Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 20:31


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2005 00:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
Note: Denne tråd er oprindeligt postet i en anden tråd om MDMA, men blev skilt fra pga. off topic diskussion, derfor starter den lidt underligt. mvh. yeti

B6 vitamin og MDMA (kex) er fint ved jeg. plejer os at spise en del vitaminer uanset hvilke stoffer. C-Vitamin sku os være godt for kroppen dagene derpå. tror ikk GHB er nødvendigt i sammenhæng med det her :lol: men garanteret fedt nok

*Kex i parantes da, jeg ikke har prøvet flydende MDMA


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: hmm
Indlæg: 14 feb 2005 22:42 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
A.MUS skrev:
*Kex i parantes da, jeg ikke har prøvet flydende MDMA

:?:


Top
 Profil  
 
 Titel: ...
Indlæg: 14 feb 2005 23:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
ja men det burde ikke ha nogen årsag om vi snakker kíks eller renere MDMA, når vi snakker vitaminer eller "kur" til kroppen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 feb 2005 23:54 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det var nu mere det "flydende" jeg undrede mig over.
Har sgu aldrig hørt om MDMA i flydende form, udover det misvisende "flydende ecstasy" som GHB (Fantasy) ofte er blevet kaldt.


Top
 Profil  
 
 Titel: hmm
Indlæg: 15 feb 2005 09:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
Har hørt rent MDMA sku være flydende af nogen stykker, men om det er en røver er jeg nu pludselig blevet i tvivl om. :roll: 8)

Den om GHB sku være ecstasy har jeg os hørt :lol: men nogle år siden efterhånden.. Var det ikke ca. i år 2001 det kom på markedet. :?:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 10:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
okay kan vel helt sikkert få at vide hvad rent 3,4-metylendioxyamfetamin har af konsistens her på stedet.. Har hørt det er flydende og har os hørt det er krystalagtigt pulver..

og indeholder ghb overhovedet 3,4-metylendioxyamfetamin. er ikk lige helt inde i det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 10:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
GHB er et kemikalie og indeholder derfor kun sig selv: Gamma-Hydroxy-Butansyre

MDMA rent er krystalagtigt pulver


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 11:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
A.MUS skrev:
okay kan vel helt sikkert få at vide hvad rent 3,4-metylendioxyamfetamin har af konsistens her på stedet.. Har hørt det er flydende og har os hørt det er krystalagtigt pulver..

og indeholder ghb overhovedet 3,4-metylendioxyamfetamin. er ikk lige helt inde i det.


Okay, du har vist brug for nogle helt basale facts:

MDMA = 3,4-MethylenDioxyMethAmfetamin = Ecstasy
Billede

MDA = 3,4-MethylenDioxyAmfetamin = Et stof som minder om MDMA i virkning, men er lidt mere psykedelisk.
Billede

GHB = Gamma-Hydroxy-Butyrat = Rigtigt lækkert hyggestof, overhovedet ikke kemisk beslægtet med de 2 ovennævnte.
Billede

MDA og MDMA er begge to hvide krystaller i ren form. Det er GHB sådan set også, men den mest almindelige form er i en vandig opløsning med en salt smag.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 12:12 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
God post, beastman :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 19:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
tak for infoen.. god grundlæggende forklaring... har aldrig været helt vild med MDMA. Spiste en del piller for en del år siden, og er først nu begyndt at interressere mig en smule for dem igen.. Det er os først nu jeg er begyndt rigtigt at eksperimentere med det virkelige psykedeliske R C produkter/stoffer.. Kan godt se nu jeg lød lidt dum og dette indlæg er brugt til at trække mig ind i mit skjold, som i kan høre

Out...


Senest rettet af A.MUS 17 feb 2005 05:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 22:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
8) Ja har prøvet GHBen. men kun et par gange, dog med forskellige styrker.. det virker lækkert og stille og roligt. kan man udtræk det fra vandet, for at holde tråden igang?? hvis man hælder det på et sugende stykke stof eller noget.. :lol: eller udkoger det.

I Øvrigt:: tak for svaret af både AOD og den udførende fra Yeti..go pleasure you


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 22:54 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
man kan koge vandet med GHB ind.. men Na-GHB suger bare meget hurtigt vand til sig.. så eneste grund til at gøre det ville være hvis man ikke kendte opløsningen af sit GHB. Altså koge det ind.. veje det af og opløse i nøje afmålt mængde dH2O igen.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 23:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
Dvs at´grunden tilat det opløses i vand er fordi, at det er den klart nemmeste måde at indtage det på??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2005 23:12 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
ville næste gang ha prøvet comboén MDMA og 2C-B men er helt vild med 2C-Ben. syns det er klart federe end MDMA, så eftersom der blev startet en diskussion her i tråden, må jeg os lige sige tak for.. Tror jeg vælger at holde dem adskilt i denne omgang.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 04:51 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
A.MUS skrev:
Dvs at´grunden tilat det opløses i vand er fordi, at det er den klart nemmeste måde at indtage det på??


Tjaeh, det kan man godt sige. Den mest normale type er så vidt jeg ved natrium-saltet, og dette er meget vandsugende, hvilket betyder at hvis det ligger som krystaller, vil det på kort tid blive til noget fedtet stads, og det er så umuligt at vide hvor stor en del der er GHB og hvor meget der vand, hvilket gør det besværligt at dosere ved simpel afvejning. Desuden vil jeg tro at det er den nemmeste indtagelsesmåde, eftersom de mængder man skal have jo ikke er noget man lige sniffer.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 05:03 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
nej kom os til at tænke på mængden og hvordan. man ville ikke få noget ud af at indtage det oralt på en anden måde. og hvis nu man sku snif det, ville det vel os være lidt en kradser. tror i hvert fald ikke det ville være en rar fornemmelse, eftersom det smager meget saltet og rent ud sagt ad h... til


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 08:30 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
A.MUS skrev:
nej kom os til at tænke på mængden og hvordan. man ville ikke få noget ud af at indtage det oralt på en anden måde. og hvis nu man sku snif det, ville det vel os være lidt en kradser. tror i hvert fald ikke det ville være en rar fornemmelse, eftersom det smager meget saltet og rent ud sagt ad h... til


Haha, vær så god at sniffe 2-3 gram krystaller eller mere! Det er ikke usædvanligt for mig at tage 10 gram på en aften(eller dvs. det er efterhånden sjældent jeg gider det længere), for saten mand, min næse ville forsvinde pga. slid! :lol:

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 12:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2005 12:14
Indlæg: 160
Geografisk sted: Nordjylland
:lol: :lol: :lol: tror os man vilde blive pænt rød i krydren af sådan en gang krystal salt :lol: og ja, av min næse....

Ku godt tænke mig hvis det kunne bekraftes, at en eller anden tumpe har sniffet sig høj på GHB... men mon nogen har eksperimenteret med det nu.. nogen der har kilder?? :lol: :lol: :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 12:49 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det er vel ikke mere tåbeligt end at sniffe Yopo-snus, som også kræver et par gram i hornet, før der er nogen seriøs effekt.

Hvis jeg skulle eksperimentere med GHB intranasalt, ville jeg nok vælge Calcium- eller Magnesium-saltet, da de ikke er hygroskopiske (suger fugt).


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 feb 2005 12:54 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Dextrose skrev:
Det er vel ikke mere tåbeligt end at sniffe Yopo-snus, som også kræver et par gram i hornet, før der er nogen seriøs effekt.

Hvis jeg skulle eksperimentere med GHB intranasalt, ville jeg nok vælge Calcium- eller Magnesium-saltet, da de ikke er hygroskopiske (suger fugt).


Nu tror jeg nok at yopo har en væsentligt forskellig virkning når man sniffe det end hvis man administrerer det oralt sammen med en MAO-hæmmer, så det ville IMO være en ganske god grund til at vælge denne måde. Jeg tvivler stærkt på at der vil være nogen nævneværdig forskel ved GHB.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team