Citat:
Jesper, tanken er god nok, men der er bare ingen herinde, der spiser 1 ecstasypille ad gangen.
Joh, det er der skam.

Citat:
Man spiser dem for at få et tilfredsstillende trip. Hvis man spiser 1 og ikke får dét, så spiser man alligevel flere. Og når man først kender rusen, vil man alligevel heller aldrig starte kun med en enkelt fremover... Det er selvfølgelig nogle af grundene til, at det kan virke lidt til grin...
Det er aldrig "til grin" at være bare lidt påpasselig med kemikalier, som man har tænkt sig at proppe ind i sin krop.
Citat:
Man skal stadig ikke råde folk til at tage 2-3 piller, men det ville være løgn at sige, at man vil få en den fulde oplevelse af en halv pille, også selvom det er første gang.
Jo jo, men nu skriver jeg jo fx. direkte at det er en forsigtighedsdose, og at man senere kan forøge doseringen, hvis man ikke er tilfreds med virkningen.
Citat:
Information er gratis, ik'? Man er selv ansvarlig for, hvordan man vælger at bruge de informationer, man får, det er ikke dit job at fortælle andre, hvordan de skal gøre, heller ikke selvom dit stjernetegn er Løven...
Der tror jeg du har glemt at indberegne mediernes rolle i vores verden. Hvis vi herinde skriver at det er en pissegod idé at ligge ud med en triple-haps, så får medierne fluks fat på en narkotika-"ekspert", som efter diverse beregninger kan konkludere at vi udsender "livsfarlig" information til den uskyldige danske ungdom, og derfor bør lukkes. Den er far-out tænkt til ende, men skam realistisk nok.

Citat:
Og jesper, jeg er ikke jyde, så pak dit "maxer" sammen...

Jeg vil maxe til den dag jeg dør.