Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Goddag!

Jeg har fået fat på et glas med ca. 100 "Doltard" i, dvs. det er 30 mg morfinsulfat, og det er depot. De er godt nok 2 år for gamle, men det gør da ikke noget? (Mener jeg at ha læst mig til...)

Har hørt noget om at de skal knuses hvis det er depot?

For lige at teste dem, spiste jeg 3 igår aftes, og virkningen begyndte først at træde ind efter ca. 2 timer, hvor jeg (desværre) kun blev halvskæv. Kan det have noget med at gøre at de skal knuses?

Det skal lige siges at jeg stadig er lidt halvbasket her til morgen, men intet i forhold til hvad jeg kan blive. Er rimelig hærdet på opiatområdet, men det er dog stadigvæk meget lang tid siden jeg sidst har indtaget noget i den "genre", så det burde da ikke betyde noget?

Håber nogen kan hjælpe... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hejsa der....
Ja den er god nok.Hvis du tager "depot medicin",skal du altid omgå depot virkningen (hvis du vil lamme dig vel og mærket).Det gøres bedst ved at knuse skidtet så godt som muligt.

Problemet ved nogle af de Morfin depot præparater,er at de "beads" der ligger indeni,er så små,så man nærmest må sidde med en gammeldags morter for at få dem helt knust,hvilket sikkert også er meningen (at gøre det så svært som muligt).

At de er 2 år gamle skulle ikke betyde noget,hvis de ellers har stået i et skab eller lign.

Iøvrigt kan du godt forberede dig på en lang skævert,men så længe du ikke har taget mere skulle du være okay. :)

Titel:
ja kan kun give gonzo rat. men state nu stille ud og ikke hverdag .det er nok det stof du hurtigs blive hug på og får den største tolerence af

mvh trold

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Okay tusind tak for svarene, det var lige noget jeg kunne bruge :)

Vil forsøge mig igen her i weekenden (med at knuse dem), så håber det bliver bedre ;)

Igen, tak for svarene! (Skal nok passe på, vil ik' blive hooked (selvom man selvf. ikke kan sige at "det vil man ikke"))

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]