Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 aug 2025 22:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 88 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
B3ND skrev:
virker sku som om han næsten er den eneste der er enig med dankdawg! :roll:

Dextrose skrev:
Hørt, dawg!

Jeg er selv pisseforarget over debatten der kører omkring narko og techno for tiden, og alle de arrangører der slikker røv på panserne.
Jeg vil mene, at man som festarrangør, har ansvar for at beskytte sine gæsters privatliv, så de netop ikke bliver udsat for nedværdigende behandling, som det f.eks. er at blive rodet i lommerne af et svin, ud på morgenen når man er pisseblæst.

Læs og forstå, B3NDte! :roll:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Fanny skrev:

Jeg synes denne diskussion er løbet af sporet for længe siden...

Din øverste sætning er i den grad selvmodsigende: du skriver at du ikke er fordømmende, men politiet ER nogle bøller. Tsk tsk.

Tidligere i denne tråd anerkendte du dog, at der kunne findes nogle venlige og rare betjente. Det kan du åbenbart ikke mere, hvilket bare viser hvordan din holdning skrider alt efter hvor hidsig du bliver.

Den "viden" du hævder du har, handler om dit eget subjektive møde med nogle mennesker som er inden for politiet. Den kan umuligt omfatte alle betjente, da du ikke har været i kontakt med dem alle. Derfor finder jeg det urimeligt at du hævder at din viden er lov, og at det ikke står til diskussion! Hvis du derimod sagde at det var din holdning om politiet, så kunne vi få en debat igang herinde, men på den måde du diskuterer på, er dit ord lov, og vi andre blot uvidende, røvslikkende tåber!
Ak hvor er det dog uretfærdigt at du har lært så meget om livet, og vi andre ikke har fattet en skid!

Hilsen Fanny

Det er ikke selvmodsigende. Jeg fordømmer dem, fordi de er nogle bøller.

Jeg vil stadig mene at der helt sikkert er flinke og rare betjente,men desværre håndhæver de en svinsk lov.Personligt ville jeg aldrig omgås privat eller hilse på en betjent hvis jeg mødte en et sted. Jeg mener at man bør udstøde dem .

Nej, jeg har ikke mødt alle betjente. Men igen, de anholder og fængsler uskyldige. Og jeg køber ikke den der gamle undskyldning fra Nürnberg-processerne om at de bare følger ordrer.

Du behøver ikke at synes at mit ord er lov. Det har jeg ikke hævdet. Selvfølgelig er det min holdning, det er jomig der siger det..det er da indlysende.

Du skal bare forklare mig hvorfor du forsvarer mennesker der sætter folk i fængsel fordi de sælger stoffer. Synes du det er rigtigt at gøre?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes at politifolk som støver rundt i folks lommer og sætter folk i brummen eller giver bøder for at have stoffer er nogen fasciser og jeg synes det er for latterligt hvis de ikke kan sige fra...

Jeg mener det er for nemt at sige at det er deres job....

Hvis de gør noget som de selv mener er umoralsk bare fordi det er deres job, så ville de have været gode kandidater for SS

Men hvis en politimand lod mig take narko i fred og ellers holdt nallerne fra andre folks narko men fanger nogen rigtige forbrydere istedet, røvere osv. så er det fint for mig...

Men magt det tiltrækker de forkerte mennesker og politifolk de udøver ofte deres magt over for folk, berettiget eller ikke...

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror faktisk ikke jeg ville have haft nogen konflikter med politiet, hvis vi ikke havde haft en narkolovgivning...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny skrev:
Politiet er politikernes lakajer. De har magt til at straffe dig, hvis du langer ud efter dem. Det er ikke politiet men politikken som skal laves om, for det er den, som sender signalet til politiet om, at de de bare må vade ind i folks hjem hvis de har den mindste mistanke til at der er "narko" eller anden kriminalitet, bare for at nævne et.

Jeg forstår godt din frustration Dankdawg, men jeg tror bare ikke at det er særlig konstruktivt i situationen at stå og kalde politiet for "svin" og andre passende betegnelser, hvis man vil have dem til at forstå, at de gør noget forkert. Det vil næsten være at give dem en gave, hvor man giver dem adgang til at bruge vold, fordi de føler sig truet af ens opførsel.

Skal der laves noget om, er det ikke den enkelte betjent, men politikken bag ham.

Det vil sige at du ikke mener der er noget i vejen med en person(politimand) der har det helt fint med at være et svin, så længe han har fået lov til det af regeringen? De er nogle flinke folk, som blot følger ordrer, og derfor er de helt okay? Ligesom kz-bødlerne(for nu at bruge danks eksempel, som faktisk rammer ret godt plet) var nogle fine fyre?

Jeg forstår godt hvad du mener, tingene ændrer sig sgu nok ikke før lovgivningen bliver lavet om, men hvis en politimand håndhæver en svinsk lovgivning, bakker han jo aktivt op om loven med sine handlinger, og er derfor ikke et hak bedre end dem der vedtager lovene. Og hvis han ikke er enig i loven, kunne han jo have fundet sig et andet job, men det gjorde han jo så ikke.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Nu har jeg så vidt muligt prøvet at følge med i denne tråd.

I snakker meget om at politimanden håndhæver en svinsk lovgivning, men det er vel hamrende subjektivt om den er svinsk eller ej. Jeg tror ikke der f.eks. er ret mange betjente der tror på at stoffer gør noget som helst godt, og derfor vil de også tage dem fra jer (os).

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
m.UNIT skrev:
Nu har jeg så vidt muligt prøvet at følge med i denne tråd.

I snakker meget om at politimanden håndhæver en svinsk lovgivning, men det er vel hamrende subjektivt om den er svinsk eller ej. Jeg tror ikke der f.eks. er ret mange betjente der tror på at stoffer gør noget som helst godt, og derfor vil de også tage dem fra jer (os).

Det er sq da kun fordi de ikke fatter en skid

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Wankers...

//Edit: Topic flyttet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 88 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]