Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej allesammen..
Jeg skal i aften for første gang prøve E, jeg har købt en pille. Den er orange med lidt blå "prikker" min kammerat sagde at de var meget milde, og gode til første gang. Der er ikke rigitig et mærke trykt i den, eller jo men det er ikke til at se hvad det er..
Nogen som kender den og kan sige go for den?

Mvh Cappe

UPDATE:

Så, allesammen.. Har været i sommerhus fra søn-fredag, men jeg prøvede det som sagt sidste fredag, det startede med at jeg var ude at spise med min kæreste, tag selv æder på en kinesisk. Da vi kommer hjem tager jeg til fest alene med nogle gutter, og hun bliver derhjemme. Jeg spiser så en halv på vej ud til festen, der går ca. en halv time så bliver min brystvorter mega stive, og forbliver sådan resten af aftenen. Ud over det kunne jeg slet ikke mærke noget.
Jeg ved ikke om det var pga. alt den mad eller hvad?? :?
Den sidste halv spiste jeg så i søndags i sommerhuset.. Der gik igen ca. en halv time, så blev mine brystvorter helt stive, jeg begyndte at svede lidt, og havde det faktisk ret godt.. Sad og snakkede med nogle mennesker, der går et par timer og der bliver sat techno musik på.. Jeg hopper straks op og danser i ca. 1 time uafbrudt, det skal lige siges at jeg sjældent danser..
Nå men alt i alt i lidt skuffende trip, fik ikke det spykedeliske trip som jeg havde håbet på. Men blev glad og frisk osv.. Næste gang prøver jeg at tage en hel...

Mvh Cappe

Senest rettet af Cappe 18 feb 2005 22:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Læs reglerne inden du poster:

Hvad Psychedelia.dk ikke er til: Diskussion af de forskellige Ecstasy-piller - der findes andre sites lavet til dette formål.

Og under syntetiske: Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.

Titel:
Junior medlem

Sprry my bad.. sletter da igen så :?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det skal ikke forstås således, at vi ikke ønsker at folk spørger herinde, men lige dét emne forpester virkelig boardet, hvis det får frit løb. :)

Skulle du være i tvivl om noget angående ecstasy brug, så er du selvfølgelig velkommen til at formidle din nysgerrighed.

Bare ikke piller, piller, og atter piller. Se på Pillreports som Treasure anbefaler.

Hav en go' dag ellers.

Titel:
Junior medlem

Ja ok, er bare lidt nervøs/spændt om det nu er noget lort eller om det er godt det jeg har fået fat i.. Men kan I fortælle mig om virkningen? Hvordan føles det, og om jeg skal tage en halv eller en hel nu når det er første gang.. Har aldrig prøvet stoffer.. Andet end hash og svampe?

Mvh Cappe

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Der er mange emner på boardet, hvor det er diskuteret. Prøv at søge på stoffet i "Syntetiske".

Ecstasy betegnes som et mildt psykedelisk stof og/eller et emphatogen (se forklaring af ordet herunder).

For lige at ridse op, er virkningen stærkt euforisk, og jeg oplever personligt en større åbenhed (bl.a. en lettet kommunikation med andre/fremmede), og en større empatisk følelse (forståelse for/indsigt i andre individers følelsesliv).

Kropsfølelsen er ret ubeskrivelig - men ord som "let" og "orgasmisk" kan til nød sættes i denne forbindelse. :)

Jeg ville - nu hvor det er første gang - starte med en halv, og så vente lidt og se hvordan du reagerer på det. Dernæst kan du efter et par timer indtage en halv eller en hel pille oveni. Du bør undgå at indtage over 3 piller på en aften.

Det er ret forsigtigt - men - du kan være uheldig og støde på en en kraftig pille, eller en pille med uheldige indholdsstoffer. Better safe than sorry.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Cappe skrev:
Ja ok, er bare lidt nervøs/spændt om det nu er noget lort eller om det er godt det jeg har fået fat i.. Men kan I fortælle mig om virkningen? Hvordan føles det, og om jeg skal tage en halv eller en hel nu når det er første gang.. Har aldrig prøvet stoffer.. Andet end hash og svampe?

Mvh Cappe

du skal glæde dig :) men husk! første gang er en unik trip man får. så sørg for at alt er iorden. så som: ha noget psy musik. gode omgivelser uden forstyrrelser. evt. noget vand osv.
.
Efter som det er første gang kan du godt nøjes med en halv. også en halvtime senere tage den sidste halve.
virkningen er den at du bliver a.k.a hyperaktiv. du bliver glad for alt og dine omgivelser, hvis man sidder sammen med en ven, og snakker, kan man meget let komme til at sige noget "hemligt" som man egenligt ikke vil have andre ved.
Man føler sig for det meste godt tilpas og har det genneralt godt.
men som sagt. det er forskelligt fra person til person. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Ghost^^ skrev:
Cappe skrev:

Mvh Cappe

du skal glæde dig :) men husk! første gang er en unik trip man får. så sørg for at alt er iorden. så som: ha noget psy musik.

Hvorfor skal det være "psy-musik"? Og hvad er det? Tænker du på psy-trance, psykedelisk chill og sådan? Jeg hører ikke selv ret meget psy-trance og synes ærligt talt også, det er røvkedelig musik. Næ, rådet må vel være at sørge for noget musik, man selv finder behageligt, godt, whatever - både at røre sig til og at lytte til. Eller evt. helt at lade være med at høre musik, hvis man foretrækker det sådan.

Titel:
Junior medlem

Må man så høre hvor fedt det var ? :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

God Machine skrev:
Ghost^^ skrev:
Cappe skrev:

Mvh Cappe

du skal glæde dig :) men husk! første gang er en unik trip man får. så sørg for at alt er iorden. så som: ha noget psy musik.

Hvorfor skal det være "psy-musik"? Og hvad er det? Tænker du på psy-trance, psykedelisk chill og sådan? Jeg hører ikke selv ret meget psy-trance og synes ærligt talt også, det er røvkedelig musik. Næ, rådet må vel være at sørge for noget musik, man selv finder behageligt, godt, whatever - både at røre sig til og at lytte til. Eller evt. helt at lade være med at høre musik, hvis man foretrækker det sådan.

hvorfor psychedelic?
før hørte jeg bare techno aka hardstyle.
så var jeg nede ved en ven. han satte psy på "alien project" noget. og ja det lyder da lidt kedeligt. men ligepluselig får man et sygt trip på. jeg lukker bare øjene. ej mand det er jo mega svært at forklare.
personligt starter jeg op med techno også går den over i hardstyle vidre til psy til sidst... men folk har vel deres ejen måde til at få et fedt trip. jeg fortalte jo bare min :) "og mine venners"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
God Machine=> Hvordan fanden ka du sige psytrance er kedeligt? det kender du vist ik så meget til...!
men der findes da også helt klart noget kedeligt psytrance, ligesom der også findes kedeligt metal, hiphop, pop osv. sådan er det jo inden for det meste..
men du ka da langt fra sige det er kedeligt...! tror du har været uheldig med det du har hørt... prøv noget darkpsy, fungus funk eller bugfunk det er sku alt andet end kedeligt...

og så tilbage til emnet:
Gappe=> var det go tur?

Titel:
Dedikeret medlem

J. Mann skrev:
God Machine=> Hvordan fanden ka du sige psytrance er kedeligt? det kender du vist ik så meget til...!
men du ka da langt fra sige det er kedeligt...! tror du har været uheldig med det du har hørt... prøv noget darkpsy, fungus funk eller bugfunk det er sku alt andet end kedeligt...

Du kan da ikke bare sige, at hans meningen omkring psytrance er kedeligt ikke holder. Det er jo en smagssmag. Synes personligt at fungus funk osv. stinker. Men ja, offtopic :)

Hvordan gik turen Cappe ? Fandt du ud af hvilke tabletter det var ?
Smid evt. en triprapport :)

Titel:
Junior medlem

Så, allesammen.. Har været i sommerhus fra søn-fredag, men jeg prøvede det som sagt sidste fredag, det startede med at jeg var ude at spise med min kæreste, tag selv æder på en kinesisk. Da vi kommer hjem tager jeg til fest alene med nogle gutter, og hun bliver derhjemme. Jeg spiser så en halv på vej ud til festen, der går ca. en halv time så bliver min brystvorter mega stive, og forbliver sådan resten af aftenen. Ud over det kunne jeg slet ikke mærke noget.
Jeg ved ikke om det var pga. alt den mad eller hvad?? :?
Den sidste halv spiste jeg så i søndags i sommerhuset.. Der gik igen ca. en halv time, så blev mine brystvorter helt stive, jeg begyndte at svede lidt, og havde det faktisk ret godt.. Sad og snakkede med nogle mennesker, der går et par timer og der bliver sat techno musik på.. Jeg hopper straks op og danser i ca. 1 time uafbrudt, det skal lige siges at jeg sjældent danser..
Nå men alt i alt i lidt skuffende trip, fik ikke det spykedeliske trip som jeg havde håbet på. Men blev glad og frisk osv.. Næste gang prøver jeg at tage en hel...

Mvh Cappe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Hmm nu ved jeg ikke hvad du har prøvet af psykedeliske stoffer, men første gang du prøver at spise MDMA skal du ikke regne med at det er psykedelisk på den måde, som du nok lige havde forestillet dig det sku være. Personligt får jeg ikke et Psykedelisk trip af MDMA, men om det er fordi jeg aldrig har indtaget nok tør jeg så ikke sige. Ramt er jeg i hvert fald blevet, men ikke psykedelisk.. Har hørt at stoffet PMA skulle virke mere psykedelisk, men pas meget på med dette, hvis du skulle støde på dette stof..

:idea: Hvis du skulle gå hen og få det vildeste psykedeliske trip af MDMA vil jeg meget gerne høre fra dig.. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Cappe:

En halv pille er en meget lille dosis. Jeg ville højst sandsynligt heller ikke mærke det mindste. Hvis du vil prøve MDMA igen, skal du hæve den.

Titel:
Junior medlem

Nu ved jeg ikke så meget om hvad alle de forkortelser betyder.. Altså MDMA osv. men betyder det bare en extasy pisse?
Jeg har tænkt mig at prøve det igen, skal bare have fat på nogen. Og det er lidt pres for jeg kender sgu ingen pusher eller nogen som sælger der... Kun folk som sælger hash..
Men jeg skal kigge efter nogen igen, ved sgu bare ikke hvad der er godt og skidt.. Andet end at grøn folkevogn skal man holde sig fra :?
Kunne også rigtig godt tænke mig at prøve syre/LSD, enten i sukkerknalder eller på mærker, det lyder fedt udfra de triprapporter jeg har læst herinde i hvert fald...
Mvh Cappe

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tror du skal starte med noget der er lidt mildere end LSD hvis du er ny i branchen... LSD hører til den meget hårde gruppe stoffer, som rammer din psyke.. På dette stof kan du opleve ting som du ikke kan på nogen andre.. the good AND the bad ways...

BRB har ret i at du nok skal hæve indtagelsen, men du skal passe på med hvad du tager.. når du anskaffer dig stofferne skal du undersøge dets navn.. Brug eks. pillreports.com, som tidligere nævnt. Der står en masse sjov om andres erfaringer med det du har købt hvis du er heldig, men den er bygget op med et dansk forum som her på sitet..
Syns i øvrigt dit meget skuffende trip lød til at være meget godt, til du kun havde spist en halv.. de reaktioner du fik er i hvert fald typiske..

MDMA er Ecstasy... Det er det stof i pillen som giver virkningen sagt i grove træk..

Tænk dig om og lad tingene virke inden du spiser mere end en pille

Titel:
Medlem

A.MUS skrev:
Har hørt at stoffet PMA skulle virke mere psykedelisk, men pas meget på med dette, hvis du skulle støde på dette stof..

Jeg tror du snakker om MDA.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Flare skrev:
Jeg tror du snakker om MDA.

Selvfølgelig er det da det.. undskyld mine kluderier...

Er du på herrens mark nu kan du se at Flare har ret ´på linket nedenfor, hvor der står følgende:
"Dette afstedkommer den store forskel, at hvor MDMA ikke er hallucinogent i normale doser, så kan man ved indtagelse af MDA opleve voldsomme hallucinationer."

http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio ... ogi-10.htm

N.B Ikke det bedste link. prøv at ´søg under MDA her på psychedelia

Det er der du skal hen hvis du vil ha nooget psykedelisk i den her form for stoffer. Altså MDA

Titel:
Medlem

For god ordens skyld, og fordi jeg stadig er hjælpsom efter byturen hehe.

http://www.erowid.org/chemicals/pma/pma.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/mda/mda.shtml

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]