Fanny skrev:
Jeg synes denne diskussion er løbet af sporet for længe siden...
Din øverste sætning er i den grad selvmodsigende: du skriver at du ikke er fordømmende, men politiet ER nogle bøller. Tsk tsk.
Tidligere i denne tråd anerkendte du dog, at der kunne findes nogle venlige og rare betjente. Det kan du åbenbart ikke mere, hvilket bare viser hvordan din holdning skrider alt efter hvor hidsig du bliver.
Den "viden" du hævder du har, handler om dit eget subjektive møde med nogle mennesker som er inden for politiet. Den kan umuligt omfatte alle betjente, da du ikke har været i kontakt med dem alle. Derfor finder jeg det urimeligt at du hævder at din viden er lov, og at det ikke står til diskussion! Hvis du derimod sagde at det var din holdning om politiet, så kunne vi få en debat igang herinde, men på den måde du diskuterer på, er dit ord lov, og vi andre blot uvidende, røvslikkende tåber!
Ak hvor er det dog uretfærdigt at du har lært så meget om livet, og vi andre ikke har fattet en skid!
Hilsen Fanny
Det er ikke selvmodsigende. Jeg fordømmer dem, fordi de er nogle bøller.
Jeg vil stadig mene at der helt sikkert er flinke og rare betjente,men desværre håndhæver de en svinsk lov.Personligt ville jeg aldrig omgås privat eller hilse på en betjent hvis jeg mødte en et sted. Jeg mener at man bør udstøde dem .
Nej, jeg har ikke mødt alle betjente. Men igen, de anholder og fængsler uskyldige. Og jeg køber ikke den der gamle undskyldning fra Nürnberg-processerne om at de bare følger ordrer.
Du behøver ikke at synes at mit ord er lov. Det har jeg ikke hævdet. Selvfølgelig er det min holdning, det er jomig der siger det..det er da indlysende.
Du skal bare forklare mig hvorfor du forsvarer mennesker der sætter folk i fængsel fordi de sælger stoffer. Synes du det er rigtigt at gøre?