Hmmm... svampe som party drugs. Tjah.. hvis man mener at det fungerer. Personligt bliver jeg en smule skeptisk og utryg ved ideen. Men det er jo ikke noget jeg skal bestemme.
Bare lad være med at freake ud på strøget i en ukontrolabel combo, for bagefter at ende som 'svampemorder'. Det er bad publicity skal jeg sige jer... Hop heller ikke ud fra noget højt - vel!?, og gener kun jer selv, please!
Nå ja. Det var ikke for at fordømme nogen
Hvad angår ugentligt indtag af LSD (her bliver jeg i øvrigt også skeptisk), så indtog Timothy Leary LSD en gang om ugen i vist nok 20 år, i sit dertil specielt indrettede tripperrum. Jeg tror ikke, at det var det han fik prostatakræft af (!?), og hans mentale evner lader da også til at have været ok, selvom han selvfølgelig var lidt flippet på sine punkter.
Men tager man syre med hyppigere frekvens end en uges mellemrum, så må man nok forudse nedsat effekt på grund af tolerance, som det allerede er nævnt her i tråden.
Der er i øvrigt krydstolerance mellem svampe og LSD (mellem tryptraminer), så man kan ikke engang bare skifte mellem stofferne, hvis man nu absolut ville trippe flere gange om ugen.
Jeg har selv engang oplevet en stor skuffelse over ikke at kunne mærke mine 200 microgram syremærker ret meget, selvom jeg åd tre fire stykker af dem til sidst (det skal siges, at det var ALD-52) - indtil det gik op for mig, at jeg jo havde været på svampe et par dage i forvejen...

he he.. man lærer hele livet