Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: My Place
Nu har jeg været så heldig (eller hvad?), at kunne få fat på noget meth-amfetamin. Men ved ikke om jeg vil købe det, så har læst en del her, på erowid osv. Men intet overgår personlige erfaringer.
Så, er der nogle her inde der har prøvet det? og mest af alt, hvordan er det forskelligt fra "almindelig" amfetamin? Endnu værre tømmermænd dagen efter?! Har læst mig til at det skulle være 3-5 gange så potent som alm.amf.m men er det det eneste? Dobbelt så svært at falde i søvn? dobbelt så lille dillergøj? eller hvad?

mvh.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Mindes en der for et stykke tid siden skrev en masse om hans erfaringer med det. Har søgt lidt hurtigt både i trip rapporter og her på forummet uden held.
Mener at det var daffy duck, men kan ikke finde det :?

Medlem
Brugeravatar

m.UNIT skrev:
Nu har jeg været så heldig (eller hvad?), at kunne få fat på noget meth-amfetamin. Men ved ikke om jeg vil købe det, så har læst en del her, på erowid osv. Men intet overgår personlige erfaringer.
Så, er der nogle her inde der har prøvet det? og mest af alt, hvordan er det forskelligt fra "almindelig" amfetamin? Endnu værre tømmermænd dagen efter?! Har læst mig til at det skulle være 3-5 gange så potent som alm.amf.m men er det det eneste? Dobbelt så svært at falde i søvn? dobbelt så lille dillergøj? eller hvad?

mvh.

Hvis du har prøvet amf nok gange til at kende stoffets virkning ud og ind - så ville jeg godt mene du KUNNE købe det.

Men du skal regne med at det er meget stærkere end almindelig amfetamin. Kommer self. an på hvor godt/rent det din dealer har, er.

Personligt så har jeg prøvet det 2gange.

Jeg syntes det er en rigtig rigtig god opkvikker, yderst euforisk (på den speedede måde).

Det ville være en stor dumhed at begynde at tage det når du ankommer til festen (f.eks.).
Da du ikke ville kunne sove om natten.
Og glem alt om beroligende piller ell. sovepiller - det er alt for belastende for hjertet og kroppen hvis du også fylder dig med det, efter min mening.

Start derimod med at tage lidt hen af dagen. Bare en streg på størrelse med undersiden af en lighter, halveret i tykkelsen.

Syntes ikke det er værre end "normal" amf dagen efter, det er jo som man tar´ det :)

Og dilleren kan kun skrympe ind så meget den nu end kan. Altså, bare fordi det er meth´ skrymper den ikke mere ind end den plejer ved. amf og f.eks. ecstasy.

Men ja, du er en af de "heldige" der kan få det... Har ikk set det i et godt stykke tid efterhånden - folk er grådige :cry: hehe :wink:

God tur :o)

Titel:
Medlem

Det er sikkert godt cuttet, men hvad kan man forvente? det ses jo så sjældent meth. Har fået at vide det er lyserødt/rødligt, og det må vel være tegn på at det er cuttet med noget stas. Det er mest det med ikke at kunne sove jeg er bange for.. Hader det.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
IN$DU skrev:
Og glem alt om beroligende piller ell. sovepiller - det er alt for belastende for hjertet og kroppen hvis du også fylder dig med det, efter min mening.

Det synes jeg lyder underligt, har du nogen kilder?

-Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
IN$DU underbyg venligst de påstande!

Titel:
Medlem

Jeg har ikke tænkt mig at tage sovepiller el. lign. ligegyldigt hvad! og har desuden heller aldrig gjort det. Hvis jeg ikke kan sove, hvilket ikke plejer at være et problem specielt ikke hvis jeg sniffer det, så ryger jeg lidt tjald til at falde ned på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
BRB skrev:
Mindes en der for et stykke tid siden skrev en masse om hans erfaringer med det. Har søgt lidt hurtigt både i trip rapporter og her på forummet uden held.

OT: Jeg mindes også en meth-rapport af Daffy - hvor er den blevet af?

Titel:
Insane psychedelia user!

AoD skrev:
BRB skrev:

OT: Jeg mindes også en meth-rapport af Daffy - hvor er den blevet af?

Den er åbenbart forsvundet... men den hed "Meth Duck" så hut jeg visker.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Håber at den dukker op igen, for svjh var den rigtig god og med mange erfaringer.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
BRB skrev:
Håber at den dukker op igen, for svjh var den rigtig god og med mange erfaringer.

Ja, den dukker nok op sammen med julemanden d. 24/12 :lol:

Skæmt til side...men det kunne jo også tænkes, at anden selv havde slettet den og vi kommer til at vente forgæves juleaften???

Vh CC

Titel:
Medlem

En lille update til de interreserede:
Så har jeg fået det. Rød/brunt, klistret (er lagt til tøre!) og med en lugt af amf jeg ALDRIG har oplevet før! det er MEGET stærk i lugten. Karakteristisk amf lugt.
På lørdag skal det prøves, glæder mig og regner med at gå frem ad med små streger.

Hygge.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det lyder satme nasty!

Hvis du søger lidt rundt, vil du opdage at ren Methamfetamin (og for den sags skyld også normal Amfetamin) er fuldstændigt lugtfrit!
Vi har en god guide til oprensning af Amfetamin - tjek den ud!
I det mindste vil jeg foreslå dig at vaske det med kold Acetone.

Titel:
Medlem

Hmm... lyder underligt.
Nu taler jeg selvfølgelig ud fra egne erfaringer, og ikke en kemisk hjerne. Det amf jeg har fået tidligere har denne "amf" lugt altid været proportionel med virkningen/kvaliteten.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
m.UNIT skrev:
Hmm... lyder underligt.
Nu taler jeg selvfølgelig ud fra egne erfaringer, og ikke en kemisk hjerne. Det amf jeg har fået tidligere har denne "amf" lugt altid været proportionel med virkningen/kvaliteten.

Det topic er blevet diskuteret ret grundigt, og det blev slået fast at god amf ikke lugter. Lugter dit amf/methamf er det fordi det indeholder uomdannede kemikalier, hvilket kun gør det mindre sundt at tage, ikke stærkere.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Ja det kan jeg se, har lige læst den sticky der er om amf.
Men igen tak for svarerne, og jeg skal nok vende tilbage med en triprapport, HVIS det er MEGET anderledes end "alm. amf."

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bare af nysgerrighed, har du fået det præsenteret som "rent" - dvs. 5 gange kraftigere end normal amf?

(Og betalt den tilsvarende højere pris?)

Titel:
Medlem

Nej. Har fået det præsenteret som "meta-amfetamin" (hehe), og prisen er ikke andet end 50kr mere en jeg gir' for normal amf.
Så jo, jeg ved godt at det ikke er helt rent og at chancen for det bare virker som normal amf også er der. Men hva faen', jeg overlever nok den krølle fifty jeg skulle spilde, hvis det viser sig at være bluf.

Det eneste lille "bevis" jeg har, er en hærdet fyr som prøvede det i sidste weekend, og han blev helt blæst (sagde han), og han er som sagt en der, hva kan man sige, har prøvet det før. :wink:
Men stadig ingen garant for at det er rent meth. Hvilket jo nok er tvivlsomt på disse kanter.

Medlem
Brugeravatar

IN$DU skrev:
Det ville være en stor dumhed at begynde at tage det når du ankommer til festen (f.eks.).
Da du ikke ville kunne sove om natten.

Trækker mine ord tilbage.

Det jeg ville have sagt var:

Personligt, så ville jeg ikke fylde mig med sovepiller hvis jeg har taget amf, da jeg har taget et opkvikkende stof - og forinden gjort op med mig selv hvad virkningerne og bivirkningerne er ved stoffet.
Jeg ville tage det sure med det søde, og så ellers se noget film hvis jeg ikke kunne sove.

Du tager amf for energi, dens opkvikkende effekt, og fordi du skal være vågen i længere tid end normalt <-- Sådan har jeg det.
Og kan ikk se hvor sovepiller kommer ind i billedet, det er da det komplet modsatte?

Jeg beklager jeg lagde en skrøne på boardet, med at sovepiller er skadelige. Det var nu ellers min opfattelse at de i hvertfald ikke kunne være godt.

Hygge

Titel:
Insane psychedelia user!

Du har ikke overvejet at der kommer et punkt hvor man er træt af at være stimuleret, og egentligt bare gerne vil falde til ro, men kroppen ikke kan? Her kommer den herlige kemi, i form af sovepiller, ind i billedet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]