Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: SydNordJylland
Jeg havde en teori om at coke ville få en længere holdbarhed, hvis jeg tog antidressivet cipralex, som jeg har forstået skal hæmme optagelsen af dopamin, og coken skulle så udløse en masse dopamin, som kunne ligge og vente på at blive optaget. Jeg testede dette nytårsaften, ved en time inden den første streg cola poppede jeg to 10mg cipralex, hvor på jeg oplevede at coken FIK en længere påvirkningstid*, men bedøvelsen i kraniet gik væk efter normal tid. Efter et par timer, begyndte jeg så bare at indtage alt mellem himmel og jord, sniffede kix, amf og mere cola, men blev sat i stilstand af stoffernes kraft og fik entlig ikke det helt store ud af nytårsaften. Heldigvis kunne jeg gå kold på "benzo'er" hvilket jeg varmt kan anbefale at bruge som "gåkoldstof".

Efter denne ene gang med antidepressiv og centralstimulerende stoffer, og ingen anden liniende erfaring kan jeg kun fra råde folk at tage en antidressiv for at opnå længere virkning af coke, brug istedet antidepressiverne dagen efter når cola er stoppet og man har fået sovet en smule.

*Jeg følte at coken fik en længere holdbarhed, men kan lige så godt være fordi min hjerne havde instillet sig på dens teori.

Titel:
Medlem

Du sniffede s'gudda ikke kix nytårsaften! Vi havde jo ikke nogen... Eller fik du nogen af Thomas?

Og skal det her ikke flyttes til psilocybin-svampe*?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Fedt med et kvalificeret råd fra en velinformeret og ansvarsfuld person...

Platuglen nr. 1 skrev:
Efter et par timer, begyndte jeg så bare at indtage alt mellem himmel og jord, sniffede kix, amf og mere cola, men blev sat i stilstand af stoffernes kraft og fik entlig ikke det helt store ud af nytårsaften.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cipralex er et SSRI.
Det hæmmer genoptagelsen af serotonin - ikke dopamin.

So what you did, is just plain stupid!

Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Platuglen nr. 1 skrev:
Jeg havde en teori om at coke ville få en længere holdbarhed, hvis jeg tog antidressivet cipralex, som jeg har forstået skal hæmme optagelsen af dopamin, og coken skulle så udløse en masse dopamin, som kunne ligge og vente på at blive optaget.

Som Dex skriver hæmmer det genoptagelsen af serotonin og ikke dopamin..
Så skulle man jo tro at det ville forlænge virkningen af MDMA da det jo udløsesr serotonin, men det gør det ikke. Da du ved at blokere genoptagelsen netop blokerer det sted hvor stoffet også binder sig..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Til gengæld er 40 mg. Cipramil/Cipralex perfekt harm reduction efter MDMA.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja okay så siger vi serotonin, dopamin eller noradrenalin, tag det hele under et tag: transmitterstoffer, i følge Henrik Rindom udløses der mere serotonin ved coke end amf og kix og ja jeg sad på en virksomheder der skal få folk i arbejde kl. lort efter en lang gå tur.

Det hæmmer genoptagelsen. hvilket vil betyde at stoffet istedet for at blive genoptaget. bliver liggende i synapsen i nervecellen, med mindre synasen springer.

Skulle nogle have lyst til en elektroninsk udgave af Rusmidlernes Biologi så send mig en mail insanicater@hotmail.com

Til "ham fra politiskolen"
Den streg The Man lagde op til mig som han forslog mig at dele med dig var kix og coke, den der mega fucked op "fra en ende til et hjørne streg"

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det skal lige siges jeg ikke har rørt nogen former for centralstimulerende stoffer Amf,Kix,Coke siden nytår. Men så ryger jeg EN LANG JOINT hver dag og lørdag og fredag og hverdag.
Jeg vil hellere æde en svamp end at æde en amf

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Øh, dette har vist ikke noget at gøre med medaljens bageside. Jeg smider den lige over i Syntetiske.

Hilsen Fanny

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Øh, dette har vist ikke noget at gøre med medaljens bageside. Jeg smider den lige over i Syntetiske.

Bagsiden af alt dette var, at jeg missede alt det sjove, i en stor misforståelse, og jeg eksperimenterede med antidepressiv og et central stimulerende stof hvilket gav negativ energi, som mine medmennesker nytårsaften måtte slæbe rundt med, en indre negativ energi der aflades på andre, det var hvad jeg oplevede nytårsaften ud over skål og ballade, jeg føler dog ingen skyld i forhold til dem, jeg har aflastet min negative energi på, men håber de kunne og kan acceptere mig.

Titel:
Junior medlem

Må jeg lige indskyde noget? Ja, jeg har lige registreret mig, efter at have luret på psychedelia et halvt års tid.

Jeg vil på det kraftigeste fraråde folk at "lege" med antidepressiver. Det kan være noget voldsomt stof hvis man ikke passer på. Bare lige en observation. Bivirkingerne kan være mange og rigtigt ubehagelige.

*Smutter ud og lurer igen*

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
der er da ik rigtig nogen ide i at tage kola og kex samtidig, min erfaring er at kolaen neotralisere kexen... så det da bare spild...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]