Halifaxxx skrev:
OFFTOPIC, men: Det må da vist være en subjektiv vurdering?

Ja, jeg kan selvfølgelig ikke vurderer det på anden måde end subjektivt

. MEEN... sådan som de to stoffer virker i min krop, så har mescalin bragt mig til dybder, jeg kun har oplevet på 5-MeO DMT og DOB. Det åbnede så mange døre i mig, at jeg var i tvivl om hvilken dør som gik tilbage til min krop, og jeg var ikke i stand til at "begå" mig over for almindelige mennesker. På psilocybin har jeg aldrig været længere ude, end at jeg til en hver tid kunne gå ind i en kiosk og købe what ever. Ikke at jeg ikke har rejst dybt på psilocybin, -jeg har bare nemmere kunnet surfe frem og tilbage som det passede mig.
For mig går mescalin meget dybt og åbenbarer dimensioner som ligger hinsides kroppen, -hinsides det menneskelige. Det føles meget dissosiativ.
På psilocybin har jeg altid kroppen med. Selve trippet tager udgangspunkt i kroppen og de følelser/spændinger som ligger der. Derfor kan det også være et fantastisk psykoanalyserende stof for mig, fordi jeg kan følge de energistrømme og evt. ophobninger som ligger i mig.
Men det kan selvfølgelig være at jeg udvider mit billede af psilocybin, når jeg får afprøvet cyanescens

. Den skulle jo efter sigende være helt anderledes og meget mere voldsom.
Hilsen Fanny