Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tjaaaa...

Kan man være totalt tolerant overfor E ?

Jeg har prøvet E to gange nu, og der er intet sket.

1. gang var til en lille fest, hvor jeg fik indtaget 2 x Hvid Armani, og der skete intet. Jeg var lidt rastløs, men ellers ikke andet. Fik forklaret at den hvide armani jeg fik ikke var særlig god, og det var derfor.

Men så fik jeg her i går 1 x Mitsubitzu (trekantet) og 1 x Gul Armani. Dem skulle der være tjep på, men efter at have indtaget ½ Mitsu, og så en ½ igen efter ½ time, så kunne jeg intet mærke (I en kop the). Da der så var gået 1½ time, og jeg STADIGVÆK ikke kunne mærke noget, knuste jeg Armani'en, og smed ½-delen i en kop, og lagde en streg op af den anden halve. Efter at have indtaget det, skete der noget... Jeg blev sulten. :( Men det var nok fordi jeg ikke havde fået mad i et lille stykke tid. :D

Mine pupiller var f****** store, RIGTIG store, men jeg kunne intet mærke.

Så er jeg bare fuldstændig immun overfor E eller hvad sker der ?

Er der nogen der har lign. "problemer" ?

Har søgt, men kan ik finde noget

Titel:
Insane psychedelia user!

tjah... tager du noget medicin ved siden af, af den ene eller anden slags ?

Titel:
Medlem

Hmm, tja det må jo virke på dig siden dine pupiller bliver store. Var du påvirket af andet på det tidspunkt? Hvis man ikke har indtaget andet er det jo ikke fordi man bliver total blæst på 1½ pille, men stadig ville jeg da mene at du sagtens skulle kunne mærke det..

Kunne du heller ikke mærke at du blev rigtig godt tilpas, eller i hvert fald bare kom i bedre humør?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
jeg havde det på samme måde! men da jeg så kom til min kex nr.5 blev jeg totalt blæst!
så hvis du har det som mig. så pas på de ikke tar røven på dig!
mere at du ikke lige spiser 2 fordi dan første ikke virkede! :D

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Hvis man ikke har indtaget andet er det jo ikke fordi man bliver total blæst på 1½ pille, men stadig ville jeg da mene at du sagtens skulle kunne mærke det..

Det vil jeg nu ikke mene. Første gang jeg spiste en tablet blev jeg MEGET blæst af den. Og jeg kender flere der blev rigtigt blæste første gang hvor de kun spiste en.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Iodjini skrev:
Det vil jeg nu ikke mene. Første gang jeg spiste en tablet blev jeg MEGET blæst af den. Og jeg kender flere der blev rigtigt blæste første gang hvor de kun spiste en.

Mvh.

Hørt :lol:

Titel:
Medlem

Iodjini skrev:
Citat:
Hvis man ikke har indtaget andet er det jo ikke fordi man bliver total blæst på 1½ pille, men stadig ville jeg da mene at du sagtens skulle kunne mærke det..

Mvh.

Var du så ikke fuld i forvejen, eller påvirket af andet?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
@ troo_L_S: De fleste jeg kender, blev fucked første gang af 1 pille. Det gælder i øvrigt også mig selv, Jeg var virkelig brændt! Jeg ved ikke om det er mig der er blevet tolerant, eller om pillerne bare er blevet dårligere med tiden, men et eller andet er der sket.

@Xp3rt: Jeg har godt nok haft fingrene i piller, stortset uden effekt, her på det sidste. Jeg kan bare ikke forstå, at du skulle have fået fat i 3 forskellige slags, som var lige dårlige. Var der nogen af dine kammerater, som tog pillerne? Fik de en virkning?
Jeg har godt nok aldrig før mødt en, som var 100% tolerant over for skidtet. Men der er jo forskel på folks hjerner.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Senest rettet af miss84 05 jan 2005 12:50, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hemmeligheden ved at tage MDMA, ligger i at tage en ordentlig dosis til at starte med (dvs. 100+ mg. eller 2 gennemsnits-piller)

Hvis man går en helt aften og spiser halve og hele piller (generelt 30-60 mg.) bliver man sgu aldrig ordentlig stegt, hvor mange man så spiser.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg tager ingen anden medicin end den grønne urt med den dejlige smag, og det betyder da ikke noget gør det ?

Jeg synes bare det er ret mærkeligt.

Det eneste der blev forandret var at det føltes anderledes at gå. Men det var også det hele. Og jo, jeg blev glad, men ik mere end jeg ville blive af en pind. Det er svært at beskrive, men man kan sige efter 1 Mitzu og 1 Gul Armani, føltes det som om man lige havde drukket to-tre øl. Og det er jo ikke helt meningen ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Det der med at æde halve og kvarte løbende holder ikke, giver bare en mærkelig uro i kroppen.....

Skaf dig nogle gode kiks og æd 3 på en gang eller evt. æd 2 1/2 og nup den sidste halve i næsen så burde der ske noget!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: White Lanes
Det lyder fandme underligt... Var selv blæst i vildt lang tid første gang jeg prøvede(grøn ferrari).... Tror altså, at du har været uheldig eller bare er født totalt resistent overfor det fantastiske stof :) for de kukker du har spist er helt sikkert normalt iorden. Fik både de 3-kantede mitsuer og orange Armani for første gang nytårsaften og de var FANTASTISKE :shock: :D

Startede med Mitsuen og var totalt bøjet i 1-2 timer. Senere fik jeg 1 orange armani og der er sat'me godt sus på den kix. Var vind og forBLÆST :D

Du kan jo også bare have været uheldig for der er nogen dage hvor de bare ikke virker :cry:

Men drop det med kvarte og halve... Den eneste grund til at splitte en kiks er for at få 2 * ½ på en gang, så kommer rushed så dejligt hurtigt og hårdt :D

Titel:
Site Admin

Jeg er også meget resistent over for MDMA. Har altid været det fra dag 1 jeg prøvede det. Der skal 180 mg til før jeg begynder at få noget der ligner "ekstase-følelse" af det... Ikke engang der bliver jeg ordenligt smækket. For rigtigt at få en super dejlig følelse ud af det (som man altid hører folk fable om), skal der preloades med fornuftige mængder 5-HTP og LSD. Men så sker der også sager skal jeg love for!

Tror jeg har en slags naturlig seretonin-overbalance, som gør at der skal enorme mængder ud før der er en stor forskel fra dagligdagen (ja, jeg er mere eller mindre altid irriterende lalleglad). Det kan være det er det samme du lider af.

Titel:
Dedikeret medlem

Det lyder som naturlig resistens, så mit råd er også at lægge ud med 2 piller og så 1 time efter redosere med 1 alt efter om du føler du kan klare mere.

Bliver personligt enormt ristet på 2 piller, måske endda lige i overkanten.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Var du så ikke fuld i forvejen, eller påvirket af andet?

Jeg havde vel indtaget 6-7 genstande i løbet af 2-3 timer før så jeg var ikke synderligt påvirket af alkohol. Jeg havde ikke indtaget andet overhovedet den dag, var bare genrelt i godt humør :P

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Junior medlem

Kan man være totalt tolerant overfor E ?

vil lige sige de gule virker ikke ret godt :? så nej æde de 3 kante så for du en flyvetur :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Synes personligt de runde mitsubishi piller var enormt kraftige, ved ikke om de florerer mere. Så dem sidst for en måned siden i Jylland?

De trekantede skulle også virke, men have nogen nasty bivirkninger som opkast osv.?

Ladykuk: Har nu kun hørt godt om de orange armani. Hvad mener du med gule??

Titel:
Insane psychedelia user!

I min funktion af überbitch i Syntetiske stoffer, føler jeg, at jeg bør gribe ind og pointere at, hvis I vil diskutere ecstasy-tabletter, så er det ikke her det foregår. Pillrepports har en dansk sektion, som jeg opfordrer jer til at bruge!

Titel: tjae..
Junior medlem

Jeg har hørt at nogen af de trekantet mitzuer sq være falske! Og de gule armani har jeg selv erfaret de ikke har så meget "skud". Hvis det er muligt så prøv at spis 2 blå rolex.. Sådan lyder mit råd i hvert fald ;) held og lykke.. hæhæ

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
darios51 > Hvilken del af "hvis I vil diskutere ecstasy-tabletter, så er det ikke her det foregår" er det du ikke fatter ???

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]