en enkelt gang) vil jeg sige at det jeg har prøvet som det minder mest om, er LSD. Dog er det som om der er en ganske lille vægtning mod positive følelser i lighed med MDMA, men det er på ingen måde dominerende. Så jeg vil sige meget psykedelisk, og en lille smule empatogent.

Og så hører denne tråd vel egentlig mere hjemme i syntetiske, eller hvad? :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Synes det er mere overfladisk og knapt så dybt som fx. svampe og syre. Dertil kommer at det er utrolig visuelt. Ovenstående faktorer gør at 2C-I er et godt begynderstof som også mere erfarne psykonauter kan more sig med! :)

/karma!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Siger DU at det ikke er dybt Halifaxxx? Har du glemt vores lille fejldosering den dystre nat i kælderen?

Selv syns jeg 2C-I er et skønt stof, det kan sagtens være et begynderstof, men det kan ihvertfald også bruges på en effektiv psykedelisk måde!

Selv ynder jeg at blande det med LSD eller lidt svampe, det giver en helt genial kombo... Små doser af begge dele med en lille skvis 2C-I oveni, så er natten sgu reddet!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
På mig virker 2C-I heller ikke særligt overfladisk.

Jeg synes også det er et virkeligt fantastisk stof og af de personer jeg har mødt, der har prøvet det, som både har været erfarne og nybegyndere har alle været glade for det. Og ja så er det lige det mere visuelt - det kan være ret flot i store doser :shock:

Et minus er at jeg og de personer jeg plejer at trippe med stort set altid får ondt i maven.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*noname* Haha, nej det har jeg ikke og det gør jeg heller aldrig! Jeg sagde heller ikke at det ikke var dybt, men at det normaltvis ikke er ligeså dybt som eksempelvis svampe og syre. Den episode du dér omtaler var fucking dyb(!!!), men det vil jeg heller ikke betragte som den gængse 2C-I-oplevelse! :wink:

/karma!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]